Zevs_Isver Опубліковано 29 Червня, 2008 в 18:49 #1 Опубліковано 29 Червня, 2008 в 18:49 хотел сегодня покататся вечером, а фиг там - заднее колесо спушено накачиваю - слышу шип ...... наверное вчера пробил невезучий какойто сезон этот вынимаю камеру, вводу её, нахожу дырку и что странно она на внутренней стороне камеры не сквозная, на внешней стороне все хорошо при ближайшем рассмотрении оказалось что дирка на "краю" следа от отверстия для спицы в ободе, хоть между ободом и камерой есть резиновая прокладка но следы от отверстий есть это нормально?
Jack Опубліковано 29 Червня, 2008 в 19:05 #2 Опубліковано 29 Червня, 2008 в 19:05 но следы от отверстий естьэто нормально? Це не нормально. ФлІппер (резинку) так називають, заміни на пластикову вoна коштує 4-6 грн. Якщо старий проколотий, то колесо напевно ремонтували і перетягнули спиці, лікується це напилком при знятому фліппері, сточуєш виступи спиць, потім ставиш новий фліппер і бортуєш колесо. Далі в дорогу .
Zevs_Isver Опубліковано 29 Червня, 2008 в 20:52 Автор #3 Опубліковано 29 Червня, 2008 в 20:52 не,колесо не ремонтировали,ну разве что ночью пока я сплю, или велозона продала "ремонтировнаое"и у меня обода "каплевидной" формы,сама спица находится в углублении ~ 1см он онончания камерывот от етих углублений и есть клуглые следы
difoto Опубліковано 30 Червня, 2008 в 05:19 #4 Опубліковано 30 Червня, 2008 в 05:19 меняй флипер. на ВЗ есть нормальные, которые просто так не пробьешь. Это могло также быть причиной езды на плохо накачанном колесе: плохо накачанная камера очень эластична и лезет во все дыры. А еще купи себе камеру Schwalbe , они дороже, но и намного прочнее и долговечнее из-за своей "тягучести" Диапазон размеров 1,25"/2,25", т.е. одна и та же покрышка может ставиться на ультраслики, так и на злющий Fat Albert без потери свойств. Обычную китайскую камеру надуть и надавить гвоздем: она практически сразу зашипит, а Швальба будет пружинить до упора
Адміністратори kmd Опубліковано 30 Червня, 2008 в 05:34 Адміністратори #5 Опубліковано 30 Червня, 2008 в 05:34 Видно я один такий, тіко ставлю швальбу, бац прокол. Ставлю кетАй, катаю її ду упора або ж реального злючого гвоздя гвоздя. А різниця в ціні, ЙомаЙо. Швальба - 30 р Напів КетАй( Maxis) - 14-18 р КетАй - 8 р Дві швальби пробив насмерть. - 60р з бюджету, а от КетАя можна за таке бабло, 7 штук купить і ще 4р залишиться на пиво, поки будеш камеру міняти. Ну.. Рішати самому, шо краще. Все воно КетАй
Zevs_Isver Опубліковано 30 Червня, 2008 в 07:41 Автор #6 Опубліковано 30 Червня, 2008 в 07:41 ну заклеил я,накачал, пока держитпопробую днём катнутся
BiO Опубліковано 30 Червня, 2008 в 20:09 #7 Опубліковано 30 Червня, 2008 в 20:09 Була така ж проблема, коли зібрав собі нове колесо на новому, відповідно, ободі. Після того, як пробив дві камери, "тщатєльно" обробив краї дірок на ободі напильничком і поставив фліпер від Атомлаб (7-9 грн на ВЗ) - як тільки його в руки взяв, зрозумів, що така річ ще дуже довго їздити буде без проблем.
Antarius Опубліковано 1 Липня, 2008 в 15:06 #8 Опубліковано 1 Липня, 2008 в 15:06 Есть простое решение проблемы:Ставишь даунхильную максис за 30 грн, качаешь хотя бы 4 атмосферы и проколов не будет)))
raziel8 Опубліковано 2 Липня, 2008 в 11:23 #9 Опубліковано 2 Липня, 2008 в 11:23 Поміняв чотири камери в цьому сезоні, та сама історія.РІшення було дуже просте, ставиш фліпер(мені обішовся в 10 грн на ВЗ) і качаєш колесо до вказаного на покрисі рекомендованого тиску і не менше(ось вже місяць нема проблем, навіть скло не почому). Мало хто звертає увагу на тиск але це є дуже важливим фактором для єластичності камери!
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.