Перейти до змісту

Вибір велогуми


Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Обстчем надо пробывать тулить 29-ю резиняку в кросс-раму :)

Ежели влезет, то можно и за вилко думать, хотя мне и Suntour NCX-D RL 63мм вполне заканает

  • Відповідей 163
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано

мені в вилко 2.25 льогко влізе Sentuor nex 4500, по заднім нижнім на 2,25 тоже зі свистом , ну вот верхнінезнаю... зазори будуть малі то точно))

нічо овердрайв не гавно, норма гума, і нетяжка вона

Опубліковано

Хочу на свій Фішер поставити 28 обода, і гуму яка влізе..

29 вилку зразу бери. Поставиш гуму широку наперд ... прохідність в рази збільшитьмя.. )))

Опубліковано

Lexx_Giant, TreNeR

29" та 28" гума існує в декількох стандартах, 622мм найпоширенійший, крім цього ще є 630 та 635. Але вони в продажі практично не зустрічаються, так само як і ободи під них.

Сподіваюсь, ви розумієте, що 622мм гума встановиться лише на 622мм обід, так само 630 лише на 630, 635 на 635.

Очевидно, у Тімца гума не 622мм.

Кстати вот Кендовская размерность покрышек

29X2-1 52-622 700X52C ss K891, K881 40-65

29X2.2 55-622 700X52C SS K917 35-80

29X2.2 20-571 650X20C SS K177 110

29X2.2 23-571 650X23C SS K925, K191 110

А 571мм це малопоширений стандарт 26" колеса, і аж ніяк не 29" %)

А взагалі, курим Шелдона Брауна Tire Sizing ;)

Опубліковано

Lexx_Giant

Шо значить "Для 28 ..." ? Я ж тобі кажу, 28" буває 622, 630 і 635мм. 622мм найпоширеніший обід як для 28" так і для 29". На даний момент практично вся гума і всі обода 28-29" випускаються саме під 622мм. А у Тімца, видно, валяється якийсь раритет на 630 чи 635.

Опубліковано
Хочу на свій Фішер поставити 28 обода, і гуму яка влізе..

:lol: 28" обода на звичайну МТБшну раму? :lol: Ну, обода ще влізуть, а от для гуми точно місця не лишиться.

Коли поставиш, не забудь сфоткати і фотки виклади ;)

Опубліковано

Випробував гуму Швальбе Маратон 2.0 Кевлар Гард, Снейк скін.

Поставив цю гуму на заднє колесо, Кенда Блу Грув з переднього була знята, її місце зайняла Швальбе Смарт Сем 2.1.

Ну що можна сказати.... ? Хотів Хурікейн від Швальбе, але ця підвернулась по дуже солодкій ціні, про що ні разу не жалію...

Я в принципі мав достатній досвід, щоб прогнозувати її поведінку. ВСЕ !!! підтвердилось. )) Але є деякінюанси.... далі про них детальніше.

Гума досить важка.. порядка 700 грам, це данина антипроколу, але це майже не впливає на динаміку розгону, підтримувати швидкість стало набагато легше, що на туристичному байку не маловажливий аргумент, шум пропав.... вел йде тихо, надута на 4.8 атмосфери на асфальті хаває всю мілку фігню, щебінь, як їхати до карєрів з боку озера, теж виявився по барабану. В СУХОМУ лісі веде просто казково... тупо ніяких проблем.. перескакував через гіляки, піднімався на карєри (не буксує) пісок тримає відмінно, спеціально так їхав щоб поглибше закопуватися, Альпініст видав на моєму велі 69 км/год на карєрі (я макс 56), поведінка в поворотах на шв 40+ відмінна.

Мінуси... гальмівний шлях виріс, особливо на гравії а листі... прогнозовано... нема розвинутого протектора, нема чим чіплятись за грунт. В грязюці, на мокрій траві, листі..... думаю, будуть проблеми, особливо на підйомах, хоча завдяки фірмовій геометрії Гарі Фішера - Генезіс.... яка мені дуже сподобалась, )) навантаження розприділяється так, що навантаження на заднє колесо більше ніж у Платона наприклад..... і там де гоночний байк буксує, цей, хоч і на меншій швидкості помало, повзе вверх. ))

Взагалі поведінка Фішера мені дуже імпонує, особливо на підйомах. Платон провокує до агресивного катання, маневреністі і жорсткість рами ось його коньок... так би мовити, Фішер жеж.. добре показує себе на швидкісних прямих ділянках, з нечастими різкими поворотами. Гірки йому вдається проходити дуже добре, особливо коли підйому передує схожий спуск. Розкручуєш на спуску і на підйом він просто вистрілює... але треба залишатися в сідлі, бо тільки встаєш на ноги... зразу відчувається мякість рами при силовому педалюванні в гору. Я взагалі за вчорашню покатушку майже не вставав з сідла.... Супер порівняно з Джантом попереднім, хоча навіска не змінилась.

Все це в парі з новою гумою принесло мені величезне задоволення від вчорашньої покатушки, гарної компанії і навіть гальмування в кущах не спортило настрій хоча чуть на Альпініста і гаркав.... але це вже зовсім інша сторія.. :D

Опубліковано
Я катав на цих Овердрайвах......

ГАВНО.. не пораджу нікому...

Там зроблено ставку на антипрокол і стійкість до зносу....

Вона тупо не їде із-за цього. Тупить дуже сильно. Плюс важка... Скоріше мінус.

Катав таку на підвісі з 28 колесами, пробував таку ж на карбоновому Треку......

АЦТОЙ. Я краще заклею чи збортирую камеру чим буду так мучитись.

Вчера поставил Кенду 948, так сегодня на работу как-то даже веселее ехалось :blink: Странно, резина злее и шире. Может как-то с этим связано? ;)

Опубліковано
Вчера поставил Кенду 948, так сегодня на работу как-то даже веселее ехалось :blink: Странно, резина злее и шире. Может как-то с этим связано? ;)

Того й було веселіше, шо поставив ширшу гуму. Вона краще хаває різноманітні нерівності, в результаті комфортніше почуваєш себе на сідлі, хоча і накат трішки зменшується.

А овердрайв дійсно дуже тверда гума. Я на ньому тиждень покатав і зняв, замінивши на СмартСем 28х1,6

Шо за глюк?

  • 2 тижня потому...
Опубліковано

Шукаю гуму універсальну, для 26 колес Бергамонта Сталіона, рідна Швальбе ... ну занадто часто приходиться міняти камеру, пробивається навіть на грейді. Хочеться легку гуму, для асфальта щоб не дуже тупа була, ну і по лсі і по грунтових доріжках кататись можна було.

Опубліковано

интересный, imho, отзыв про Continental Explorer :

Лучшая резина, из всех которые мне встречались! Катаюсь всего 2 дня, но получил такое море новых ощущений, что не могу не поделиться. Я пишу отзыв сразу про 2 покрышки: Continental Explorer Supersonic 2.1” 440 грамм (на заднем колесе) и Continental Vertical ProTection 2.3” 630 грамм (на переднем колесе). Почему именно так? Да все потому что скорость, накат очень сильно зависят от задней резины, а управление и контроль над байком – от передней. К тому же, лишние 200 грамм на заднем колесе не могут положительно сказаться на динамике разгона. Пару слов о внешнем виде резины. Профиль у обеих очень похож, только Вертикал на пару миллиметров шире и шипы у нее повыше. Со стороны их можно перепутать. Разница в ширине не очень заметна. Модификация Вертикал ProTection - это произведение искусства! Ее боковые стенки плотно прошиты кевларовыми нитями для защиты от боковых проколов или порезов острыми камнями. Заявленная ширина обеих покрышек не соответствует действительности. Реально Эксплорер имеет 1.95”, а Вертикал – 2.1”. У обеих шикарные гибкие боковые шипы, которые держат ВСЕ! Это и вправду две самые универсальные покрышки! За 2 дня я успел протестировать эту «сладкую парочку» на гонке «Лысогор», а также в Парке Дружбы Народов. Не скрою, что мои ощущения превзошли все отзывы, наслышанные о них обеих! Я обязательно еще поменяю Вертикал и Эксплорер местами, а также потестирую 2 Эксплорера и 2 Вертикала. Может быть получится еще более интересный микс. Но практика подсказывает, что Эксплорер должен стоять сзади, а Вертикал спереди. Конечно в гонках целесообразнее ставить 2 Эксплорера, поскольку вес переднего колеса будет на 200г меньше и инерция разгона будет приятнее. И, конечно же, есть трассы с очень ответственными спусками, где во главу угла ставится исключительная надежность резины, с изобилием острых камней либо других подобных опасностей. Безусловно, Вертикал будет немного медленнее ехать вверх, но гарантия того, что вы не проколетесь, возрастет многократно. Да и держаться за трассу Вертикал будет крепче. А более высокие шипы, с одной стороны, смягчают все неровности, а с другой – позволяют «ухватиться» колесу за каждый камешек, за каждый сантиметр поверхности. Я довольно хорошо облегчил свой байк (двухподвес Giant VT) и почувствовал, что переднее колесо стало слишком нервным. Сейчас я добавил 200г на передней резине и вел стал ехать куда увереннее. А теперь еще несколько чудесных слов об этой резине, которая одновременно и уберегли от нескольких падений и позволила ощутить кайф от управляемости вела. Это не менее приятное чувство, чем превосходный накат резины. К тому же в отличие от фрирайдных покрышек, кайф на этих можно ощутить и на спусках, и на виражах, и на прямых участках, и даже на подъемах, где этот легкий Континенталь напрочь лишает Вас пробуксовок и позволяет стремительно взлетать вверх не теряя энергии. Первый раз я прозрел, когда резина выдержала антивираж, т.е. поворот, который был под наклоном не в ту сторону, что надо, а наоборот, чтоб было проще с него соскользнуть. Второй раз – это сегодня, когда я мог поворачивать в песке на скорости 15-20 км/ч почти на 90 градусов без каких-либо подергиваний руля. Просто гладкий четкий поворот, как вроде и не было никакого песка. Я и подумать не мог, что песок – это ее конек! Стоит ли говорить, что Вертикал и Эксплорер прекрасно держат влажный грунт, брусчатку, твердые грунтовки, прекрасно амортизируют ямы, бровки, не соскальзывают на влажных бревнах в лесу? :))))) По рыхлому и сыпучему грунту они тоже на высоте. Пожалуй, единственное не целевое их назначение - это длительная езда по асфальту. Скажем так, что среди «злой» резины у Вертикала и Эксплорера – один из лучших показателей по накату, но после зеленых полусликов Michelin Jet S, создается впечатление, будто слегка зажата ручка заднего тормоза :)))))))) Что уж говорить о сравнении со сликами. Вывод: ЛУЧШАЯ универсальная резина для грунтовых дорог. ЗЫ.Это первые впечатления. Но они самые незабываемые. В дальнейшем я обязательно напишу ощущения, от смены покрышек местами и езде на двух Эксплорерах и двух Вертикалах. Да и трассы будут самые разнообразные. Что ж, поглядим! :)))))

взято отсюда

Опубліковано

Реально Эксплорер имеет 1.95”, а Вертикал – 2.1

Ось основна причина того, що я не користуюсь Континенталями.

2.3 гума як 2.1 максимум.. а то й 2.0. Не тримає вона мене... тупо "плаваю" по трасі, несе в занос, прорізаю болото глибоко.

Для легших райдерів це оправдано.. дійсно хороша гума.... Борг скажи....

Швальбе мій вибір. Контік з радістю б поставив на шосер. Пробував доречі... бомба.

Але юзаю Максіс Детонатор 25С для тренувань і Хатчінсон Фюжн 2 для гонок і марафонів, бо дістались по дуже хорошій ціні.

Опубліковано

ну те що дюйми континенталя не відповідають дюймам всіх решти - це вже прітчавоязицах :)

тут Лекс правильно глаголить

Опубліковано

Не юзав Schwalbe ROAD CRUISER, за те юзаю Швальбе Маратон Кевлар гард, Снейк скін 2.0 - Люкс.. і при зїзді з траси теж люкс.. в болоті звичайно буксує... але по лузі біля заливу.. після дощу катася без проблем. А по сухому грунуту йде взагалі супер.. Позиція цієї гуми в каталозі Швальбе- туристична. на 100% оправдано для асфальту і грунтовки. Боїться тільки відвертого болота.... Треба буде доречі тестанути її в таких умовах.. але тут вже багато залежить від підготовки самого райдера.

Опубліковано

Поставил вчера Schwalbe ROAD CRUISER 28х1,75. Ощутимо выше и шире чем Овардрайв 28х1,5. Пришлось демонтировать болотники, да они у меня все равно - одно название. И снял багажник(юзаю редко, а без болотников но с багажником байк выглядит кострубатенько). Накачал где-то ближе к 4 атм. Лучше смягчает неровности асфальта и бровки. В общем мне понравилась :)

  • 1 рік потому...
Опубліковано

Continental Explorer Pro 26"x2.1, 2.5-4.5 бар (перед+зад):

+ непогано котить по асфальту

+ тримає на грунті (спущена прибл. до 2атм)

+ тримає на нахиленій поверхні(грунт) (спущена прибл. до 2 атм)

+ тримає в болоті (спущена прибл. до 2 атм)

+ тримає досить добрий кут в поворотах (знову ж таки, спущена)

- легко колеться (за 3 місяці - 5 чи 6 проколів, щоправда гума моя старенька і добряче потріскана)

- на 3 атм передок не тримає в поворотах на грунті, піску, болоті при нахилі

- на накачаній для асфальту - по мяких грунтах ліпше не ганяти

- задок зі стану на 4 за 700-800 км по асфальті стерся на -3

Цікавлять відгуки про гуму Continental, особливо Speed King, Mounting King.

В неділю в умовах гонки буду тестити Боргову Continental Flow Pro 26x2.3

  • 2 тижня потому...
Опубліковано

Хтось знає де можна в Луцьку придбати Schwalbe Black Jack 26/1.9 модельку 2010 року? У Велозоні сказали що не знають коли буде .. розпродують 2009.

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...