Перейти до змісту

Неудачная охота на лоха


difoto

Рекомендовані повідомлення

Значится, это было в среду, 7.10.2009 , около 16:35

Везу я жену в баню(они с подружками по средам ходют в сауну, что на пр. Грушевского, на 16:30, поэтому спешили), еду от автозавода по К-Карого в сторону рынка. Под мостом перестраиваюсь в правый ряд(вернее, я и так в нем ехал) , включаю правый поворот и поворачиваю на зеленый сигнал.

важно: на том перекрестке есть дополнительная секция светофора, разрешающая правый поворот, НО в основной секции стрелок на светофоре нет!

Уже повернув, собираюсь выехать на мост, как вдруг вижу махателя полосатой палкой, который указывает мне ехать куда-то в сторону разделительного газона.

Для наглядности - картинко:

jjj.jpg

То бишь меня остановили в месте, где реально затруднено движение. Подошел полиський парэнь, взял документы, посмотрел техосмотр и молвит:

-Чому порушуємо?

-А що я порушив?

-Хехе, ну як це шо порушили? Ходімте-но до машини, я вам поясню.

И не успев ничего возразить, я пошел за ним в их новенький пассат, где мы продолжили разговор:

-Ото ви бачили той додатковий світафор? То вам можна повертати тіко коли він горить, а так - тіко прамо треба їхать!

-Неправда! На основній секції не намальовано ніяких стрілок, тому він дозволяє рухатись у будь-якому напрямку. У вас взагалі тут є правила дорожнього руху, книжечка, мусить бути?

-Заара-зааара глянем... - копорсається на задній сідушці, достав якусь папку з паперами, повертів у руках, потеребив мої права, простягнув мені зі словами, - Ну, добре, хай так буде. І талона поновіть!(дуже він в мене вже затаскався за 13 років, відтоді як права получив :))

Я уже ничего не стал говорить, ибо спешил, но понял одно: меня банально пытались развести на бабло, потому как протокол составить не могли по причине отсутствия нарушения мною правил. Или я все-таки ошибаюсь и гаишник просто не знает ПДД? :sq_ye:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я уже ничего не стал говорить, ибо спешил, но понял одно: меня банально пытались развести на бабло, потому как протокол составить не могли по причине отсутствия нарушения мною правил. Или я все-таки ошибаюсь и гаишник просто не знает ПДД?  :sq_ye:

Моя думка - таки вирішили розвести, але не довели це діло до кінця. А могли б. Оскільки порушення правил ДР таки було (судячи зі схеми). Якби мене в тому місці зупиняли б, довелося б їм ще за мною їхати аж до 5 школи, оскільки місця для зупинки в тому районі немає, а зупинившись там я б автоматом порушив би правила, що на мою думку є недопустимим. Та й ДАЙ-ць відсотків на 70 не знає ні ПДР ні інших нормативних актів, якими він мусить керуватись. Але ж це навіть на руку. 

Цікаво, а яка реакція була б в ДАЙ-ця, якби в нього попросити наряд на чергування? А посвідчення? Але як завжди - на це немає часу...

А ще, судячи зі схеми, вони стоять якраз на тому місці, де стоять машини, водіїв яких вони постійно "нагібають". Чи мають вони право самі порушувати ПДР?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Якби мене в тому місці зупиняли б, довелося б їм ще за мною їхати аж до 5 школи, оскільки місця для зупинки в тому районі немає, а зупинившись там я б автоматом порушив би правила, що на мою думку є недопустимим.

Тю, коли я вчився, то ДАЇшник мав найвищий пріоритет порівняно з дорожню розміткою, знаками та світлофором, ага.

А те що вони зроблять з водієм, який не виконав вказівку зупинитися можна собі уявити )))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Повезло, тобі попався тупий мент :D це порушення правил дорожнього руху (додаткова секція не горіла зеленим, зелений основного, в такому випадку до уваги не береться, і не має значення є там стрілки чи ні.)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Повезло, тобі попався тупий мент :D це порушення правил дорожнього руху (додаткова секція не горіла зеленим, зелений основного, в такому випадку до уваги не береться, і не має значення є там стрілки чи ні.)

А по-моему мне попался тупой собеседник, который как и мент, не учил правила ;)

8.7.3. Сигнали світлофора мають такі значення:

а) зелений дозволяє рух;

б) зелений у вигляді стрілки (стрілок) на чорному фоні дозволяє рух у зазначеному напрямку (напрямках). Таке саме значення має сигнал у вигляді зеленої стрілки (стрілок) у додатковій секції світлофора.

.....

г) чорна контурна стрілка (стрілки), нанесена на основний зелений сигнал, інформує водіїв про наявність додаткової секції світлофора і вказує інші дозволені напрямки руху ніж сигнал додаткової секції;

.....

з) вимкнений сигнал додаткової секції забороняє рух у напрямку, вказаному її стрілкою (стрілками).

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

я вже писав якось, що потрібно правила вчити...

і для доказу знання треба книжечку з собою возить... шоб не виходячи з машини дати їм почитать, і їхати далі собі...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

difoto отож то й воно - що інші напрямки руху ніж сигнал додаткової треба трактувати так: що повертати можно наприклад там ліворуч або на розворот, та їхати прямо (ну якщо припустити що такий світлофор встановлено на Х-подібному перехресті), якщо не світиться додаткова секція. Тобі попався тупий ДАєць.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

За тему 5 балов.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я також колись сперечався на цю тему, але перехрестя було інше. Закінчилось тим, що їдь, але ти всерівно не правий.

Підтримую difoto. Мала б бути зелена стрілка. Світлофор встановлено з порушеннями. Якщо на зеленому немає контурної стралки, то як я вночі маю здогадуватися, що є додаткова секція? Зелений горить - повертай собі куди треба, їдь прямо, адже зелений сигнал до дозволяє рух.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Забрал слова обратно. :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

взагалі-то згідно правил НЕ ІСНУЄ світлофора, де основна секція просто зелена, а додаткова з стрілкою. Якщо є додаткова секція зі стрілкою, то на основній секції ПОВИННА БУТИ стрілка, як мінімум нанесена чорним контуром для інформування про наявність додаткової секції, яка регулює рух в інших напрямках. Для чого, поясніть мені, інакше існують центральні секції зі стрілками?

Як приклад, правильний світлофор висить на перехресті Ковельська/Набарежна -- при рухові з боку пл. Воз'єднання на світлофорі є центральна секція ЗІ СТРІЛКОЮ прямо і додаткова секція зі стрілкою праворуч. Якби центральна секція була без стрілки, то я б їхав праворуч, не очікуючи на стрілку на додатковій секції (і був би правий).

Якщо ж стрілки на основній секції немає, то згідно з пунктом з підпунктом (а) пункту 8.7.3 Правил до рожнього руху ми можемо їхати в будь-якому напрямку, коли світиться зелене. В інакшому випадку, що накажете робити в темну пору доби, коли видно лише світло від світлофора (зелений КРУГ БЕЗ СТРІЛОК, але не видно, чи є в нього додаткові секції, чи немає? Або, а раптом бокова секція там є, але вже кілька років не світить? Її можливо відмінили, але не демонтували, лише замінивши стрілку на основній секції на круг. Я бачу зелений круг і відповідно їду, щоб не зупинятись і не створюючи заторів, чекаючи на додаткову секцію, яка з високою вірогідністю може давно не працювати.

Ця тема вже підіймалась мною на борді кілька років тому. В Луцьку є кілька таких "хитрих" світлофорів -- біля Там-Таму (якщо їхати з боку Ювілейного), при виїзді з Відродження на Рівненську і ще десь, вже не пам'ятаю. Завжди їду, коли світиться основна секція без стрілок.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Нормально отрегулированого света фар достаточно, чтоб увидеть контуры дополнительной секции, тем более подъезжая к светофору вплотную по полосе, только слепой может не увидить дополнительную секцию.

Ти не правий, або давно не їздив містом вночі. НЕМОЖЛИВО побачити додаткову секцію, коли ти їдеш в лівій полосі, а назустріч тобі їде інша машина, сліплячи тебе своїми фарами. Особливо, якщо перехрестя не освітлене вуличними ліхтарями (в нас таке буває часто). На світлофор же не нанесено світловідбиваючої фарби, до того ж він чорний. В будь-якому випадку, я краще буду дивитись, чи хтось дорогу не перебігає, ніж буду вглядатись -- є там та секція, чи немає. Пояснення читай в попередньому пості: згідно з правилами не існує світлофора з центральною секцією без стрілки і з додатковою зі стрілкою.

P.S. Фари в мене нормальні -- оригінальний ксенон з автокорекцією на BMW, відрегульований на стенді відразу після купівлі машини. Плюс пневмопідвіска з авторегулюванням, так що напрямок світлового променя не залежить від завантаженості автомобіля -- він і порожній і з 500 км вантажу зберігає однакове положення відносно дорожнього покриття.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

хм... дякую за таку темку. попередженій - значить озброєний!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Забрал слова обратно. :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

GreiHairs, всегда умиляли такие люди, как ты :)

Единственный ответ на столь безапеляционные выпады - поздравляю , Шарик, Вы балбес!

Пожалуйста, приведи выдержку из правил, где при зеленом свете я не могу ехать?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Забрал слова обратно. :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

И ещё один ньюанс! Когда то --- при сдаче экзамена на права, мент спецом говорил под запрещающим знаком "Остановись ка тут". И тот кто останавливался автоматом шёл на перездачу. Гаишник при этом говорил "Здесь нельзя останавливаться - это нарушение". А как же быть теперь???? Сначала учат не останавливаться, а потом гонятся и забирают права за непослушание!!!!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Когда-то я тоже думал, что трактовать правила можно как угодно. Но суд поставил все точки над "і". Именно по этому случаю. Это было еще в 86 году.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

З площи Воз"єднання отсутствует движение налево. Поєтому и стоит стрелка, в этом случае стрелка сродни знаку "только прямо" и информирует водителей что налево нет движения при зеленом, для того чтоб потом не говорили как Саня, что должны догадываться. И чтоб чуваки не улетали как давече под Стырь. :)

там де їхав difoto також відсутній рух ліворуч (хіба що джипом через рельси на вокзал). По-друге, подивись на картинку з правил в пості Trener'а, на третій світлофор, той що з додатковою секцією, там на основній секції стрілки прямо і праворуч, а на додатковій ліворуч -- про що там інформують стрілки на основній секції, що взлітати не можна? Ну і по-третє, з яких це пір світлофори стрілками інформують водіїв, що дороги в якомусь певному напрямку немає?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я повертав з Рівненської на Відродження. Ще була стара розмітка. В якому ряду я мав їхати?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ну, значить стандарти на світлофори відрізняються від того, про що пишуть правила дорожнього руху :)

До того ж, в білетах при здачі на права НЕМАЄ таких світлофорів (принаймні, не було 10 років тому).

Але навіть якщо Правила і стандарти допускають такі світлофори, то якщо на світлофорі світиться ЛИШЕ зелений круг -- сміливо їдемо в будь-якому напрямку. Якщо ж світиться стрілка, значить їхати можна лише в напрямку, вказаному стрілкою.

Читаємо ще раз:

8.7.3. Сигнали світлофора мають такі значення:

а) зелений дозволяє рух;

б) зелений у вигляді стрілки (стрілок) на чорному фоні дозволяє рух у зазначеному напрямку (напрямках). Таке саме значення має сигнал у вигляді зеленої стрілки (стрілок) у додатковій секції світлофора.

.....

г) чорна контурна стрілка (стрілки), нанесена на основний зелений сигнал, інформує водіїв про наявність додаткової секції світлофора і вказує інші дозволені напрямки руху ніж сигнал додаткової секції;

Тобто, зерений дозволяє рух. Якщо світиться стрілка, то рух ЛИШЕ в зазначеному стрілкою напрямку. Якщо ж світиться круг, з нанесеною контурною стрілкою, це значить що є додаткова секція, яка ВКАЗУЄ ІНШІ ДОЗВОЛЕНІ НАПРЯМКИ РУХУ, НІЖ СИГНАЛ ОСНОВНОЇ СЕКЦІЇ. Значить, якщо на кругу контурної стрілки немає, то круг регулює в тому числі і рух в тому ж напрямку, що і додаткова секція, а відповідно, якщо світиться круг без стрілок, то на додаткову секцію можна не звертати увагу.

Я повертав з Рівненської на Відродження. Ще була стара розмітка. В якому ряду я мав їхати?
В лівому ряду, якщо ти їхав з боку автозаводу, і в правому ряду, якщо їхав з боку Струмівки. Тобто, поворот ліворуч з лівого ряду, праворуч -- з правого. Логічно ж.
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Забрал слова обратно. :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

поворот налево на перекрестке набережной ОЧЕНЬ опасен - жертв будет намного больше так как от кувыркания подушки не спасают, по сравнению с поворотом налево возле моста рынка.
Від поїзда подушки теж рідко спасають. Це так, до слова.
Я не буду продолжать спорить, пока не будет фактов, подтверждающих Ваши суждения.
Це в Вас -- судження. А я трактую правила, так само як трактував їх, коли мене після проїзду такого ж світлофора з Відродження направо на Рівненську зупинили ДАІшники. Я виявився правий. Так само як виявився правий difoto.
Да и не принципиально это для меня! :D

аналогічно.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.


Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...