Перейти до змісту

Firewatch


AnimaNoir

Рекомендовані повідомлення

2609427-firewatch.thumb.png.f42178a2ec1b

Firewatch (укр. Спостережна вишка) — пригодницька відеогра від першої особи, яка розроблена компанією Campo Santo і видана компанією Panic для платформ Microsoft Windows, OS X, Linux і PlayStation 4. Це дебютна відеогра для обох компаній. В центрі гри знаходиться Генрі, спостерігач однієї з пожежних веж, який стикається з наслідками Йеллоустонської пожежі 1988 року.

 

Сюжет

Події у Firewatch відбуваються в пустелі штату Вайомінг в 1989 році. В центрі гри знаходиться Генрі (озвучує Річ Соммер), спостерігач однієї з пожежних веж у Національному лісі Шоушоуні. Відрізаний від населеного світу сотнями миль лісової території, в оточенні книг і з друкарською машинкою під рукою, він занурюється в довгоочікувану самотність. Єдиний, хто може його потурбувати, — начальниця Ділейла (озвучує Сіссі Джонс), яка підтримує з ним зв'язок по рації. Вона відправляє нас у ліс, розвідати, хто запускає феєрверки і порушує пожежну безпеку. Нікого не знайшовши, ми повертаємося на свою вежу лише для того, щоб виявити сліди злому і проникнення. Гравець може вибрати одну з декількох діалогових опцій, щоб взаємодіяти з нею, або утриматися від відповіді. Вибір гравця буде впливати на тон його відносин з Ділейлою.

Розроблення

Firewatch є першою відеогрою Campo Santo, заснованої у Сан-Франциско Джейком Родкіном і Шоном Ванаманом, які створили The Walking Dead: The Game. Кріс Ремо написав музику до гри. Firewatchрозроблена на рушії Unity.

Розроблення почалося з малюнків Оллі Мосс. Джейн Енджі, провідний художник навколишнього середовища в Campo Santo, було доручено перекласти малюнкі Мосс в 3D середовища, зберігаючи його стиль та художнє бачення.  Мосс, який раніше був відомий насамперед за його графічний дизайн, приєднався до Родкіна і Ванамана для створення Campo Santo, провівши багато років, працючи на периферії розроблення ігор. При створенні вищезгаданих малюнків Мосс використав постери Служби національних парків у роки Нового курсу у палітри та іконографії. Зв'язок по рації у Firewatch був натхненний взаємодією з Атласом у грі BioShock, а також системою діалогів у The Walking Dead. Команда розробників вирушила в похід в національний парк Йосеміті заради натхнення. Також на гру вплинуло те, що її творці, Ванаман і Андерсон, зростали у сільській місцевості у Вайомінгу.

 

Скрытый текст

 

 

  • МІНІМАЛЬНІ: 
    • ОС: Windows 7 or higher 64bit 
    • Процесор: Intel Core i3 2.00 GHz or AMD equivalent 
    • Оперативна пам’ять: 6 GB ОП 
    • Відеокарта: NVIDIA GeForce 450 or higher with 1GB Memory 
    • DirectX: версії 11 
    • Місце на диску: 4 GB доступного місця

Завантажити

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...