artikice Опубліковано 27 Серпня, 2017 в 19:15 #1 Опубліковано 27 Серпня, 2017 в 19:15 Ситуація- дівчина купила подарунок- смарт годинник. Після отримання подарунку виявилось що з телефоном не працює належним чином та не підійшов по браслету. Куплено було 26 серпня- сьогодні оглянуто(ще й битий піксель на дисплеї є) і звернулись в магазин для повернення. Продавці його покрутили і виявили мікроскопічну царапину- більш ніж впевнений що впарили разом із нею оскільки їх ніхто не чіпав. Повертати кошти відмовились. Спілкувались у досить грубій формі- підходьте завтра і будемо говорити з менеджером. Є якісь поради- як повернути цей товар?
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.