mlutsk Опубліковано 9 Лютого, 2009 в 09:42 Поділитися #1 Опубліковано 9 Лютого, 2009 в 09:42 06.02.2009 року в банкоматі Приватбанку не видало готівку - на чеку показало що видало гроші, з рахунку знято, а через щілинку грошей не видало, аналогічно з других карточок. При дзвінку на 8800 їхній сервіс, оператор прийняв заяву, надав усі дані. Оператор сказав що гроші будуть повернуті напротязі 2-3 тижнів . Наскільки законним цей час є? Згідно чого банк керується цим терміном?Чи потрібно реєструвати заяву в центральному відділенні на Відродження?Дякую за роз'яснення! Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Andreyka Опубліковано 9 Лютого, 2009 в 09:57 Поділитися #2 Опубліковано 9 Лютого, 2009 в 09:57 06.02.2009 року в банкоматі Приватбанку не видало готівку - на чеку показало що видало гроші, з рахунку знято, а через щілинку грошей не видало, аналогічно з других карточок. При дзвінку на 8800 їхній сервіс, оператор прийняв заяву, надав усі дані. Оператор сказав що гроші будуть повернуті напротязі 2-3 тижнів . Наскільки законним цей час є? Дякую за роз'яснення! Все залежить, наскільки скоро проведуть інкасацію банкомату. По відшкодуванням операцій по АТМ в працівників, які роблять проводки, має виявитися надлишок на цю суму, ну а далі - наскільки оперативно фахівці зроблять розслідування даної ситуації з заключенням повернути кошти власнику на картковий рахунок. До речі, картка приватівська ? Якщо так, то за 2 тижні мають справитися. В Укрсибі від моменту невидачі до моменту повернення коштів на к/р проходить близько 10-14 днів. Один з напрямків, яким займаюся безпосередньо. На жаль, в Приваті не знаю, яка структура всієї цієї кухні. Це все, що можу роз"яснити по даному питанню. Згідно з правилами МПС (Міжнародної платіжної системи) процедура може займати до 90 днів. Якщо я не правий, нехай Shura мене поправить. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
BARAKUDA Опубліковано 9 Лютого, 2009 в 10:17 Поділитися #3 Опубліковано 9 Лютого, 2009 в 10:17 Тепер ще тільки цього не хватало... Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Andreyka Опубліковано 9 Лютого, 2009 в 10:24 Поділитися #4 Опубліковано 9 Лютого, 2009 в 10:24 Тепер ще тільки цього не хватало...Чого саме ? Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
TreNeR Опубліковано 9 Лютого, 2009 в 10:26 Поділитися #5 Опубліковано 9 Лютого, 2009 в 10:26 Возмутительно. Свои-же деньги должен ждать две недели. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
mlutsk Опубліковано 9 Лютого, 2009 в 10:27 Автор Поділитися #6 Опубліковано 9 Лютого, 2009 в 10:27 фахівці зроблять розслідування даної ситуації з заключенням повернути кошти власнику на картковий рахунокна основі чого робиться розслідування даної ситуації? Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Zevs_Isver Опубліковано 9 Лютого, 2009 в 10:27 Поділитися #7 Опубліковано 9 Лютого, 2009 в 10:27 Тепер ще тільки цього не хватало...Чого саме ?плющит банкоматы регулярноу меня тоде раз было, давно правда,тогда был хоть и не кризисно раз 5ть ездил в центральный офис и меня там пуляли по кабинетам Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
SunSeth Опубліковано 9 Лютого, 2009 в 10:32 Поділитися #8 Опубліковано 9 Лютого, 2009 в 10:32 shuminator, який банкомат, де знаходиться? Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Andreyka Опубліковано 9 Лютого, 2009 в 10:36 Поділитися #9 Опубліковано 9 Лютого, 2009 в 10:36 фахівці зроблять розслідування даної ситуації з заключенням повернути кошти власнику на картковий рахунокна основі чого робиться розслідування даної ситуації?На основі прийнятого дзвінка оператором від клієнта. По даній ситуації : це міг бути або збій зв"язку в момент обміну банкомат - процесінг, або збій желізяки в банкоматі, яка відповідає за набір та видачу коштів (диспенсер називається). Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Andreyka Опубліковано 9 Лютого, 2009 в 10:41 Поділитися #10 Опубліковано 9 Лютого, 2009 в 10:41 Тепер ще тільки цього не хватало... Чого саме ? плющит банкоматы регулярно у меня тоде раз было, давно правда, тогда был хоть и не кризис но раз 5ть ездил в центральный офис и меня там пуляли по кабинетам Ну це "стандартна" фішка привата. В мене колись аналогічне з дружиною трапилося. Замучилася їздити. В нас це обходиться або дзвінком на контакт-центр, або візитом на відділення та написанням заяви про невидачу коштів в банкоматі. І нікуди не треба більше ходити. Мало того, зараз той же контакт-центр повідомляє клієнта, коли йому кошти повертаються на к/р. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
xriaps Опубліковано 9 Лютого, 2009 в 10:42 Поділитися #11 Опубліковано 9 Лютого, 2009 в 10:42 банкомати Західінкомбанка теж не видають готівку. максимально можна зняти 100 грн. на день. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
mlutsk Опубліковано 9 Лютого, 2009 в 10:42 Автор Поділитися #12 Опубліковано 9 Лютого, 2009 в 10:42 банкомат біля входу в ТЦ ІМІДЖ Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Shura Опубліковано 9 Лютого, 2009 в 10:43 Поділитися #13 Опубліковано 9 Лютого, 2009 в 10:43 карточка привата? надо написать заявление в отделении, где получал карту, с описанием ситуации. просто звонка в колл-центр не достаточноТепер ще тільки цього не хватало...я не думаю, что это кризисный сбой.такое часто случается по разным причинам... Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
mlutsk Опубліковано 9 Лютого, 2009 в 10:52 Автор Поділитися #14 Опубліковано 9 Лютого, 2009 в 10:52 карточка привата? надо написать заявление в отделении, где получал карту, с описанием ситуации. просто звонка в колл-центр не достаточноТак карточка Приватбанку.віділення на Червоного Хреста. які документи із собою треба мати ? І у кого з персонала треба писати заяву? Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Andreyka Опубліковано 9 Лютого, 2009 в 10:57 Поділитися #15 Опубліковано 9 Лютого, 2009 в 10:57 банкомати Західінкомбанка теж не видають готівку. максимально можна зняти 100 грн. на день.Це фішка не банкомату, а банку. В банкоматі неможливо поставити ліміт по картці на зняття в день.карточка привата? надо написать заявление в отделении, где получал карту, с описанием ситуации. просто звонка в колл-центр не достаточноТак карточка Приватбанку.віділення на Червоного Хреста. які документи із собою треба мати ? І у кого з персонала треба писати заяву?У кого написати скажуть на відділенні. Про всяк випадок треба мати паспорт та картку. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Victorius Опубліковано 9 Лютого, 2009 в 10:58 Поділитися #16 Опубліковано 9 Лютого, 2009 в 10:58 Досить давненько (роки 2-3 тому) в мене трапилася аналогічна ситуація (теж приватівська карточка).В результаті дзвінка в колл-центр вказану суму на картку повернули, але ТИМЧАСОВО. Дні через 3 її знову списали в мінус, і для остаточного повернення прийшлося чекати інкасації приватівських банкоматів (на початку місяця, здається).Заяви у відділенні не писав.Проте, думаю буде логічно все таки звернутися у відділення, коректно пояснити необхідність втраченої суми САМЕ зараз, і ІМНО зняти з картки всі наявні кошти (бо повернену суму потім знову спишуть і доведеться чекати інкасації). Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Shura Опубліковано 9 Лютого, 2009 в 11:03 Поділитися #17 Опубліковано 9 Лютого, 2009 в 11:03 Так карточка Приватбанку.віділення на Червоного Хреста. які документи із собою треба мати ? І у кого з персонала треба писати заяву? ну, можно паспорт захватить писать у операциониста, который с карточками работает. он текст заявления подскажет. что-то вроде: Начальнику отделения № ... ВГРУ Приватбанк ... 6 февраля 2009 года от Рождества Христова в полночь, полнолуние, я пытался получить наличные в сумме 1,000,000 гривен в банкомате вашего банка с моей карты 4405 **** **** ****, расположенного по адресу г.Луцк, ул. Ровенская 89 (вход в ТЦ Имидж). запрошенная мною сумма мне выдана не была, но с моего счета списана в полном объеме. копию чека прилагаю/чек по операции мной запрошен не был. прошу провести расследование по данному факту и зачислить невыданные средства на мой счет. дата подпись ЗЫ: надо в Луцке банкомат поставить - у меня все выдают как часики на интерчейндже зарабатывать буду Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
keepo Опубліковано 9 Лютого, 2009 в 11:57 Поділитися #18 Опубліковано 9 Лютого, 2009 в 11:57 Була аналогічна бага в приватівському банкоматі. Зайшов на центральний офіс в луцьку, спитав до кого звернутись, написав заяву, менегер запропонував внести щось типу віртуальних грошей на картку, які можна зняти і картка піде в мінус на сумму невиданих коштів. Що і було зроблено. Після розслідування, гроші повернули і мінус анулювався. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Shura Опубліковано 9 Лютого, 2009 в 12:18 Поділитися #19 Опубліковано 9 Лютого, 2009 в 12:18 а вот карточку в минус загонять не рекомендую. если неохота жутких %% по несанкционированному овердрафту платить... Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Vombat Опубліковано 9 Лютого, 2009 в 13:11 Поділитися #20 Опубліковано 9 Лютого, 2009 в 13:11 банкомати Західінкомбанка теж не видають готівку. максимально можна зняти 100 грн. на день. З сьогоднішнього дня на всі картки КБ "Західінкомбанк" ТзОВ введені добові і ліміти на отримання готівки в банкоматах та банківських терміналах - по 100 грн. відповідно там і там. Банк повільно накривається мідним тазом і доки ситуація не буде вирішена (тимчасова адміністрація? інвестори?) - ліміти не зміняться. Ось такі пироги PS: валютних карток не стосується Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Songoku Опубліковано 9 Лютого, 2009 в 14:33 Поділитися #21 Опубліковано 9 Лютого, 2009 в 14:33 Того року восени банкомат (Аверс) не доплюнув чималу суму! Оперативно звернувся у відділення написав заяву, з чеком. Після того футболили близько місяця по всіх кабінетах. Офіційно ніяких бумаг (пояснень) не отримував коротше плюнув я на це. Приват є Приват, на всі банки стараються рівнятись Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
mlutsk Опубліковано 9 Лютого, 2009 в 14:45 Автор Поділитися #22 Опубліковано 9 Лютого, 2009 в 14:45 Shura Подякував! Тільки з Привату на Відродження, заяву прийняли обіцяли напротязі 3-5 днів зробити Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Slavco Опубліковано 9 Лютого, 2009 в 14:56 Поділитися #23 Опубліковано 9 Лютого, 2009 в 14:56 Гроші списані, трансакція пройшла ( про що вказано у чеку) - найбільш імовірно що не спрацював з я коїсь причини механізм видачі грошей (залізо АТМ дало збій, чи купюри були некондиційні). Тому після інкасації банкомату в ньому буде встановлений надлишок. При наявності заяви держателя карти, думаю, за 10-14 днів гроші мають повернути без проблем. Для прискорення процесу можна взяти тел. карткового манагера і час від часу надзвонювати, нагадувати про себе. Банкомат біля Іміджа- місце рибне, тому, думаю, інкасують його досить часто - є надія швидкого проведення процедури. Але для чого знімати весь залишок з карти - "ніпанятна" Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
keepo Опубліковано 10 Лютого, 2009 в 06:53 Поділитися #24 Опубліковано 10 Лютого, 2009 в 06:53 а вот карточку в минус загонять не рекомендую. если неохота жутких %% по несанкционированному овердрафту платить...це явно не був овердрафт, оскільки на картці він відключений. я сам незнаю, яким чином це було проведено, але при знятті 1000 і балансі 4.73, залишок видало 4.73, а коли прийшла повернута 1000, то мобайл-банкінг повідомив, що було надходження коштів, баланс все ті ж 4.73 Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Shura Опубліковано 10 Лютого, 2009 в 07:17 Поділитися #25 Опубліковано 10 Лютого, 2009 в 07:17 це явно не був овердрафт, оскільки на картці він відключений. другого названия еще не придумали. технологию точно не знаю - но это был овердрафт. просто с ограниченным сроком действия... Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.