Перейти до змісту

Хто користується дизельними підігрівачами дизельного топлева


xriaps

Рекомендовані повідомлення

Хто користується підігрівачем для фільтра дизельного топлева?

якщо є такі - діліться враженнями.

чи варто встановлювати таке чудо собі на авто..... чи діє ця штукенція при великих морозах...

можливо хтось може запропонувати свої ідеї для кращої експлуатації дизеля зимою...ділимся досвідом...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 50
  • Створено
  • Остання відповідь

На початку минулої зими ставив особисто на Мітсубіші Л200 з DID двигуном. Всю зиму стояла надворі, з заводкою не було проблем.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Хм, де продяється?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

На початку минулої зими ставив особисто на Мітсубіші Л200 з DID двигуном. Всю зиму стояла надворі, з заводкою не було проблем.

а ставив саме бандажний підігрівач на фільтр?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

продається така штукенція в нас на базарі, але коштує 675 грн.

я знайшов в Одесі http://www.elcer.com.ua/autonagr/, то там коштує 60 у.е. + доставка в Луцьк.

в прайсі можна знайти розміри підігрівача для будь-якого авто.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

На початку минулої зими ставив особисто на Мітсубіші Л200 з DID двигуном. Всю зиму стояла надворі, з заводкою не було проблем.

а ставив саме бандажний підігрівач на фільтр?

Саме так

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Бачив сьогодні в Михайлівни в "1000 дрібниць" на ринку. Правда ціну не глянув.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 3 тижня потому...

кому цікаво, підігрівач виглядає таким чином post-4550-0-88104700-1293908110_thumb.jp

як встановлю на авто - додам ще фоткі...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А є в них сенс з врахуванням нашої специфіки?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

для мене та мого авто - є...........

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А є в них сенс з врахуванням нашої специфіки?

Є сенс, із урахуванням наших перепадів температури до -25-35, і відсутності гаража у власника.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

-35 то вже трошки занадто, а в -25 й так нормально заводиться і їде. Для себе я не бачу потреби в даній штукенції.

Краще при великих морзах хай пару днів в гаражі постоїть машина.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Автомобіль ввесь час живе надворі, дволітровий цді, при кожній заправці(на 200 грн ~26літрів пального)ллю такий собі коктейль - грам 30 дот4+грам 50 двохтактного масла. Заводиться і їздить у любий мороз.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

З маслом зрозуміло, а про гальмівну рідину ще не чув. Що воно дає?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

як відомо ДОТ 4 не замерзає та розтворяється в дизтоплеві, тому його добавляють в дизель.

проте Ви самі подамайте та почитайте в неті яку шкоду наносять масло, дот4 і т.д. топлевній системі авто та мотору.

навіть всіма відомі спец присадки для топлевної системи авто не є добро.. ...вони менше але все рівно також її вбивають.

підігрівач баку+проточний підігрівач+бандажний підігрівач фільтра тонкої очистки - і будь яка зима Вам до фанаря. їздити в морози можна хоть на літній солярці.

по-перше і мотору добре і топлевній системі. якщо зимою тепла солярка - менший розхід на км. економія на ремонті тої ж топлевної системи та мотору. знову економія на присадках, керосині :) дот4 і маслі....

я звичайно не рекламую якусь фірму по виготовленню цих підігрівачів, просто констатую що така штукенція є в продажі.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

З маслом зрозуміло, а про гальмівну рідину ще не чув. Що воно дає?

Недає згущуватись парафіну, який саме і забиває фільтр.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Автомобіль ввесь час живе надворі, дволітровий цді, при кожній заправці(на 200 грн ~26літрів пального)ллю такий собі коктейль - грам 30 дот4+грам 50 двохтактного масла. Заводиться і їздить у любий мороз.

Це для CDi мотора? Та для моторів з системою COMMON RAIL цей коктель як бомба сповільненої дії...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

як відомо ДОТ 4 не замерзає та розтворяється в дизтоплеві, тому його добавляють в дизель.

проте Ви самі подамайте та почитайте в неті яку шкоду наносять масло, дот4 і т.д. топлевній системі авто та мотору.

навіть всіма відомі спец присадки для топлевної системи авто не є добро.. ...вони менше але все рівно також її вбивають.

підігрівач баку+проточний підігрівач+бандажний підігрівач фільтра тонкої очистки - і будь яка зима Вам до фанаря. їздити в морози можна хоть на літній солярці.

по-перше і мотору добре і топлевній системі. якщо зимою тепла солярка - менший розхід на км. економія на ремонті тої ж топлевної системи та мотору. знову економія на присадках, керосині :) дот4 і маслі....

я звичайно не рекламую якусь фірму по виготовленню цих підігрівачів, просто констатую що така штукенція є в продажі.

Якось я заїхав до гуру дизельних паливних систем дяді Кості, він почувши що машина тут на Ненці, гасає вже шостий рік і нічого не ремонтувалось у паливній системі, дуже дивувався і випитува де заправляюсь і чим).

Повсьому видать - дуже шкодить....

Автомобіль ввесь час живе надворі, дволітровий цді, при кожній заправці(на 200 грн ~26літрів пального)ллю такий собі коктейль - грам 30 дот4+грам 50 двохтактного масла. Заводиться і їздить у любий мороз.

Це для CDi мотора? Та для моторів з системою COMMON RAIL цей коктель як бомба сповільненої дії...

А наскільки сповільнена? Бо вже 170 000 наїздив :sq_ye:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

проте Ви самі подамайте та почитайте в неті яку шкоду наносять масло, дот4 і т.д. топлевній системі авто та мотору.

Масло добавляють не тому, що вона наносить шкоду паливній апаратурі, а скоріше навпаки - для покращування змащення плунжерних пар. Але це має й свої мінуси. Масла місять значну кількість присадок, які можуть спричинити закоксовування. Думаю саме через це sohno написав, що заливає двотактне мастило. Як відомо, присадок в ньому значно менше, це є звичайне мінеральне масло.

Галмівні рідини бувають різні. DOT4 - це лише один з різновидів гальмівних рідин на основі поліетиленгліколю. Цей полімер етиленгліколю в залежності від молекулярної маси сам може перебувати в різних станах: від в'язкої рідини до гелю і навіть твердої речовини.

Чому саме викростовуєш DOT4? Для порівняння гальмівні рідини DOT3 дешевші, мають кращі гігроскопічні властивості (краще поглинають вологу). З недоліків - ядовитість і менша температура кипіння в порівнянні з DOT4, що в даному випадку не критично.

Недає згущуватись парафіну, який саме і забиває фільтр.

Скоріше всього, що добавляння гальмівної рідини в солярку зумовлене саме її гігроскопічними властивостями, а не тим, що вона не дає згущуватися парафінові.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А наскільки сповільнена? Бо вже 170 000 наїздив  :sq_ye:

170 тищ зимою????

Ні, справді, не треба з таким шуткувати, з такими моторами навіть заправка не найкращою солярою може погано закінчитсь....

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А наскільки сповільнена? Бо вже 170 000 наїздив  :sq_ye:

170 тищ зимою????

Ні, справді, не треба з таким шуткувати, з такими моторами навіть заправка не найкращою солярою може погано закінчитсь....

:smile3: За пьять з половиною років))) коктейлі тільки в морози, а от масло останній рік ввесь час

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

я думаю для ясності ситуації кожен має написати яке в нього авто....

мій апарат - 123 мерс, 2,4 дизель, 1984 року випуску........:0002::D

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

:smile3: За пьять з половиною років)))  коктейлі тільки в морози, а от масло останній рік ввесь час

Мабуть Ви щасливчик...  Бо наслухався власників Трафік/віваро/прімастар - був би один з таких в ваших руках - вже був би трупом... Минулої зими в сильні морози мав немало проблем зі звичайним TD на t4

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Від чого йому ставати трупом?

На 20 л сорярки 50 грам масла - то є мізер. Ти більше ллє не любе масло, а двотактне, яке менше дає нагару.

В двотактні мотоцикли заливкють бензин з маслом у співлідношенні десь 40 до 1, а тут получається 400 до 1. І масло заливається не для того, щоб добити паливну апратуру, а навпаки, щоб зменшити тертя.

З мерсовськими CDI є трохи інша проблема, але вона не пов'язана з невеличкими домішками маска в пальному.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...