Marshall Опубліковано 3 Березня, 2010 в 10:29 #1 Опубліковано 3 Березня, 2010 в 10:29 після того як кілька тижднів тому почав прокапувати радіатор охолодженняпо рекомендації спеціалістів залив присадку що затягую малі шпарини.тепер порвало патрубок що йде до пічки.Схоже що та хфігня забила пічку.чи може хто що порадитиP.S. Audi A6 quattro 2.8 1995року
Grekus Опубліковано 3 Березня, 2010 в 10:32 #2 Опубліковано 3 Березня, 2010 в 10:32 після того як кілька тижднів тому почав прокапувати радіатор охолодженняпо рекомендації спеціалістів залив присадку що затягую малі шпарини.тепер порвало патрубок що йде до пічки.Схоже що та хфігня забила пічку.чи може хто що порадитиХочаб марку авто написалиб, так для роздумів.
VaLeRa Опубліковано 3 Березня, 2010 в 11:16 #3 Опубліковано 3 Березня, 2010 в 11:16 Перше що тре було порекомендувати "спєцам" то не лити всяку хрінотінь в систему охолодження.... собі дорожче. А що там вже думати - треба паревіряти радіатор пічки чи він ще пропускає рідини крізь себе чи в нього запор. Якщо запор - таблетка мабудь одна, замінити на новий.
SysR Опубліковано 3 Березня, 2010 в 11:49 #4 Опубліковано 3 Березня, 2010 в 11:49 На скільки я знаю радіатори в пічках не ремонтуються, їх просто викидають і ставлять нові, оскільки продувати/прочищати забиті старі сенсу немає.
Marshall Опубліковано 3 Березня, 2010 в 12:13 Автор #5 Опубліковано 3 Березня, 2010 в 12:13 ну то і я так думаю. хто це робить?
SysR Опубліковано 3 Березня, 2010 в 13:32 #6 Опубліковано 3 Березня, 2010 в 13:32 Спробуй перезвонити за номером 0956(пять одиничок)3 -- ОлександрЗ.І. Запчастини шукати мусиш сам.
fedot Опубліковано 3 Березня, 2010 в 18:15 #7 Опубліковано 3 Березня, 2010 в 18:15 ну то і я так думаю. хто це робить?Не знаєш до кого звернутися, чи я тебе чимось образив???((
opel95 Опубліковано 3 Березня, 2010 в 19:49 #8 Опубліковано 3 Березня, 2010 в 19:49 ну то і я так думаю. хто це робить? Не знаєш до кого звернутися, чи я тебе чимось образив???(( якщо він тебе чимось образив :) то... звертайся.
Marshall Опубліковано 3 Березня, 2010 в 20:29 Автор #9 Опубліковано 3 Березня, 2010 в 20:29 ніхто нічим не образив.після численних консультацій з різними спеціалістами, дійшли висновкураз пічка таки гріє - значить з радіатором все в порядку,оскільки бульбашок в бачку розгирювальному немає - значить і прокдажка ціла.лишилося два варіанти або "пробка" десь в падрубку або шлангу "кришка" і просто співпало в часі з заливанням "фігні" в систему.для початку спробую замінити шланг на новий
fedot Опубліковано 3 Березня, 2010 в 20:47 #10 Опубліковано 3 Березня, 2010 в 20:47 ніхто нічим не образив.після численних консультацій з різними спеціалістами, дійшли висновкураз пічка таки гріє - значить з радіатором все в порядку,оскільки бульбашок в бачку розгирювальному немає - значить і прокдажка ціла.лишилося два варіанти або "пробка" десь в падрубку або шлангу "кришка" і просто співпало в часі з заливанням "фігні" в систему.для початку спробую замінити шланг на новийОк. Для початку перевір маленький патрубок з клапаном стравлювання повітря. Знаходиться біля корпусу пічки, довжина приблизно 7 см - частенько проблема в клапані.Крім того: радіатор може бути забитий не повністю - я з таким частенько стикався. Пічка дує теплим, але рве патрубки/випирає тосол.Радіатор новий /Китай-Тайвань/ коштує 150-180 гривень. Б/в - 160 гривень. Робота по заміні радіатора коштує 350 гривень. Займає приблизно день часу. Є людина, яка якісно цю роботу виконує.
fedot Опубліковано 3 Березня, 2010 в 20:55 #11 Опубліковано 3 Березня, 2010 в 20:55 ну то і я так думаю. хто це робить? Не знаєш до кого звернутися, чи я тебе чимось образив???(( якщо він тебе чимось образив то... звертайся. От же ж...Еталон доброти. Дай тобі Бог здоровля))))
abbrek Опубліковано 12 Березня, 2010 в 18:33 #12 Опубліковано 12 Березня, 2010 в 18:33 ну то і я так думаю. хто це робить?По поводу ремонта,чистки радиаторов,печек обращайтесь по телефону:0990031496,0982241600,звать Андрей,кстати цены очень даже приятные.
ZaZik Опубліковано 13 Березня, 2010 в 20:21 #13 Опубліковано 13 Березня, 2010 в 20:21 Патрубки буде рвати при несправному клапані в кришці розширювального бачка. Як варіант він клинив і раніше але лишній тиск стравлювався з системи через не дуже щільно затягнуту цю ж кришку. Сипав - відкручував, закрутив , добре затягнув , от і... В мене була 1 в 1 ситуація, тоді порвало кран на пічку (зараз просто не сильно затягую і все ок).
fedot Опубліковано 13 Березня, 2010 в 20:25 #14 Опубліковано 13 Березня, 2010 в 20:25 Патрубки буде рвати при несправному клапані в кришці розширювального бачка. Як варіант він клинив і раніше але лишній тиск стравлювався з системи через не дуже щільно затягнуту цю ж кришку. Сипав - відкручував, закрутив , добре затягнув , от і... В мене була 1 в 1 ситуація, тоді порвало кран на пічку (зараз просто не сильно затягую і все ок).Клапан справний 100%
ZaZik Опубліковано 13 Березня, 2010 в 20:42 #15 Опубліковано 13 Березня, 2010 в 20:42 Патрубки буде рвати при несправному клапані в кришці розширювального бачка. Як варіант він клинив і раніше але лишній тиск стравлювався з системи через не дуже щільно затягнуту цю ж кришку. Сипав - відкручував, закрутив , добре затягнув , от і... В мене була 1 в 1 ситуація, тоді порвало кран на пічку (зараз просто не сильно затягую і все ок).Клапан справний 100%Перевіряв?
fedot Опубліковано 13 Березня, 2010 в 20:51 #16 Опубліковано 13 Березня, 2010 в 20:51 Перевіряв?Можна і так сказати - у мене була придбана та сама кришка, з машини яка проїхала 1600 км з Бундеса сюда і все з антифризом було гут...
Marshall Опубліковано 13 Березня, 2010 в 21:47 Автор #17 Опубліковано 13 Березня, 2010 в 21:47 Ну ніби все, питання вирішено.Після того як порвало шланг вперше, вияснив що непрацював клапан в кришці а ще дуже погано продувався радіатор пічки - тому й була підозра що його заліпив той герметік. вирішив поїздити трохи без пічки (і з справним клапаном-нову кришку придбав в федота) на дотик шланг виглядав пристойно а за новий просять 50у.о. тому вставили кусок трубки металевої і з"єднали хомутами. через тиждень порвало той же шланг але в іншому місці.підозри на радіатор пічки відпали (бо нею не користувався) та й продуватись вона стала значно краще.та коли детально оглянули шланг по міліметру на місці розриву, виявили що саме в 2-х місцях (де порвало) прогнив корт, ймовірно в наслідок потрапляння якоїсь рідини на нього, а неробочий клапан зробив свою справу.тепер поставили інший шланг, накачали в систему 3 атмосфери, нічого не порвало. новий клапан спрацьовує на 1,5-1,7 атмосфери (перевірено манометром)вже катаюсятел.майстра 0506710580 Олександр
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.