-
Постів
1 099 -
Зареєстровано
-
Відвідування
-
-
-
Згідний 100% з вами, у такий спосіб можна досягнути досить сильних результатів. Я то штукатурив цементно-пісчаним розчином + пластифікатор. Але можу сказати з свого власного досвіду що містки холоду вже ж є між блоками. То є той маленький прошарок клею. От і прийшлось кинути шар пінопласту зовні. Також дуже сильно вагався чим утеплитись але вибір впав у сторону пінопласта, бо хлопці він дешевше а будівництво ой як тягне гроші,,,, ви ж знаєте. На моє життя вистачить а там дивись людство ще до чогось дійде, більш енергозаощаджувального. Аби тільки не поубивали один одного бо тв страшно дивитись. Всім тепла і бабла!
-
Згідний, але й на такий фактор впливає і сама товщина блоку. Для наших широт вистачає 40- ки блоку для гарного енергозбереження. Але то вже окрема дискусія і ми відходимо від основної теми. Думаю до вас звернутися та для експерименту перевірити мій будинок. Бо будувався сам, криворуких майстрів не підпускав, було перечитано купу матеріалу і мені кортить взнати чи вірно я все зробив. Досить цікава тема
-
В любій стіні є волога, тим паче якщо вона контактує з вулицею. Мінвата тримає в собі вологу, пінопласт в стіні. Тут палка з двома кінцями і на цю тему куча суперечок але як можна будуватись з блоку 20 см а потім його щей утеплити шаром в 10 см., пінопласта то є для мене дивно! Потім все те діло цеглою обліпити, звісно куди ж тій волозі подітися! Особисто сам утеплив свій будинок 5-й пінопластом, блок "ютонг" 40 см, і скажу що різниця є у комфорті та економії. Вже не один рік живу і все дякувати Богу добре. До чого я веду..., так ось є таблиці паропроникнення матеріалів для утеплення і як не дивно пінопласт також проводить крізь себе вологу. Завтра постараюсь табличку знайти та викласти. Все залежить не від того чим утеплився а тим чим побудувпвся і в першу чергу як? Ось така моя думка панове, а лякати людей тим що пінопласт туфта непотрібно бо у мінваті також проблем вистачає
-
Добрий вечір. Цікавить одне питання: де знайти моториста?, який зніме "башку" ГБЦ, та поміняє прокладку. + передивитись саму "головку" та "підігнати" клапана, та потім все якісно зібрати. Тип Т/З Daewoo "Lanos" 16ти клапанна 1.6 На сам перед цікавить якість, бо машинка як рідна вже у сім'ї стала, і на продаж не збирається. Пробіг 170000... Дякую.
-
Daewoo Lanos 1.6 + ГБО 4 Про бензин нічого сказати не можу, бо ті часи коли я катав на бензині пройшли у далекому 2008-у. Весь час тільки газ, пробіг вже 170-тис., місто: 10-11 (11 - коли "кондюха" чи з причіпом) траса: 8-9 (при швидкості 80-110) Все вказано у газо-літрах. Для тих хто скептично відноситься до газового устаткування відповім відразу що за весь той час що машина пройшла на газу... не згорів ні клапан ні поршень ні ще щось там... компресія по сьогодні у межах норми... 10-11.... При заміні масла... помічаю його прозорість (колір правда інший) але воно чисте. Свічки запалювання... яку вкрутив таку й викрутив. Правда в мене останній раз чогось у іридієвій свічці електрод вигорів.... но то був поодинокий випадок. + величезна економія для тих хто кожен день їздить на роботу та з роботи....
-
-
-
Закинул на обменник не плохой фильмец.(на один раз посмотреть) Лишнюю тему создавать не буду а фильм "Прямо в сердце" посмотреть стоит.фильм Качество ДВДрип. Вот вам и ответ на:- "Что посмотреть?" Да еще один фильм мне особо пришёлся по душе... "Человек у окна", если будут желающие тоже закину на обменник. Хорошее доброе и смешное кино... которое можно смотреть несколько раз.
-
Згідний з автором статті повністю. Сам купляв нову машину, трошки "налічки" трошки у кредит. Дивлячись що в неї залито та як зібрано, розумієш що машина на свої кошти дуже бідненько зроблена. Порівнював аналогічну модель вироблену безпосередньо у Кореї, то було щось з чимось! Тут і шумо-ізоляція, вставки - прокладки під пружини(для гасіння лиш-нього "брязкання" при їзді по таким дорогам як у нас), обігрів для ніг задніх пасажирів, підігрів дзеркал та ще купа всякого цікавого, ДА ще згадав!, це дверні карти !!! у корейця вони футуристичного дизайну якщо порівнювати їх з тими які виготовляють зараз і по матеріалу і по формі. Так що взявши новеньку машину прийшлось ще з пів року по вихідних біля неї все доводити... Ось вам і бюджетна машина за 10 500 + порахуйте постановку на облік!!!! Але це інша тема розмови. Дійсно виробники по максимуму здешевлюють машини. Колись і "МЕРСЕДЕС" був мерсом... згадайте надійність 123-го чи то 124-го!!! таких машин вже не виробляють... сучасна машина такого відомого виробника не є вже таким непотребом але ж і не таким надійним і витривалим також не стали. Ось так малята
-
-
-