Перейти до змісту

Куплю цифровик


victor64

Рекомендовані повідомлення

Куплю цифровой фотоаппарат от 12 мегапикселей и выше, на аккумуляторе.Желательно новый, по цене ниже чем в Фокстроте или Эльдорадо (если у кого-то присутствует такая возможность) либо хорошее б/у.Цена в районе 1000 грн.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я не специалист,но мне почему-то кажется,что это лучше.Хотя,человеку свойственно ошибаться. :rolleyes:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

рекомендую для ознайомлення - тиць. це спрощена версія статті, але цього буде цілком достатньо, щоб зорієнтуватись у виборі фотоапарата. стосовно мегапікселів у першій частині статті все написано . вдалого вибору :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

рекомендую для ознайомлення - тиць. це спрощена версія статті, але цього буде цілком достатньо, щоб зорієнтуватись у виборі фотоапарата. стосовно мегапікселів у першій частині статті все написано . вдалого вибору  :)

Выражаю признательность и благодарность за ликбез! :ok:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Можу запропонувати OLYMPUS FE-230 7,1 Мр

Стан відмінний. Комплект:

карта xD 1 Gb

акумулятор Li-ion

зарядка

чохол

Ціна 600 гр.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

victor64 раджу орієнтуватися тільки на двох виробниках Canon i Nikon! Не прогадаєте.

Якщо Ви купуєте техніку в любительських цілях (а це так і є) вистачить і 6-8 Мп., використовувати більшу кількість не логічно: а) займають багато місця на носію, б) ніхто не буде друкувати транспаранти, адже на "мильниці" і з 100 Мп. і її матрицею нічого коректного не вийде. в) в кінцевому результаті маючи фотоапарат на 12Мп. в налаштуваннях, всерівно, стоятиме 6 чи 8Мп.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

victor64 раджу орієнтуватися тільки на двох виробниках Canon i Nikon! Не прогадаєте.