druid Опубліковано 26 Листопада, 2008 в 10:51 #1 Опубліковано 26 Листопада, 2008 в 10:51 "Cycling advocacy" / "Велосипедний активізм"Львів, 29 листопада 2008 р.,Час Зміст10:00-10:10 Знайомство, ice-breaking10:10-10:20 Вступне слово про семінар та про організаторів, привітання від БР, 10:20-11:00 Загальне уявлення про велоінфраструктуру. Найбільші велосипедні країни та міста, тенденції східної Європи. Роль кооперації стейк-холдерів у розвитку інфраструктури міст.11:00-11:45 Роль громадських активістів у створенні велоінфраструткури (на прикладі Нью Йорка, Скоп’є, Братислави). Київська історія успіху11:45-12:00 Перерва на каву12:15-13:00 Абетка велогромадської діяльності: формулювання запиту від імені громади, визначення адресата, організація тиску13:00-13:45 Ключові інструменти: успішні вуличні акції та відносини зі ЗМІ13:45-15:00 Перерва на обід15:00-15:45 Практичне завдання №1: формулювання запиту мешканців міста до місцевої влади щодо потреби велосипедної інфраструктури (що, де, як, коли?)15:45-16:30 Практичне завдання №2: створення ідеї та планування вуличної акції16:30-17:00 Аналіз практичної роботи, підсумки17:00-17:15 Закриття семінару, заповнення оціночних формУчасть безкоштовна. Хто хоче?
odna Опубліковано 27 Листопада, 2008 в 18:19 #2 Опубліковано 27 Листопада, 2008 в 18:19 Думаю, полезное мероприятие. Жалко только, что среди активных велосипедистов так мало велосипедных активистов Был бы в расписании покатушечный пункт - желающих бы прибавилось
difoto Опубліковано 27 Листопада, 2008 в 18:41 #3 Опубліковано 27 Листопада, 2008 в 18:41 я еду бусом, есть 8 мест.
Expert Опубліковано 27 Листопада, 2008 в 18:56 #4 Опубліковано 27 Листопада, 2008 в 18:56 я еду бусом, есть 8 мест.когда выезд?
druid Опубліковано 28 Листопада, 2008 в 06:39 Автор #6 Опубліковано 28 Листопада, 2008 в 06:39 Десь до години 12 сьогодні спробуйте визначитися і напишіть список бажаючих. Треба буде ще домовлятися з організаторами про нашу участь. Цей тренінг в основному для львівян, але вони запрошують і гостей. Мають бути гості з інших регіонів і країн. Гарна нагода заявити про себе і почати співпрацю. Я буду в Львові сьогодні ввечері. На тренінгу буду спочатку...... весь час не маю можливості бути.
Tais Опубліковано 28 Листопада, 2008 в 15:21 #7 Опубліковано 28 Листопада, 2008 в 15:21 Был бы в расписании покатушечный пункт - желающих бы прибавилось Кинуть в бус велосипеды?
druid Опубліковано 1 Грудня, 2008 в 09:59 Автор #8 Опубліковано 1 Грудня, 2008 в 09:59 Був на тренінгу. Те що очікував - отримав. Познайомився з велосипедними активістами (виявляється вони десь є). Це абсолютно різні категорії людей, які крім того що кататись на велосипеді ще хочуть зробити щось корисне в цьому житті. Починаючи від лідерів груп, керівників громадських організацій закінчуючи звичайними студентами, які хочуть створити велосипедну стоянку у своєму вузі. Таких назбиралось більше двох десятків. Переважно зі Львова. Були ще з Чернівців і Києва. Що корисного. Отримав деякий досвід (переважно Києва) по створенню велосипедної інфраструктури. Вони цим займаються вже 5 років. Чернівці тільки починають. У Львові ситуація дуже цікава. Рік назад розроблена Концепція велосипедної інфраструктура, але вона вже рік лежить в міській раді і нічого не відбувається. З іншого боку, тут є ряд організацій велосипедного спрямування, але немає однієї сильної структури, яка б обєднувала всіх. Дуже розпорошені сили.Сам поділився досвідом, який виявився дуже цікавим для всіх - навіть для Києва. Про досвід Луцька почули і його оцінили. Це було приємно. Хотілося б зауважити на наступних речах. 1. Громадська активність, тобто робота нас з вами, скрізь була клучовим фактором у створенні велоінфраструктури. Прикладом є Нідерланди, про які вже згадувалось в сусідній темі. Там велорух почався в 60-х роках з ініціатив громадських організацій. Для скептиків: в нас є ще майже півстоліття для того щоб порівнятися з ними. 2. Відсутність велосипедних активістів і громадських рухів може призвести до прикладу Львова. В ньому влада ініціювала розробку Концепції. А громадськість не була до цього готова. Концепцію розробили (до речі за немалі гроші), а далі...... ніхт. І тепер любителі двохколісного друга будуть мовчати про те що "влада нічого не робить", "жизнь гавно" і т.д. Бо влада пішла громадськості на зустріч, а ті не змогли їм адекватно відповісти. 3. Цікавий досвід Мінська. От ви кажете: "влада нічого не робить". А в них влада взяла і зробила. Без участі громадськості. І що вийло? 300 метрів ВД в одному кінці міста, 500 метрів - в іншому, ще 600 метрів - в третьому. А як ви хотіли? Якщо той чиновник, який планував ВД - великий пузатий дядько, який їздить на джипі. Висновки робіть самі.
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.