Plum Опубліковано 4 Лютого, 2008 в 11:06 #1 Опубліковано 4 Лютого, 2008 в 11:06 Якщо така погода протримається ще кілька тижнів, то ребром постане питання про заміну гуми з зимової на літню. А поскільки моя лінтя вже лиса як голова Троцького, то гуму прийдеться купувати, і знову стане саме складне питання -- питання вибору.А ну, поділіться-но думками про улюблені марки і моделі гуми на літо. Цікавить розмір 215-225х55-60 (або щось близько того) R17" (на BMW 528i Touring в кузові E39). Їжджу досить багато і активно, так що бажана гума, яка має великий ресурс і добре тримається на швидкості, в тому числі в поворотах, але разом з тим на наші дороги хочеться щось м'яке і тихе.Я так думаю що варто купувати гуму з ухилом під дощ. В свій час на свої машини купував Nokian NRH-2, але зараз цієї моделі вже і немає в продажу, та і відверто застаріла вона, і досить шумна. Зараз думаю звернути увагу на щось з модельного ряду Nokian, Michellin або Yokohama
snight Опубліковано 4 Лютого, 2008 в 12:32 #2 Опубліковано 4 Лютого, 2008 в 12:32 В мене на шкоді якраз з ухилом під дощ, Goodyear HydraGrip цілком задоволений, (тільки от вона більша за рідну гуму, що трошки впливає на динаміку, недуже, але мені відчутно, моментами, дуже рідко але...) Осінню вона взагалі рулить коли одні дощі, значно зменшує ефект аквапланування, раз я її "протестував" на тому місці як їхати від мент. лікарні (Чернишевського) до Краю (Шевченка) правда було десь швидкість 60 км/год, і я в тому озері, яке буває після великих дощів, досить комфортно себе відчував і сухо Не повторюйте подібне на простій резині Може погано закінчитись. На рахунок шуму, ну то тут буде щось середнє, так як вона не є шумна, але й дуже тихою язик не повертається її назвати В неті найшов два варіанта 215/55R16 93V; 215/55R16 97H XL, не знаю в першої індекс швидкості до 240, хоча і 210 вистачає з нашими дорогами, але ІМХО краще взяти там де більший індекс. То тобі вибирати. На шиномонтажі на Мавексі, казали що один таксист наїздив на ній 100 тис, не знаю скільки вона ще в мене буде, але по моєму вона вже 30 ку від'їздила, то я пізніше гляну в мене десь записано, а протектор ще нормальний. Режим їзди : активний. Тобто я можу сказати, що резина досить непогана, і для нашого волинського всесезонного дощу і мокроти підходить оптимально. ІМХО звісно.
Vishenka Опубліковано 4 Лютого, 2008 в 13:06 #3 Опубліковано 4 Лютого, 2008 в 13:06 Я вже вибрала ось таку : Автошины: 185/60 R14 82H Goodyear HydraGrip прочитати можна тут http://auto.ria.ua/tyre_goodyear_3015729.htmlот в суботу зїзджу в Карпати на тиждеть і після цього буду думати про покупку, може до цього часу вже щось зявиться.
colt5 Опубліковано 4 Лютого, 2008 в 20:48 #5 Опубліковано 4 Лютого, 2008 в 20:48 " ... вже лиса як голова Троцького..." - це про того, шо Бронштейн?, так, якщо така лиса, то на ній ще пару сезонів кататись мона (на гумі). Ранувато ще літню гуму купувати. Ще її не завезли, а те що лежить - то залишки з минулого сезону. А от придивлятись мона.В кого 13" придивіться до не дорогої японської Sumitomo -катався, дуже позитивні враження
Zed Опубліковано 5 Лютого, 2008 в 06:55 #6 Опубліковано 5 Лютого, 2008 в 06:55 Goodyear HydraGrip цілком задоволений, (тільки от вона більша за рідну гуму, що трошки впливає на динаміку, недуже, але мені відчутно, моментами, дуже рідко але...)+1, на мокрой трассе очень устойчиво себя чувствует.
Plum Опубліковано 5 Лютого, 2008 в 14:37 Автор #7 Опубліковано 5 Лютого, 2008 в 14:37 Зрозуміло -- HydraGrip хороша для мокрих доріг. А як вона поводить себе на сухих? В поворотах, або якщо чіпляє одним колесом суху пилюку на обочині.
fedot Опубліковано 5 Лютого, 2008 в 15:03 #8 Опубліковано 5 Лютого, 2008 в 15:03 Рекомендував би Pirelli P6000 Powergy. Стояла на Е39 в мого знайомого - сам тестував добрих два тижні. Лише best відчуття - як на сухій поверхні, так і в дощ. Але там здається стояла 235/55 R17...Чи то я помиляюся...
snight Опубліковано 5 Лютого, 2008 в 16:09 #9 Опубліковано 5 Лютого, 2008 в 16:09 Веде себе досить пристойно і нормально. Екстремальних її можливостей я не випробовував, для мене її цілком достатньо для їзди по місту.
Plum Опубліковано 5 Лютого, 2008 в 19:00 Автор #10 Опубліковано 5 Лютого, 2008 в 19:00 Pirelli P6000 -- досить стара модель, і до того ж через свій дзеркально-симетричний малюнок має величезний недолік -- коли на швидкості влітаєш в калюжу, то машину може розвренути на 180 градусів.
vanus Опубліковано 5 Лютого, 2008 в 19:04 #11 Опубліковано 5 Лютого, 2008 в 19:04 Міхелін Пілот і вище....дуже важко зїсти
fedot Опубліковано 5 Лютого, 2008 в 19:22 #12 Опубліковано 5 Лютого, 2008 в 19:22 Pirelli P6000 -- досить стара модель, і до того ж через свій дзеркально-симетричний малюнок має величезний недолік -- коли на швидкості влітаєш в калюжу, то машину може розвренути на 180 градусів. Я чудово розумію, що Е39 якраз то, де "тапком пєдальо проперти хочеться "))) Але сам особисто на не менш як 100 км/год в глибоченьку калюжку влітав - навіть не відчув ніц... Менше з тим - я в гумі далеко не спец....Ти певно краще знаєшся.....Часто на "серйозних" машинках стоїть саме Мішелін Пілот Спорт...Роби висновки)
vanus Опубліковано 7 Лютого, 2008 в 07:30 #13 Опубліковано 7 Лютого, 2008 в 07:30 Вот Вот міхелін пілот спорт.
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.