Перейти до змісту

З клуба поперли...


Рекомендовані повідомлення

Сьогодні отримав СМС від свого оператора (Київстар):

Шановний абоненте! З 01.08.10 у зв'язку зі змінами у програмі "КИЇВСТАР КЛУБ" припиняється її дія для Вашого тарифного плану.

Користуюсь безмінним номером мобільного оператора Київстар більше 5 років (біля 5 років в так званій програмі лояльності "КИЇВСТАР КЛУБ" - 16% використаних коштів минулого місяця повертається бонусами в наступному). Свій тарифний план досить давно не змінював. Виходить так, що просто тупо "витурили"...

Цікаво така СМС прийшла лише мені, чи ще комусь?

І чи не означає це, що почнуться більш кардинальні зміни негативного характеру. Ососбливо в світлі збільшення податкового тиску на операторів.

Принаймі раніше ніколи такого плану СМС не отримував.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Мені таке СМС не приходило. В системі мій київстар глянув - все підключено

Доречі знижка максимальна не 16%, а 15%

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

а я всегда говорил, сотовые операторы, как и банки - не хорошие люди

угу. а ще провайдери, юристи та даїшники

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В мене КС-контракт. Абоненський стаж 80 місяців, СМС не отримував, на МійКиївстар все підключено.

До оператора не пробували звонити за розясненнями?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Мені таке СМС не приходило. В системі мій київстар глянув - все підключено

Доречі знижка максимальна не 16%, а 15%

Сорі, помилився. так - 15%.

А в системі мій київстар в мене навіть згадувань ніяких немає про "програму лояності". Мій поточний тарифний план: ЄДИНА ЦІНА.

Та і не так шкода тих місячних бонусів, як просто морально неприємно. Можна сказати - плюнули в душу...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Мій поточний тарифний план: ЄДИНА ЦІНА.
В мене також цей тарифний план, і все ОК.
Та і не так шкода тих місячних бонусів, як просто морально неприємно. Можна сказати - плюнули в душу..
Замість того щоб соплі розпускати зателефонуй 466 до оператора.
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Знач так. З клубу викидають, але тільки тим в кого послуга передплаченого звязку. Контрактників це не стосується.

Відключають програму лояльності тому що в тарифі "ЄДИНА ЦІНА" нараховуються бонуси за вхідні, і щоб урівняти всі тарифи знижку відключають.

Детальніше телефонуйте до оператора по кожному конкретному виапдку.

І слід уважніше читати умови використання тарифу. Там є пунктик що компанія може змінювати умови послуг у будь-який час.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...