Skorpio76 Опубліковано 1 Січня, 2011 в 22:15 #1 Опубліковано 1 Січня, 2011 в 22:15 Робилося кілька спроб мною та знайомими зробити вихідні з Київстару на МТС - не пускає!
Zevs_Isver Опубліковано 1 Січня, 2011 в 22:19 #2 Опубліковано 1 Січня, 2011 в 22:19 опять о компенсациях не договорились?
Skorpio76 Опубліковано 1 Січня, 2011 в 22:26 Автор #3 Опубліковано 1 Січня, 2011 в 22:26 Дістав той Київстар, що жах! Зобовязання абонента - 100% Зобов"язання перед абонентом - 10,0%Як абонентів рахувати - то вони вже обєдналися з біЛАЙНОМ. А як дзвінки робити - то білайн - інша, чужа тарифна зона!Тепер немає звязку з МТС!
Kombat83 Опубліковано 2 Січня, 2011 в 06:27 #4 Опубліковано 2 Січня, 2011 в 06:27 Напишiть хоч один номерок мтс, во в книзi нема в мене жодного, перевiрю. Хоча не думаю що це повязано з тарифами, можливо це проблеми з базою чи вишками тимчасовi. Вже 8 рокiв на київстарі і проблем ніколи небуло, ну і звязок в його найкращий, з будь якої глухої точки дозвонишся завжди.
SysR Опубліковано 2 Січня, 2011 в 06:36 #5 Опубліковано 2 Січня, 2011 в 06:36 В мене все ОК, тiльки що перевiрив.
carlzeiss Опубліковано 2 Січня, 2011 в 08:53 #6 Опубліковано 2 Січня, 2011 в 08:53 ТО не кучмостар не пускає вихідних на моторно-тракторну станцію, то МТС не пускає вхідних.Тільки що пробував з лайфа.
SaShurik Опубліковано 2 Січня, 2011 в 09:20 #7 Опубліковано 2 Січня, 2011 в 09:20 Також все нормально в ене працює, як з київстара можна зателефонувати на мтс, так і наоборот...
Skorpio76 Опубліковано 2 Січня, 2011 в 09:53 Автор #8 Опубліковано 2 Січня, 2011 в 09:53 Вже ніби гранди звязку відновили "співпрацю". Але Київстар все-одно дорожчий і жадніший. Навіть у тарифі "Багато розмов", який є ніби аналог "Супер МТС" є плата за з"єднання. Дрібничка, але... Плюс щоденна абонплата... А за місяць набігає сума кругленька! Далеко не 30 грн!А щодо покриття - у селі поблизу Маяків що МТС, що Київстар - обидва мають паршиве покриття.
Valyanok Опубліковано 2 Січня, 2011 в 10:02 #9 Опубліковано 2 Січня, 2011 в 10:02 дозвонився з першого разу
Саня Опубліковано 2 Січня, 2011 в 11:12 #10 Опубліковано 2 Січня, 2011 в 11:12 На сьогоднішній день Київстар найстабільніший оператор з найкращим покриттям, хоча й дорогий.А от МТС шаровий, зато проблем з ним останнім часом значно побільшало.
legolas_soi Опубліковано 2 Січня, 2011 в 17:44 #11 Опубліковано 2 Січня, 2011 в 17:44 На МТС контракті у мене проблем зі звязком нуль за останні пів року, хіба що був один вечір що до мене не могли дозвонитись з пів години, а я міг.На новий рік з 1го разу дозвонювався до кожного
Skorpio76 Опубліковано 2 Січня, 2011 в 17:53 Автор #12 Опубліковано 2 Січня, 2011 в 17:53 Ось таку муть написав сьогодні менегер КиївстаруДякуємо Вам за звернення!Будь ласка, зверніть увагу, що на сьогоднішній день при зверненні через форму «Зворотній зв'язок» сайту www.kyivstar.ua з питань обслуговування в мережі «Київстар» передбачено автоматичну відповідь із пропозицією звернутись до інформаційно-довідкової служби за сервісним номером 466 (безкоштовно з мобільного «Київстар»)!Разом з тим, розуміючи необхідність отримання консультації з Вашого питання, ми розглянули Ваше звернення та, в якості виключення, надсилаємо нижчевикладену відповідь.Ми глибоко вдячні Вам за співпрацю при вирішенні труднощів у роботі послуг телефонії на номери мережі МТС!Станом на 07:55 02.01.2011 р. мережа «Київстар» повністю повернулася до звичайного режиму надання послуг своїм клієнтам.Щиро дякуємо Вам за розуміння і зробимо все можливе, щоб запобігти виникненню подібних ситуацій у майбутньому!З найкращими побажаннями,Центр Обслуговування компанії «Київстар».
laser Опубліковано 3 Січня, 2011 в 10:06 #13 Опубліковано 3 Січня, 2011 в 10:06 стандартне бла бла бла
Skorpio76 Опубліковано 17 Січня, 2011 в 16:33 Автор #14 Опубліковано 17 Січня, 2011 в 16:33 в мене теж така проблема ніяк не можу дозвонитися на мтс таке сталося учора ввечерінапрягайте сервісну службу Моя ссылкаМожливо завдяки більшій кількості скарг щось змінять!
Skorpio76 Опубліковано 22 Лютого, 2011 в 17:44 Автор #15 Опубліковано 22 Лютого, 2011 в 17:44 Сьогодні зранку гав"""ний КС знову не обслуговував абонентів передплаченого сервісу. Дзінки зривалися, плату за з"єднання справно параз"""ти брали. ДІСТАВ!!!!
ArcMa4o Опубліковано 22 Лютого, 2011 в 18:42 #16 Опубліковано 22 Лютого, 2011 в 18:42 цікаво... співробітник норм дзвонить і приймає дзвінки, ніхто нічого не говорив, що не можуть додзвонитись...((можливо це не у всіх...ще була проблемка в співробітника тижнів 3 назад заблокували карточку МТС просто так, як пояснили:"так вирішила колегія МТС"(чи щось типу того).. сказали що листа надішлють... але поки глухо((
Skorpio76 Опубліковано 22 Лютого, 2011 в 19:13 Автор #17 Опубліковано 22 Лютого, 2011 в 19:13 цікаво... співробітник норм дзвонить і приймає дзвінки, ніхто нічого не говорив, що не можуть додзвонитись...((можливо це не у всіх...ще була проблемка в співробітника тижнів 3 назад заблокували карточку МТС просто так, як пояснили:"так вирішила колегія МТС"(чи щось типу того).. сказали що листа надішлють... але поки глухо((Контрактники ніби були на звязку. А от абоненти передплаченого сервісу приблизно з 8 до 9 ранку були поза звязком! Цей факт визнав і представник КС по телефону. У мене контракт, а от у людини, до якої я телефонував - підключення без контракту. При дзвінку з"єднувало (відповідно брало плату за з"єднання) і дзвінок відразу обривався. "картина" при дзвінку з номера МТС і стаціонарного номера була аналогічна.
kentok Опубліковано 22 Лютого, 2011 в 21:45 #18 Опубліковано 22 Лютого, 2011 в 21:45 Так коментує дану ситуацію Твіт сторінка Київстару :On Tuesday 22nd February 2011, @TwiyKyivstar said:Начиная с 15:25 у определенной части препейд-абонентов могут наблюдаться проблемы с пользованием услугами мобильной связи (исходящие звонки, отправка SMS, USSD-команды и т.д.). При этом вызовы на номера экстренных служб (скорая помощь, пожарная служба, милиция) осуществляются в обычном режиме.В настоящее время техническими специалистами «Киевстар» проводятся оперативные работы по восстановлению работоспособности сервисов, что должно произойти уже в ближайшее время.Приносим извинения за временные неудобства. http://tl.gd/8v69ct
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.