Shturman Опубліковано 11 Серпня, 2017 в 11:49 #1 Опубліковано 11 Серпня, 2017 в 11:49 Доброго дня. Де в Луцьку можна звернутись для ремонту задньої підвіски в Пежо Партнер 1999 р.в. об'єм двигуна 1,4 л (бензин)? Проблема проявляється в значному стукові під час наїзду на незначні ямки. Також візуально видно що верх колес нахилений в середину тобто стоять "доміком".
romanc Опубліковано 11 Серпня, 2017 в 19:12 #2 Опубліковано 11 Серпня, 2017 в 19:12 Пришел конец подшипникам и осям торсионной балки. Поиск на борде, уже обговаривали.
igrok Опубліковано 11 Серпня, 2017 в 20:52 #3 Опубліковано 11 Серпня, 2017 в 20:52 По нормальному,що б зробити треба шукати майстра який виточить шкворня і поставить *масленку*.Мені так зроби років 5 назад на Рено 19.Я правда мало їзжу цією машиною-так,для хоз.потреб.Ще на рибалку скочити,а так нормально,правда раз на 4 -5 місяців прошприцювати солідолом.робили в гаражах як їхати на ДПЗ,там поряд футбольне поле. А ставити нові підшибники-то гроші на вітер,максимум 2 місяці виходжують.
G_M Опубліковано 12 Серпня, 2017 в 09:54 #4 Опубліковано 12 Серпня, 2017 в 09:54 Поїздка в Полонне вирішує це питання надовго. Хлопці спеціалізуються по цій "хворобі"
romanc Опубліковано 12 Серпня, 2017 в 16:42 #5 Опубліковано 12 Серпня, 2017 в 16:42 6 часов назад, G_M сказал: Поїздка в Полонне вирішує це питання надовго. Хлопці спеціалізуються по цій "хворобі" Я знаю мин 2 места в Луцке, где протачивают и ставят втулки вместо подшипников.
Shturman Опубліковано 12 Серпня, 2017 в 16:56 Автор #6 Опубліковано 12 Серпня, 2017 в 16:56 13 хвилин тому, romanc сказано: Я знаю мин 2 места в Луцке, где протачивают и ставят втулки вместо подшипников. Підкажіть ці місця. Дуже треба
Shturman Опубліковано 12 Серпня, 2017 в 16:58 Автор #7 Опубліковано 12 Серпня, 2017 в 16:58 Бо в одному місці мені сказали шо легше купити б/у задню балку в зборі і поміняти все повністю
Shturman Опубліковано 12 Серпня, 2017 в 17:00 Автор #8 Опубліковано 12 Серпня, 2017 в 17:00 7 годин тому, G_M сказано: Поїздка в Полонне вирішує це питання надовго. Хлопці спеціалізуються по цій "хворобі" В мене так гримить ззаду що я думаю що туди не доїду. За цих хлопців я чув
romanc Опубліковано 12 Серпня, 2017 в 17:22 #9 Опубліковано 12 Серпня, 2017 в 17:22 50.736038,25.377044 токаря искать и у него спрашивать. 50.744133,25.269708 кажется здесь, на выезде за МКС, слева СТО в заезде. Можно ставить как бронзу и масленку- будет жестче и нужно периодически смазывать, так и капролактан ( капролон Б - белый или черный с графитом)- купить можно на рынке или за ровенским мостом.
Shturman Опубліковано 12 Серпня, 2017 в 19:00 Автор #10 Опубліковано 12 Серпня, 2017 в 19:00 Дуже дякую. Будемо пробувати
G_M Опубліковано 13 Серпня, 2017 в 12:27 #11 Опубліковано 13 Серпня, 2017 в 12:27 В Полонному підшипники на втулки не міняють. Там ставлять міцніші (тракторні ) підшипники + дали гарантію на 250тис.--наскільки пригадую---процедура зайняла 2-3 год--і можна у справах далі їхати...
Shturman Опубліковано 13 Серпня, 2017 в 15:48 Автор #12 Опубліковано 13 Серпня, 2017 в 15:48 ех, сьогодні вже чути як колесо зачепляє підкрильник
Shturman Опубліковано 13 Серпня, 2017 в 16:14 Автор #13 Опубліковано 13 Серпня, 2017 в 16:14 22 годин тому, romanc сказано: 50.736038,25.377044 токаря искать и у него спрашивать. 50.744133,25.269708 кажется здесь, на выезде за МКС, слева СТО в заезде. на перше сто телефон знайшов, а от на друге не можу. Може хто підкаже. Судячи по вказаних координатах знаходиться на Володимирський навпроти заправки WOG
romanc Опубліковано 14 Серпня, 2017 в 05:37 #14 Опубліковано 14 Серпня, 2017 в 05:37 А первое не сто, а просто токарная мастерская. Там была самая интересная цена.
Olaff Опубліковано 18 Серпня, 2017 в 08:02 #15 Опубліковано 18 Серпня, 2017 в 08:02 В 11.08.2017 в 14:49, Shturman сказал: Доброго дня. Де в Луцьку можна звернутись для ремонту задньої підвіски в Пежо Партнер 1999 р.в. об'єм двигуна 1,4 л (бензин)? Проблема проявляється в значному стукові під час наїзду на незначні ямки. Також візуально видно що верх колес нахилений в середину тобто стоять "доміком". Напевно не актуально, але.... Як писав G_M, дійсно Полонне . Я там теж апдейтився, 120 тис. проїхав. Туди їздять навіть зі Львова. На форумі ситроен-клуб.инфо є окрема тема "Ремонт реставрация задней балки Ситроен Берлинго Партнер". Якщо в Луцьку, спробуйте 50.763946, 25.341681, 050 546 13 26.В них діагностика проводиться тільки десь у 9:00, далі запис на певний день, як правило ч/з два тижні. Мою передню підвіску вони єдині по людськи зробили. Є ще в Ковелі, але відгуки як по якості, так і по цині не фонтан. Мені було вигідніше в Полонне ))))). По сумі ремонту зараз приблизно біля 3к, без затрат на поїздку. На мій погляд втулка - тимчасове рішення.
Shturman Опубліковано 18 Серпня, 2017 в 08:42 Автор #16 Опубліковано 18 Серпня, 2017 в 08:42 29 хвилин тому, Olaff сказано: Напевно не актуально, але.... Як писав G_M, дійсно Полонне Я вже записався в чергу в Полонне. Дійсно як 36 хвилин тому, Olaff сказано: 37 хвилин тому, Olaff сказано: Туди їздять навіть зі Львова виявилось в Луцьку максимум що роблять це заміняють пальці і ставлять нові заводські підшипники (ті що не дуже довго ходять) 30 хвилин тому, Olaff сказано: Туди їздять навіть зі Львова Судячи з прочитаної теми на форумі ситроен-клуб.инфо їздять до них ледь не зі всієї України 37 хвилин тому, Olaff сказано: Якщо в Луцьку, спробуйте 50.763946, 25.341681, 050 546 13 26 Дякую буду знати на майбутнє 38 хвилин тому, Olaff сказано: По сумі ремонту зараз приблизно біля 3к мені по телефону сказали 2900 за заміну двох пальців і двох підшипників. Що саме цікаве ніяких деталей самому вже купляти не треба вони ставлять свої заготовки
G_M Опубліковано 18 Серпня, 2017 в 10:05 #17 Опубліковано 18 Серпня, 2017 в 10:05 Також в Луцьку ремотують французів тут 099 367 4464 сальники півосей замінили (мені і масло в коробці замінили, і подушку двигуна при ретельному огляді авта) Сподобалось відношення і в плані спілкування з клієнтом і відношення до роботи. Вивчу попит ...маю 1-перегородку від вантажного фургону---верхня горизонтальна частина з металевою сіткою, і нажня -суцільний метал в чорному кольорі 2 - задні двері розпашонки під скло помнуті білі 3- карти дверей розпашонок 4- заднє скло ліве на дверку- розпашонку (сторона водія)
romanc Опубліковано 18 Серпня, 2017 в 19:14 #18 Опубліковано 18 Серпня, 2017 в 19:14 10 часов назад, Shturman сказал: 11 часов назад, Olaff сказал: виявилось в Луцьку максимум що роблять це заміняють пальці і ставлять нові заводські підшипники (ті що не дуже довго ходять) Я давал координаты тех, кто ставит именно втулки. Заменой пальцев и подшипников занимается гораздо больше сто.
jack74 Опубліковано 21 Серпня, 2017 в 06:34 #19 Опубліковано 21 Серпня, 2017 в 06:34 втулки? То якийсь конкретний "колхоз". Взагалі-то в таких місцях ставились раніше сайлент-блоки. А тепер рукожопі інжинєри втулили туди нахрєнась підшипники, котрі там не витримують на наших дорогах. Причому, як вище писали, летять не лише самі підшипники, а й марнують пальця, котрого теж доводиться міняти разом з підшипниками. On 18.08.2017 at 11:42, Shturman сказано: виявилось в Луцьку максимум що роблять це заміняють пальці і ставлять нові заводські підшипники (ті що не дуже довго ходять) а це, якраз, тому недовго ходять, бо люди, намагаючись зекономити, часто замінюють лише самі підшипники, залишаючи вже підношеного пальця. Ми робили (заміну) в Сафроні, на К.-Карого.
romanc Опубліковано 21 Серпня, 2017 в 11:36 #20 Опубліковано 21 Серпня, 2017 в 11:36 4 часа назад, jack74 сказал: втулки? То якийсь конкретний "колхоз". Взагалі-то в таких місцях ставились раніше сайлент-блоки. А тепер рукожопі інжинєри втулили туди нахрєнась підшипники, котрі там не витримують на наших дорогах. Причому, як вище писали, летять не лише самі підшипники, а й марнують пальця, котрого теж доводиться міняти разом з підшипниками. а це, якраз, тому недовго ходять, бо люди, намагаючись зекономити, часто замінюють лише самі підшипники, залишаючи вже підношеного пальця. Ми робили (заміну) в Сафроні, на К.-Карого. Сайлентблок туда не подходит, здесь консоль на двух опорах. Без замены пальцев ремонт только, если плановая замена через 40-60 тыс. Км. Рабочих подшипников. А если подшипник посыпался, то замена с пальцем.
jack74 Опубліковано 21 Серпня, 2017 в 12:06 #21 Опубліковано 21 Серпня, 2017 в 12:06 28 хвилин тому, romanc сказано: ... здесь консоль на двух опорах. я в курсі, що там і як. Я про те, навіщо було ускладнювати, навіщо було видумувати велосипед
romanc Опубліковано 21 Серпня, 2017 в 12:07 #22 Опубліковано 21 Серпня, 2017 в 12:07 5 часов назад, jack74 сказал: втулки? То якийсь конкретний "колхоз". 2 минуты назад, jack74 сказал: я в курсі, що там і як. Я про те, навіщо було ускладнювати, навіщо було видумувати велосипед Там не подшипники не выдерживают, а их грязезащита. игольчатые подшипники более требовательны к поверхности, а там ролики ходят по пальцу. Капролоновые втулки ставят более широкие, они менее требовательны к поверхности скольжения. Есть личный опыт установки на грейфере гп 16т. Оси 100 мм. Черпал песок из реки, никакой грязезащиты. 2 года - полет норм. Металлические каленные втулки там не выдерживали столько, как и шсл.
romanc Опубліковано 21 Серпня, 2017 в 12:16 #24 Опубліковано 21 Серпня, 2017 в 12:16 Там не подшипники не выдерживают, а их грязезащита. игольчатые подшипники более требовательны к поверхности, а там ролики ходят по пальцу. Капролоновые втулки ставят более широкие, они менее требовательны к поверхности скольжения. Есть личный опыт установки на грейфере гп 16т. Оси 100 мм. Черпал песок из реки, никакой грязезащиты. 2 года - полет норм. Металлические каленные втулки там не выдерживали столько, как и шсл.
Shturman Опубліковано 4 Вересня, 2017 в 10:36 Автор #25 Опубліковано 4 Вересня, 2017 в 10:36 Доброго дня. Їздив все-таки в Полонне ремонтувати свою задню балку. Ремонт зайняв по часу 2 години і дорога в одну сторону 3 год і в іншу 3 год. За ремонт балки заплатив 2900 грн (заміна двох пальців і підшипників).Хлопці знімають балку і старі ричаги забирають, а інші вже відреставровані під широкі підшипники і з врізаними масльонками ставлять на машину. Крім того хлопці ще поміняли втулки амортизаторів і опорні подушки балки. Гроші беруть лише за самі деталі, за роботу по заміні того що навішується на балці не беруть. В них все було в наявнасті тому нічого сам я не купляв. Короче я задоволений.
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.