INVICTUS Опубліковано 26 Травня, 2011 в 15:41 #1 Опубліковано 26 Травня, 2011 в 15:41 Доброго дня! Допоможіть будь-ласка розібратися з проблемою: пропадає Інтернет. Провайдер - "Укртелеком". Час від часу престають горіти індикатори DSL i Internet на модемі... Модем D-Link 2500-U. При цьому всы налаштування TCP/IP в нормі, налаштування модема також в порядку.
Sub_Sys Опубліковано 26 Травня, 2011 в 15:54 #2 Опубліковано 26 Травня, 2011 в 15:54 Тема про Укртелеком. Там все є.
ptk Опубліковано 26 Травня, 2011 в 16:15 #3 Опубліковано 26 Травня, 2011 в 16:15 Є два варіанти напевне, перетелефонувати на суппорт 0 800506800, якщо там нічим не допоможуть замінити модем, якщо проблема лишиться, подзвонити на той же самий супорт і висловити своє незадоволення тоді точно поможуть...але якщо проблема почалачь нещодавно, то тут є напевне підозра шо всі ламанулись за новими тарифами, і шото в когото починає глючити....
QWESTiON Опубліковано 26 Травня, 2011 в 16:32 #4 Опубліковано 26 Травня, 2011 в 16:32 причин може бути багато різних.з варіантів:- глюк модема. лікується новою прошивкою або заміною модема на інший, гарантовано стабільний- проблемна лінія (тут виникає питання - як давно даний глюк почав проявлятись. якщо підключився давно, і все гарно донедавна працювало, то маловірогідно)- проблеми на стороні самого Укртелекому, іноді "зависає порт"- при коннекті отримуєш глючний шлюз (у мене постійні проблеми з 195.5.5.202)
INVICTUS Опубліковано 26 Травня, 2011 в 16:49 Автор #5 Опубліковано 26 Травня, 2011 в 16:49 всім вдячний за поради!)) сам більше схиляюсь до думки, що проблема в модемі, або (що скоріш за все) в самому Укртелекомі. Адже неполадки з'явилися фактично десь тиждень тому. тему можна закривати
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.