restart2 Опубліковано 20 Квітня, 2008 в 22:18 Поділитися #1 Опубліковано 20 Квітня, 2008 в 22:18 Реклама і PR: знайди 7 відмінностейПідприємці на те й підприємці, аби, як піонери, завжди бути готовими заробити зайву копійку та здобути добре ім’я. І сама доля подарувала цей шанс. Коли країна корінним чином міняє свою ментальність, стежкою до комерційного успіху може стати розумний пі-ар. Він і реклама - дві дуже різні індустрії, хоча їх, як показують листопадові події, можна вдало й вигідно злучити. 1.Платити чи не платити? Реклама: ви платите фіксовану суму за рекламну площу чи час. А за це точно знаєте, коли реклама вийде на світ Божий і можете спланувати ці появи.PR: завдання полягає в тому, аби “здобути” рекламу на халяву. У випадку з помаранчевою революцією достатньо було винести на мітинг прапор своєї фірми - і його „засікли” телекамери та присутні мітинганти. 2. Чи контролювати журналістів? Реклама: оскільки ви платите за рекламну площу, то маєте змогу змінювати та контролювати все, що йде в люди.PR: тут узагалі нема ніякого контролю над тим, як ЗМІ інтерпретують інформацію - якщо вони взагалі захочуть її брати. Варто пам’ятати, що ніхто не зобов’язаний публікувати прес-реліз тільки тому, що хтось його прислав. 3. Як завуалювати рекламуРеклама: коли людина читає, споглядає рекламу, вона знає, що їй намагаються всучити товар чи послугу. А тому в неї закономірно виникає скепсис.PR: коли хтось читає незалежну (а тепер - політично забарвлену) статтю, де є ваш коментар (підприємця) не до бізнесової теми, то ніколи в світі не запідозрить, що це прихована і дієва реклама. Це називається „незацікавлена підтримка від ЗМІ”, яка перекидається й на читача. Тому не варто скупитися на роздавання та фінансування коментарів до небізнесових тем - діє краще за просту рекламу.4. Ідея твориться спонтанно.Реклама: в ній ви постійно тренуєте свою креативність, створюючи все нові й нові рекламні кампанії чи слогани.PR: а тут треба тримати ніс за вітром і вміти пропхати потрібну вам інформацію як об’єктивно подану новину. Звісно, це вершина відточеного креативу та професіоналізму. Та й цікавіше це - створювати новини, які б зацікавили ЗМІ. Це вищий пілотаж, і без консультацій чи послуг кваліфікованих журналістів ніяк не обійтися.5. Вербуйте агентів серед пресиРеклама: якщо ви працюєте в рекламному агентстві чи рекламному відділі, ваші основні контакти - це ваші колеги по нещастю, клієнти і собака, якого треба щовечора вигулювати.PR: якщо ви взаємодієте зі ЗМІ, то коло вашого спілкування не обмежене нудним кабінетом і розумними балачками по телефону чи ай-сі-к’ю. Ви перебуваєте в постійному контакті з журналістами, а вони - народ, безперечно, цікавий. Заведете стосунки, які знадобляться по справі, і багато прогресивних чуток дізнаєтеся, якими можна похизуватися перед партнерами.6. Цільова аудиторія чи один редактор?Реклама: ви перебуваєте в безперервному пошуку своєї цільової аудиторії. Бо ж не станете рекламувати в жіночому журналі боксерський інвентар або тампакси - в дитячій газетці. PR: ви просто зобов’язані мати цікаву інформацію і “зачепити” нею всього-на-всього одну людину - редактора, який і використає вашу інформацію в статті. Повторюємо: шукайте (наймайте) своїх людей у газетах.7. Переможе оригінальністьРеклама: якщо ваша компанія спонсорує якесь оригінальне дійство, то навряд чи ви захочете використовувати рекламу, аби самих себе похвалити. Саме час у гру задіяти піарщиків.PR: запустіть інформацію не про себе як спонсора екстранеординарної акції, а власне про екстранеординарну акцію. Журналісти купляться на щось оригінальне, і потім поставити рядочок про себе-спонсора буде справою техніки. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.