Перейти до змісту

Непорозуміння з податковою


druid

Рекомендовані повідомлення

Порадьте будь-ласка.

Є одна невеличка фірмочка. Тільки-тільки починає ставти на ноги. Зареєстрована близько року на загальній системі. Працівників нема, податків нема, бо діяльності як такої нема. Сфера послуг.

Так от. Десь два тижні тому дзвонить добра тьотя з податкової і каже: ви не здавали звіт по ПДВ 6 місяців - треба платити штраф. Стало сумно звичайно. Але що робити - треба платити. На запитання до них: чому не попередили через місяць чи два після реєстрації?, відповідь: "в мене і без вас роботи хватає!". Ну нехай. Те, що податкова працює "для людей" - загальновідомий факт.

Далі події розвиваються наступним чином. Власник фірми отримує на руки підписаний протокол правопорушення, в якому написано, що вказана юридична особа зобовязана заплатити суму 1020 грн. на вказаний рахунок у вказані терміни. Фірма щойно отримала на свій рахунок кошти від першого свого замовлення. Тими грошима вирішено оплатити штраф. Було підготовлено платіжне доручення і успішно віднесено в банк. Через день звонять з податкової із запитанням: чому не заплатили штраф? У відповідь здивування. Після довгих переговорів виявилось, що кошти були відправлені на неіснуючий рахунок (який був вписаний у протоколі), а відповідно погуляли десь по казначейству і успішно повернулись в банк до фірми. Після цього працівник податкової продиктував необхідні реквізити (номер рахунку і ЄДРПОУ) і нагадав, що треба ще додатково заплатити 50 грн. податку (за попередній квартал).

Власник фірми підготував дві платіжки - штраф і податок на один і той же рахунок (продиктований працівником дпі) і відправив кошти.

На наступний день знову дзвонять з податкової і кажуть: "а ви кошти не на той рахунок відправили".

Виявилось, що 1020 гривень пішло на оплату пдв, а не на оплату штрафу. Відповідно штраф висить, пеня набігає, а заплатити його немає з чого. На тому кінці трубки втішають, мовляв, ну нічого - заплатили податок на перед. Але з такою бізнес-діяльністю фірми як зараз, той податок можна ще 2 роки платити. А тисяча треба вже і зараз.

Ось так. На запитання, чи можливо повернути кошти назад чи перерахувати з рахунку на рахунок, сказали: теоретично - так, а практично - ні. Далі купа коментарів про якийсь "план" і "начальство" в перемішку з малозрозумілими словами.

Питання: є шанс повернути ті гроші, чи треба збирати штуку на новий штраф?

Дякую.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Податкова не розводить-а вчить на майбутнє! :lopata:

Думаю з якісним юристом можливо повернути гроші.Аби тількі всі чеки були.Щеб добре щоб переписка з податковою була, бо домовленості на словах то не дуже надійно.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

запий холодною водою

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Нашій податковій не дав води випити, а дай податок наперед (авансом) взяти...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Звіти здаються незалежно від того, вдеться діяльність, чи ні. Немає діяльності - звіти з прочерками. Це загальний принцип. Якщо "вилізло" боком тільки ПДВ - чекайте нових штрафів...

Якщо немає обсягів - для чого було реєструватись платником ПДВ? До 300тис.грн. виручки на рік - можна не реєструватись платником ПДВ. Тих платників податків, які не світять діяльності, податкова періодично обзвонює і пропонує зніматись з реєстрації платника ПДВ... і взагалі зніматись з реєстрації.

Інформація в першому пості неповна.

Щодо вже сплачених до бюджету сум.

В принципі, теоретично можливість повернути живі кошти - існує. Практично - зазвичай податкова йде назустріч при клопотаннях про зарахування переплати по одному податку в рахунок зобов'язань по іншому. Принаймні, в межах одного бюджету.

Теоретично - закон на стороні фірмочки. А про хронічний борг держави по відшкодуванню ПДВ, мабуть, чули всі.

В цій ситуації - можна спробувати написати заяву про зарахування переплати з ПДВ в рахунок штрафу.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Звіти здаються незалежно від того, вдеться діяльність, чи ні. Немає діяльності - звіти з прочерками. Це загальний принцип.

Та це зрозуміло. Просто коли фірма створюється з нуля, без нормального статутного капіталу - то токі нюанси вилазять часто, бо не має можливості найняти бухгалтера, або пропонсультуватись в нормального юриста. Коли в інспектора запитуєш: "які загалом фірма має здавати звіти в податкову?", він на тебе дивиться як на дибіла, який не знає різниці між сонцем і місяцем, називає якийсь один, найпопулярніший, а на все інше йому насрать. Та тьотя могла попередити раніше, а не через пів року. Я розумію - система гнила, але ж треба людиною залишатись. В статуправлінні наприклад відразу після реєстрації дають розширений список - що і кому і коли треба здавати.

Якщо немає обсягів - для чого було реєструватись платником ПДВ? До 300тис.грн. виручки на рік - можна не реєструватись платником ПДВ. Тих платників податків, які не світять діяльності, податкова періодично обзвонює і пропонує зніматись з реєстрації платника ПДВ... і взагалі зніматись з реєстрації.

Інформація в першому пості неповна.

Я можу помилятись, але мені здається, що навіть при мінімальному обігу коштів по перерахунку - для оформлення фінансових документів (накладної) фірма-платник вимагає ІПН, який присвоюється тільки після реєстрації платника ПДВ.

Перших пів року фірма існувала без реєстрації ПДВ поки не зявилось перше замовлення і оплата по перерахунку.

А чому власник не зареєструвався як фіз. особа - це зовсім інша, нудна історія :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В цій ситуації - можна спробувати написати заяву про зарахування переплати з ПДВ в рахунок штрафу.

Єдиний реальний вихід в цій ситуації. Але й при таких розкладах нерви потріпають добряче, так що розслаблятись не доведеться.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.


Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...