Перейти до змісту

Ми маріонетки...?!


Lesichka

Як реклама впливає на формування соціальних цінностей  

48 проголосували

Ви не маєте дозволу голосувати в цьому опитуванні або переглядати його результати. Будь ласка, войдите або зареєструйтесь для можливості голосування у цьому опитуванні.

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Найбільше дивує що як тільки починається реклама по телевізорі,то 2-річна дитинка кидає усе, книжечки, іграшки, перестає плакати, а як мишка перед удавом сидить і завороженими очима дивиться, не зводячи очей. В ці моменти її можна нагодувати, напоїти ліками, підстригати, перевдягати і робити все те, що в іншій обстановці можливо робити треба "з боєм".

ЧОМУ?? Відповідь- мабуть короткі музичні яскраві сюжети над якими не треба задумуватися, дуже легко заходять в мізки населення. Мабуть незахищений мозок дитятка, як губка, всмоктує все непотрібство. що показують на екрані. Думаю, що і серед дорослого населення в різні моменти мізки теж бувають незахищені, чи то з ліності, чи то з бажання, чи то з виховання...

  • Відповідей 63
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано

Найбільше дивує що як тільки починається реклама по телевізорі,то 2-річна дитинка кидає усе, книжечки, іграшки, перестає плакати, а як мишка перед удавом сидить і завороженими очима дивиться, не зводячи очей. В ці моменти її можна нагодувати, напоїти ліками, підстригати, перевдягати і робити все те, що в іншій обстановці можливо робити треба "з боєм".

ЧОМУ?? Відповідь- мабуть короткі музичні яскраві сюжети над якими не треба задумуватися, дуже легко заходять в мізки населення. Мабуть незахищений мозок дитятка, як губка, всмоктує все непотрібство. що показують на екрані. Думаю, що і серед дорослого населення в різні моменти мізки теж бувають незахищені, чи то з ліності, чи то з бажання, чи то з виховання...

Можете сказати, якщо не секрет, яка у Вас модель телефону, пральної машини, холодильника, телевізора?

Опубліковано

...всеж таки, руки білки рулять. Два бакала і ти німець! Зіберт! дастіш фантастіш. і так кожен день, моя підсвідомість вже підсвідомо її сприймає :angry:

Опубліковано

Реклама - це дуже цікаве соціальне явище, на яке покладені обов'язки інформування людей про споживчі/користувацькі/інші якості того, що пропонується.

Будь-яка реклама несе за собою матеріальний інтерес. Тому дуже часто в її об'єктивності можна засумніватися.

Якщо реклама нав'язлива, то варто замислитися над її цілями.

Ми усі живемо в епоху інформаційних технологій, тому корисна для нас інформація поширюється швидко, а деструктивно спрямована на наш характер реклама - поширюється ще швидше.

Я не можу з впевненістю стверджувати, що реклама не має на мене впливу, але я не люблю нав'язливої реклами,

як влучно зауважив пан HWman, невже є люди, які ведуться на потужне промивання мізків Чернігівським, Зібертом, і ше що там динамлять в нас по телику. Нас увесь час просять купити непотрібні для нас речі/продукти, і це незаперечний факт.

Опубліковано

Найбільше дивує що як тільки починається реклама по телевізорі,то 2-річна дитинка кидає усе, книжечки, іграшки, перестає плакати, а як мишка перед удавом сидить і завороженими очима дивиться, не зводячи очей. В ці моменти її можна нагодувати, напоїти ліками, підстригати, перевдягати і робити все те, що в іншій обстановці можливо робити треба "з боєм".

ЧОМУ?? Відповідь- мабуть короткі музичні яскраві сюжети над якими не треба задумуватися, дуже легко заходять в мізки населення. Мабуть незахищений мозок дитятка, як губка, всмоктує все непотрібство. що показують на екрані. Думаю, що і серед дорослого населення в різні моменти мізки теж бувають незахищені, чи то з ліності, чи то з бажання, чи то з виховання...

Можете сказати, якщо не секрет, яка у Вас модель телефону, пральної машини, холодильника, телевізора?

не секрет нокія, бош, самсунг... і т.д. Ви хочете сказати що і я попався на цю вудку? Моє повідомлення було не про то що реклама добра чи погана, а про її вплив на дітей, що може привезти до невірного виховання і нерозуміння інших цінностей в подальшому...

Опубліковано

Найбільше дивує що як тільки починається реклама по телевізорі,то 2-річна дитинка кидає усе, книжечки, іграшки, перестає плакати, а як мишка перед удавом сидить і завороженими очима дивиться, не зводячи очей. В ці моменти її можна нагодувати, напоїти ліками, підстригати, перевдягати і робити все те, що в іншій обстановці можливо робити треба "з боєм".

ЧОМУ?? Відповідь- мабуть короткі музичні яскраві сюжети над якими не треба задумуватися, дуже легко заходять в мізки населення. Мабуть незахищений мозок дитятка, як губка, всмоктує все непотрібство. що показують на екрані. Думаю, що і серед дорослого населення в різні моменти мізки теж бувають незахищені, чи то з ліності, чи то з бажання, чи то з виховання...

Щодо вищесказаного подивіться ось це http://www.vesti.ru/videos?vid=215026

Опубліковано

:sq_ye: у меня глюки ?

91 человек читают эту тему

1 пользователей, 90 гостей, 0 скрытых пользователей

getto

я понял... єто и есть марионетки ? :blink:

Опубліковано

Найбільше дивує що як тільки починається реклама по телевізорі,то 2-річна дитинка кидає усе, книжечки, іграшки, перестає плакати, а як мишка перед удавом сидить і завороженими очима дивиться, не зводячи очей. В ці моменти її можна нагодувати, напоїти ліками, підстригати, перевдягати і робити все те, що в іншій обстановці можливо робити треба "з боєм".

ЧОМУ?? Відповідь-

батьки цієї дитини настільки зомбовані,що їхні мізки не можуть додути не вмикати ТВ при дитині,що дитина в 2-роки повинна сприймати телевізор як тумбочку,тоді не потрібно буде все робити з боєм.

Опубліковано

Проблема формування соціальних цінностей засобами реклами

На мою думку в основному сьогоднішня реклама впливає на людей негативно. Візьмемо для прикладу рекламний слоган ТМ "Чернігівське" "Живи на повну". Цим слоганом молодому поколінню внушають, що жити на повну можна лише з бутилкою пива, проте ніразу не бачив по телебаченню реклами котра говорить про шкідливість спиртних напоїв в т.ч. пива.

Соціальні цінності засобами реклами можна сформувати лише за підтримки державних структур на самому вищому рівні, сьогодні потрібна маштабна пропаганда котра була за радянських часів. Тим більше у нас є такий потужний інструмент як "Брехунець", котрий у багатьох стоїть на кухні :)

Опубліковано

Найбільше дивує що як тільки починається реклама по телевізорі,то 2-річна дитинка кидає усе, книжечки, іграшки, перестає плакати, а як мишка перед удавом сидить і завороженими очима дивиться, не зводячи очей. В ці моменти її можна нагодувати, напоїти ліками, підстригати, перевдягати і робити все те, що в іншій обстановці можливо робити треба "з боєм".

ЧОМУ?? Відповідь-

батьки цієї дитини настільки зомбовані,що їхні мізки не можуть додути не вмикати ТВ при дитині,що дитина в 2-роки повинна сприймати телевізор як тумбочку,тоді не потрібно буде все робити з боєм.

ХА ХА Дякую за комплімент! Я ЗОООММББІІІ!!!!

Може зомбі і ті що читають рекламу в газетах і ті що слухають радіо? Ви праві. Ми всі зомбі. і навіть тут на форумі ми один другого любимо вкусити...

Піднявши тему дітей і реклами не обовязково означає , що дитина сидить з вилупленими очима зранку до ночі перед тєлєком. ну нє? Я про це висловився, а тисячі навіть не замічають того. То може не роворити про це???

Опубліковано

Обов'язково говорити! Це дуже велика проблема сьогодні, а ми її не помічаємо. Необхідно просто робити правильні висновки для себе і відповідно до них поводитись.

Вплив реклами на дітей це окрема і дуже велика тема, адже іноді у рекламі навмисне використовуються прийоми і специфекти які націленні на незахищенну психіку дітей і щоб вони, як наслідок, вплинули на батьків, і т. д.... цю технологію ми усі прекрасно знаємо...

Дуже часто тут говорилось про те, що "я не піддаюся впливу реклами")) Можна на прикладі дітей багато чого зрозуміти. Вони так щиро і з великою зацікавленістю дивляться ці ролики, навідмінну від дорослих (не всіх звичайно), що необхідно задуматись: а чи насправді вони в рекламі бачать не те ж саме, що дорослі бачать лише на рівні підсвідомості?!

Найефективніший спосіб впливу реклами - це повторюванність. Фахівці з реклами вважають:

- коли споживач вперше бачить рекламу, то не помічає її;

- вдруге помічає, але не прочитує;

- третій раз читає, але машинально;

- четвертий - обмірковує прочитане;

- п'ятий - говорить про це із своїми друзями;

- шостий - появляється думка, а чи не піти і не довідатися більше (про продукт чи послугу);

- сьомий - споживач купує товар.

Хіба ж не так?

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.


Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...