Перейти до змісту

які втулки кращі для кк?


Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Доброго дня! Хочу замінити стокові (Shimano M475) на діор або на втулки на промах...досвіду катання на останніх немає...ходив на велозону там є промпідшипникові Х17...що порадите?

P.S.стиль катання - кк з частими занурюваннями у багнюку :D

Опубліковано

Втулок на промах є дуже багато і всі вони дуже різні.

На дорожчі моделі ставляться переважно більш якісні закриті проми, крім того деякі моделі мають додатково 1-2 пари пильників/сальників (не всі), що підвищує їх захищеність від говен. Тут тра йти на оффсайт виробника чи в іншому місці взнавати про конструкцію конкретної моделі втулки.

З шіманами простіше. Деор має лише 1 зовнішній пильник, LX/SLX/XT по одному зовнішньому та одному внутрішньому пильнику, тому вони значно краще протистоять воді та бруду.

Теж раніше задумувався над вибором втулок на промах, придивлявся до таких моделей: D811SB і D812SB-SA. Але потім все таки взяв LX/XT...

Опубліковано

Дякую за відповіді...а як що до накату? Зрозуміло що на промах накат має бути більший,але чи настільки відчутна різниця?

Реально ХТ варіант...але нові коштують троха... :)

Опубліковано

один великий мінус промів - їх ремонтопридатність. вона нижче плінтуса, в більшості випадків поломки (виработки ресурсу підшипників) втулка йде у смітник. але це буває раз на мульйон :)

все інше - одні плюси: накат, вага, пиле/водо захист, і т.п. і т.д. тому найкращі та найдорожчі втулки, в тому числі і професійні в 9 випадках з 10 - на промах. але дюже файних промах! ;)

Опубліковано

b0rg, пило/водозахист у промах різний у різних моделей. Зокрема у твоїй D712SB-AA відсутнє ущільнююче кільце між барабаном та тілом втулки (позиція 8 на D812SB-SA) ;) Що трохи зменшує вагу, але суттєво знижує захищеність та ресурс втулки (це цілком виправдано для гоночних втулок, але не для втулок для гівнорейдів)

Тому ще раз кажу, модель втулок на промах потрібно уважно вибирати під свої цілі.

Опубліковано

Нарахунок ремонту промвтулок - підшипник знімається елементарно, а от шимани треба розбирати, виймати шарікі, змащувати, не згубити ті шарікі, збирати назад, регулювати.

Опубліковано

+ 1 За проми.

Питання стоїть.. які втулки кращі для кк?

КК це... по ходу гонка..

Для туризму однозначно б рекомендував втулки на конусах і по класу не нижче ЛХ.

З.І. Гавнорейд .., по великому рахунку.., якщо він проїжджабельний... то втулкам ніякої небюезпеки не несе. А от потік води, глибиною по втулки.. є реальною небезпекою. Останні Карпати це підтвердили.

Опубліковано

А от потік води, глибиною по втулки.. є реальною небезпекою. Останні Карпати це підтвердили.

А можна будь-ласка конкретніше...(колись довелося проїхати трохи зрошувальними каналами,так шо втулки були повністю занурені у воду,дома просушив і нормуль)

Опубліковано

+1 за XT для КК будуть краще витримувати бокові навантаження - проми як на мене краще для траси - там накат більш важливіший.

  • Адміністратори
Опубліковано

Моя x17 задня 4прома, ходить другий рік.

Конки, гавнорейди, піски, з грузом на великі відстані. Кароче, вигрібає вона по повнй програмі :)

Відкрутив ковпачок (пильник). В середині ще зелена змазка, закрутив назад :)

Купував її, на інше бабла не хватало на той час :)

Передня, стоїть діора на конусах. Ніразу не розбирав і не ліз туда, і не буду :)

Вгроблю викину поставлю щось легше на промах.

Опубліковано

А от потік води, глибиною по втулки.. є реальною небезпекою. Останні Карпати це підтвердили.

А можна будь-ласка конкретніше...(колись довелося проїхати трохи зрошувальними каналами,так шо втулки були повністю занурені у воду,дома просушив і нормуль)

Все ок. Діори втримали.

З.І.

Для гонок таки краще проми.. в звязку з мякістю ходу, плавністю кочення і меншою площею контакту між кулькою в підшипнику кулькою в конусі... а тоже меншим тертям і кращим накатом. Бокове навентаження в умовах гонки пох.. і впливає тільки на довговічність.. тому для туризму використовую втулки на конусах.

Для порівння приведу приклад.

Коли ганяв на Льошиному велі (сосіс Карвер) рівень обвісу був приблизно однаковим.. з тим, що в мене на Платоні.. Після купівлі рами.. я перекинув своє обладнання з Платона. Так от.. вел став їхати відчутно краще.. особливо на прямих.. Накат теж покращився.

Отже особисто для мене.. на гонки проми, для туризму конуса і бажано .. повторюсь... втулки рівня від ЛХ з захистом від потрапляння вологи.

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.


Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...