flashmax Опубліковано 4 Вересня, 2016 в 14:15 #1 Опубліковано 4 Вересня, 2016 в 14:15 Власне цікавить, як проходить повернення вантажу, який відмовився (після огляду) приймати отримувач ? Він відразу повертається, відправник повинен дати на це згоду .... (вантаж без наложжки, відправлений по передоплаті)
ursa Опубліковано 4 Вересня, 2016 в 14:41 #2 Опубліковано 4 Вересня, 2016 в 14:41 Заявление от отправителя -тогда поедет назад. Иначе через 25 рабочих дней - на утилизацию.
flashmax Опубліковано 4 Вересня, 2016 в 16:02 Автор #3 Опубліковано 4 Вересня, 2016 в 16:02 тим самим ТТН ? при відслідковуванні, буде писати, що прямує в місто відправника?
MaestroA Опубліковано 4 Вересня, 2016 в 17:00 #4 Опубліковано 4 Вересня, 2016 в 17:00 На безкоштовному контакт-центрі інформацію отримати простіше і достовірніше. 0 800 500 609
espert Опубліковано 4 Вересня, 2016 в 17:00 #5 Опубліковано 4 Вересня, 2016 в 17:00 Номер буде інший. Але підтягуватиметься до першого номеру. На сайті можна також відстежити рух повернення по першому номері накладної.
Oli Опубліковано 9 Вересня, 2016 в 17:51 #6 Опубліковано 9 Вересня, 2016 в 17:51 В 04.09.2016 в 14:41, ursa сказав: на утилизацию Показати саме це хотів запитати. хотів колесо на олх взяти, невстиг продали... але тут за 4дні пише, напишу заяву на переадресацію, потім бла бла чекайте, а потім що сума за зберігання рівнозначна товару, і забирати .він його небуде. і що справді в "утил" чи десь продають таки?
gorik Опубліковано 9 Вересня, 2016 в 18:17 #7 Опубліковано 9 Вересня, 2016 в 18:17 Хто тобі правду скаже.
flashmax Опубліковано 9 Вересня, 2016 в 18:21 Автор #8 Опубліковано 9 Вересня, 2016 в 18:21 свої напевно заберають, кидаючи жеребок))
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.