Перейти до змісту

Про майбутнє вторинного ринку


D@ve

Рекомендовані повідомлення

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Щиро радий за росіян, які скоро всі будуть на новеньких машинках.

Одне можу сказати точно.Річ , в котру на момент випуску було вкладено в два рази більше, ніж середньовартісна модель на той час- і через кілька років буде якіснішою, ніж середньовартісна нова(вже через кілька років).

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Прочитав. Фігня це все - а саме підштовхування до думки про зникнення вторинного ринку. Це утопія, а особливо в нас. Та ж сама Німеччина - економічно розвинена, з відмінним інститутом кредитування, з потужним автопромом, як-то кажуть "ло кольору-до вибору" - але вторинний авторинок і не думає зникати.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

так то ж германія , а в нас пару мішків грошви в верхону раду , і вториного ринку на другий день вже нема, :lopata:закопали.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

норм зарплату дайте й ціни менші й я паз в 4 роки буду машину на металолом здавати

все залежить від держави я тільки за

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

сам сьогодні задумався над цією проблемою.

нас заполоняє б/у техніка, меблі, одежа, автомобілі тощо.

це має 2 сторони медалі.

1. позитивна.

все те ж саме, але дешевше, подекуди якісніше, часто таке, чого у нас не виробляють.

+ часом менша шкода екології, як наслідок меншої к-сті сміття.

2. негативна.

купити б/у авто, пралку - це те ж саме, що вдягнути б/у джинси, які носив спершу твій дід, потім твій тато і ти доносиш їх до дір. далі заштопаєш та передаси своєму синові.

зупиняє прогрес, тормозить/зменшує прибутки на увесь ланцюжок - виробник - доставка - дистриб'ютор - продавець, також сказується на супутніх - реклама, сервіс, продаж витратних матеріалів.

так що на мою думку тут більше негативу, аніж позитиву.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

У статті мова не про Німеччину чи Росію, а про загальносвітову тенденцію автовиробників, яка проявляється в "невигідності" робити довговічний товар. Відповідно і авта, які будуть жити від сили 5 років просто невигідно буде купувати на вторинному ринку, тому що з кожним наступним роком вартість ремонту буде наближатись до вартості нового. Така от проста арифметика. :(

Відповідно й автосервіс буде крокувати (що вже спостерігається) до тупої заміни крупних вузлів без детального аналізу проблеми, бо й такий аналіз буде невигідний. Прихав на сервіс, замінили один з 10-15 блоків - проблема зникла - поїхав далі. І вся любов, як то кажуть.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

У статті мова не про Німеччину чи Росію, а про загальносвітову тенденцію автовиробників, яка проявляється в "невигідності" робити довговічний товар. Відповідно і авта, які будуть жити від сили 5 років просто невигідно буде купувати на вторинному ринку, тому що з кожним наступним роком вартість ремонту буде наближатись до вартості нового. Така от проста арифметика. :(

Відповідно й автосервіс буде крокувати (що вже спостерігається) до тупої заміни крупних вузлів без детального аналізу проблеми, бо й такий аналіз буде невигідний. Прихав на сервіс, замінили один з 10-15 блоків - проблема зникла - поїхав далі. І вся любов, як то кажуть.

В загальному погоджуюсь, але нашому внутрішньому ринку до такого ще дуже далеко. Мине, думаю, не одне десятиліття, поки в нас щось подібне відбуватиметься. І причин на це багато.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

....

2. негативна.

....

зупиняє прогрес, тормозить/зменшує прибутки на увесь ланцюжок - виробник - доставка - дистриб'ютор - продавець, також сказується на супутніх - реклама, сервіс, продаж витратних матеріалів.

так що на мою думку тут більше негативу, аніж позитиву.

Прогрес? В нашій країні? Не смішіть. Яка конкуренція? Ланос? При всій повазі до власників цих авто - це не конкурентноздатна модель, якщо брати в порівнянні. тим більше, що прірва між з/п та ціною на нове авто (хоч би й той же Ланос) в нашій країні величезна.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Э одне відео про

"невигідності" робити довговічний товар

рекомендую подивитися

http://vimeo.com/7389697

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ага, давно вже бачив.

Про одноразові машини, власне, я вже писав тут і тут. Тенденція, однако. І не кажіть, що нам до цього ще далеко.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...