Перейти до змісту

Бензин + ГБО vs Дизель


MANJAK11

Рекомендовані повідомлення

блін, скільки не диився, або = або навіть вище від актуальної ціни на нове авто, особливо, якщо якась акція. Мабуть ми на різні авторіа заходили :(

Наприклад, KIA Cee'd 2013 року в комплектації, яка зараз по акціям коштує ~$16,5k, а на момент купівлі вартував $19,5k можна придбати за $13k.

Отже, різниця в ціна 3,5 тис. дол від нової машини зараз і 6,5 тис. дол в ціни купівлі.

Така ж ситуація з Hyundai i30, наприклад. І десятками-сотнями інших варіантів :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Наприклад, KIA Cee'd 2013 року в комплектації, яка зараз по акціям коштує ~$16,5k, а на момент купівлі вартував $19,5k можна придбати за $13k.

Отже, різниця в ціна 3,5 тис. дол від нової машини зараз і 6,5 тис. дол в ціни купівлі.

Така ж ситуація з Hyundai i30, наприклад. І десятками-сотнями інших варіантів :)

не знаю, я в свій час шукав VW Tiguan 2.0 дизель, то акційні, хай й не максимальної комплектації, коштували або так само, або навіть дешевше, ніж в середньому по авторіа

Така ж ситуація з Hyundai i30, наприклад. І десятками-сотнями інших варіантів :)

ага, ГрейтВол, Ліфан, Емгранд і т.д і т.п :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я Вам сказав ситуацію на ринку конкретно на цей момент і навіть по конкретному авто :)

В цілому, авто.ріа має схильність до завищення цін, але не завжди.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я Вам сказав ситуацію на ринку конкретно на цей момент і навіть по конкретному авто :)

В цілому, авто.ріа має схильність до завищення цін, але не завжди.

та хай буде по вашому. просто чисто логічно не представляю ситуації, коли власник продає авто з 30-40 тис пробігу, коли в авто немає ніяких проблем, тим більше бюджетного класу

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

може я комусь і відкрию очі, але вже давно ГБО успішно встановлюють і на дизельні двигуни!

:0 відкривай далі...де, як, на які машини

http://www.ac.com.pl/public/pubonline/cms/files/materialy_techniczne/diesel-raport/raport-Diesel-RUnet.pdf

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я Вам сказав ситуацію на ринку конкретно на цей момент і навіть по конкретному авто :)

В цілому, авто.ріа має схильність до завищення цін, але не завжди.

та хай буде по вашому. просто чисто логічно не представляю ситуації, коли власник продає авто з 30-40 тис пробігу, коли в авто немає ніяких проблем, тим більше бюджетного класу

Як я писав вище: "В наш час не так вже й мало людей вирішують змінити своє авто на більш дешевий варіант, або ж продають другу машину в сім'ї". Ну і не забувайте, що в людей інколи трапляється халепа, яка веде до того, що негайно треба гроші.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

та хай буде по вашому. просто чисто логічно не представляю ситуації, коли власник продає авто з 30-40 тис пробігу, коли в авто немає ніяких проблем, тим більше бюджетного класу

Та що тут представляти? Від'їздив чоловік три роки, машина надоїла (таке буває...в мене наприклад так, через 3-5 років міняю автівку на кращу), або заробив (назбирав,получив спадщину) грошей, захотів крашу, дорожчу,вищу класом машину. Або навпаки, попав на гроші, заліз в борги, кредити, немає грошей для утримання автівки. Да мало лі причин...
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Персонально знайомий з власниками Октавій А5 з 1.8 тсі з пробігом біля 200 000 км, при тому що власники люблять поїздити "гарно" по трасі і двигуни живі здорові.

Не хочу влаштовувати дискусії, бо в мене наврядчи є такий сильний багаж знань, як у Вас. Але ключове питання тут: а чи дійсно так важлива надійність двигуна?

Припустимо, Ви купуєте машину з пробігом в 30-40 тис. км, продаєте її через 3 роки, коли пробіг біля 70-80 тис. км. і все. І вас навряд чи має турбувати те, що той двигун на 150 тис. км. почне розлітатись.

Персонально знайоми з власником Б-6, в якого вже під 400, а там 2.0 турбобензин.

На такі двигуни, в порівнянні з іншими, є значний попит. З того і висновок. А особливих знань не потрібно. З двигуна 1.4, припустимо, видобувати 120-150-і.т. д. коней можна лише за рахунок його ресурсу, бо більш нема, поки, альтернативи.

Відповідь на ключове питання - у нас не так багато населення може собі дозволити міняти авто в ціновій політиці 12-15-18 тис$ раз в три роки.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Відповідь на ключове питання - у нас не так багато населення може собі дозволити міняти авто в ціновій політиці 12-15-18 тис$ раз в три роки.

згідний. Це коли просто зайшов на авторіа глянути, то здаєтся, що купа авто з маленькими пробігами й за помірні ціни, *нє біт, нє крашєн*, *бабця за хлібом їздила* чи *мама лише дітей в школу возила* , а коли починаєш РЕАЛЬНО шукати, а якщо ще з толковим спеціалістом, то дивись, вже за толковий варіант й ціну деруть не слабу, та весь здавалось би асортимент та ізобіліє миттєво стають хламом з зкрученими пробігами та варені-переварені. Толкові варіанти звичайно є, але то треба потратити часу, щоб знайти авто, яке реально вписуєтся в моменти, викладені двома постами вище й без спеціаліста дуже важко, надто вже добре в нас навчились *готувати* авто до продажу та розказувати байки

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Хто шукає, той знайде ;)

Перед тим як купувати обов"язково заїдьте до людей, які самі ж роблять з битих машин цукерочки і вони вам дуже швидко покажуть всі нюанси, якщо вони є.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Хто може пояснити, що робиться з цінами на газ на заправках? Головне, що дизель та бензин на місці. Це пов'язано з ростом цін на цивільний газ (тобто для будинків,квартир)?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Хто може пояснити, що робиться з цінами на газ на заправках? Головне, що дизель та бензин на місці. Це пов'язано з ростом цін на цивільний газ (тобто для будинків,квартир)?

Це пов.язано з тим, що багато власників авто масо кинулися ставити ГБО, це штучно завищена ціна! У свій час, коли всі масово почали кидатися на дизельні двигуни (бо ціна ДП була значно нижчою), ціна на ДП також виросла і порівнялася з бензином. Хоча дизель - це продукт переробки бензину, і він не повинен коштувати, як бензин!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Хоча дизель - це продукт переробки бензину, і він не повинен коштувати, як бензин!

В нас багато що не повинно так коштувати, як насправді є, хоча б житло...:)

А взагалі, попит формує ціну, це раз (вся комерційна та спец-техніка на солярі), а ще недешево очищати важкі вуглеводні від домішків сірки, а ЄВРО вимоги до пального з кожним роком все вищі...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Хто може пояснити, що робиться з цінами на газ на заправках? Головне, що дизель та бензин на місці. Це пов'язано з ростом цін на цивільний газ (тобто для будинків,квартир)?

Дійсно не пов'язано, взагалі )))

Напомним, что 13 октября на аукционах «Укрнафты» СУГ подорожал до 14 000-14 500 грн/т, а на торгах «Укргаздобычи» цены взлетели до 15 000-15 700 грн/т. Рост цен связан с блокировкой поставок газа в Украину из России, переходом Белорусского ГПЗ на отгрузки отдельных фракций и ремонтом на Мозырском НПЗ.

За выходные автогаз снова подорожал

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Хто може пояснити, що робиться з цінами на газ на заправках? Головне, що дизель та бензин на місці. Це пов'язано з ростом цін на цивільний газ (тобто для будинків,квартир)?

бо країна така :0162:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

на дизель економічного ефекту не має.

Там на легкову, бус чи позашляховик окупиться тисяч за 100.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

фігасє, я ще десь тиждень назад по 8.50 заправляв :(

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

фігасє, я ще десь тиждень назад по 8.50 заправляв :(

ага,а вже майже 10 грн

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

фігасє, я ще десь тиждень назад по 8.50 заправляв

тада :(

Але все рівно треба переходити на газ...

газове обладнання має окупитись десь за 10 000 км.

бо країна така

нічого як би дивного, ціна гурту збільшилась,

роздріб підтягнувся, напевно зберегли маржу, на газі вона досить невелика,

а в збиток ніхто працювати не хоче..

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Так...Ціни на газ обговорюйте в іншій темі.

Модератора прошу потерти зайве.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Так...Ціни на газ обговорюйте в іншій темі. Модератора прошу потерти зайве.

Найважливіша складова в темі "Бензин + ГБО vs Дизель" -- ціна.

Якщо ціна бензину буде дорівнювати ціні на ГАЗ, мови про встановлення газового обладнання не йтиме.

А дане обговорення втратить сенс ;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

я третій рік катаюсь на 1,9 тді 110лс. Витрата по місту не перевищує 6,2 літра. траса 5,2 літра. Машина 99 року випуску. з ремонтом особливих проблем немав ще, пробіг в рік близько 15 тис км. То перша моя машина, того порівняти не можу, але знаю багато людей які поставили гбо, частина довольна, а частина мала проблеми з двигом. Думаю все діло в тих хто встановлює гбо, а вірніше сказати в рівності їхніх рук)

ПС Кому цікаво, веду записи всіх витрат на драйв2.

https://www.drive2.ru/l/1856598/
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 місяця потому...

 але знаю багато людей які поставили гбо, частина довольна, а частина мала проблеми з двигом. Думаю все діло в тих хто встановлює гбо, а вірніше сказати в рівності їхніх рук)

 

ще має значення, як *переносить* гбо двигун, є марки більш *сприятливі* до гбо , наприклад Тойота, є меньш сприятливі, наприклад Хонда, все в технічних нюансах, в глибину яких я не внікав, за непотрібністю

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

У мене вже другий опель на гбо. Бігає як дракон, проблем з гбо не було ніколи. Зараз маю опель караван. Розхід 8 -9 літрів , а це 90 грн на 100 км. Пробіг у мене в тиждень 1500 км

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 місяця потому...

Я за ГБО. Про дизель і не думаю!! Поставив обладнання 4 покоління + варіатор за рік окупилось. Векстра с 2.2

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...