Перейти до змісту

Скарга на магазин Алло порт сіті


artikice

Рекомендовані повідомлення

Ситуація- дівчина купила подарунок- смарт годинник.

Після отримання подарунку виявилось що з телефоном не працює належним чином та не підійшов по браслету.

Куплено було 26 серпня- сьогодні оглянуто(ще й битий піксель на дисплеї є) і звернулись в магазин для повернення. Продавці його покрутили і виявили мікроскопічну царапину- більш ніж впевнений що впарили разом із нею оскільки їх ніхто не чіпав. Повертати кошти відмовились. Спілкувались у досить грубій формі- підходьте завтра і будемо говорити з менеджером. Є якісь поради- як повернути цей товар?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...