isf Опубліковано 27 Січня, 2008 в 15:18 #1 Опубліковано 27 Січня, 2008 в 15:18 Хочу приобрести Славуту в Волинь-авто. Отзовитесь хто що думає... і про рівень сервісу(Волинь-авто) в тому числі
datacopy Опубліковано 27 Січня, 2008 в 15:40 #2 Опубліковано 27 Січня, 2008 в 15:40 Хочу приобрести Славуту в Волинь-авто.Отзовитесь хто що думає... і про рівень сервісу(Волинь-авто) в тому числі У мене вже 3 було таврюхі. Остання Люкс 2006 року. Супер машина на ті гроші. Бери її хоч де, але від їхньої гарантії відмовляйся після 1 або 2-го сервісу. Всі багі вилізуть самє тоді.
b0rg Опубліковано 29 Січня, 2008 в 07:57 #3 Опубліковано 29 Січня, 2008 в 07:57 підтверджую - гірше салону нема! працівники - хамливе бидло! теж був, надумав собі брати нове авто, приїхав на салон, дивлюсь, заглядую, підійшов до менежерів, кажу а можна тіпа побачити авто на ходу, нє! кажуть, і все - "ні, вибачте", "ні, добрий день", "нажаль ні", чи якось культурніше. а кажу там тест-драйв який небуть проводите? - каже -ви що не чули? не займаємось ніякою такою фігньою! практично в буквальній формі ж опа... і за гривню щось купити бажання пропадає, що вже й казати про 30 кілобаксів...
VovkleV Опубліковано 29 Січня, 2008 в 09:43 #4 Опубліковано 29 Січня, 2008 в 09:43 Славута це "вічна" машина - купив - потім фіх продаси Взагалі коли нова - то ще нічого, але коли доведеться щось прикупити з запчастин - жах! Ціни - космос, до іномарок запчастини дешевші. А про Волиньавто скажу одне - шаражкіна контора ІМХО. Розкажу лише одну історію - сусід поїхав щось підтянути в Славуті по гарантії - почали дотягувати злизаним інструментом. Сусід каже, що ви ж мені позбиваєте грані таким інструментом - ті у відповідь, типу а в нас іншого немає! Він їх послав і поїхав на приватне СТО.....отакий ,мля, сервіс ......
Therion Опубліковано 29 Січня, 2008 в 09:58 #5 Опубліковано 29 Січня, 2008 в 09:58 Так. Є одне "но". Коли будеш купляти машину, вимагай в них, щоб вони зразу тобі поставили її на облік в ДАЇ. Звичайно вони тобі скажуть, що вони таким не займаються, але повір, в них є людина, що отримує за це гроші, якщо будуть морозитись - все одно штурмуй, скажи шось типу:" Шо ви мені розказуєту, в мене недавно знайомий брав машину - йому її чомусь на облік поставили, а мені відмовляєте?" Про славуту, що можу сказати, народ на них їздить, при чому досить немало, і по ходових характеристиках, як на свою ціну - вона себе виправдовує, що ж стосується безпеки - картонна коробка на колесах. Нещодавно потрапив на такій в аварію, удар був не з мого боку (сидів я на передньому пасажирському місці, бо взаду якби захотів би - то не вліз :-) ), але не зважаючи на те - голова в двох місцях зашита, струс мозку, забої суставів та ребер, у водія - відкритий перелом колінної чашечки. Якщо є можливість ( а вона є незавжди) то краще взяти Сенс, але якщо намає - то і альтернатив тоді теж немає, вихід один - Славута. І ще одна порада, якщо купиш славуту, то запаску вози не на її штатному місці а в багажнику, бо при нормальноу ударі - просто знесе голову. Як доказ, додаю фото, машини, на якій попали в аварію. На фото "яскраво" видно, що будь удар сильніший - запаску вирвало б з кріплення, та полетіла б вона водію прямо в обличчя. Звичайно краще б в аварії не потрапляти, але як кажуть - береженого - Бог береже.
isf Опубліковано 29 Січня, 2008 в 16:12 Автор #6 Опубліковано 29 Січня, 2008 в 16:12 підтверджую - гірше салону нема! працівники - хамливе бидло! теж був, надумав собі брати нове авто, приїхав на салон, дивлюсь, заглядую, підійшов до менежерів, кажу а можна тіпа побачити авто на ходу, нє! кажуть, і все - "ні, вибачте", "ні, добрий день", "нажаль ні", чи якось культурніше. а кажу там тест-драйв який небуть проводите? - каже -ви що не чули? не займаємось ніякою такою фігньою! практично в буквальній формі ж опа... і за гривню щось купити бажання пропадає, що вже й казати про 30 кілобаксів... Невже так все в Волинь-авто погано? А в інших салонах як?
isf Опубліковано 29 Січня, 2008 в 16:16 Автор #7 Опубліковано 29 Січня, 2008 в 16:16 Славута це "вічна" машина - купив - потім фіх продаси Взагалі коли нова - то ще нічого, але коли доведеться щось прикупити з запчастин - жах! Ціни - космос, до іномарок запчастини дешевші. А про Волиньавто скажу одне - шаражкіна контора ІМХО. Розкажу лише одну історію - сусід поїхав щось підтянути в Славуті по гарантії - почали дотягувати злизаним інструментом. Сусід каже, що ви ж мені позбиваєте грані таким інструментом - ті у відповідь, типу а в нас іншого немає! Він їх послав і поїхав на приватне СТО.....отакий ,мля, сервіс ...... Дорогі запчастини на запорожець?????????? А нащо ж тоді дешеві?
colt5 Опубліковано 29 Січня, 2008 в 21:18 #8 Опубліковано 29 Січня, 2008 в 21:18 Про Славуту- якість, з дозволу сказати, авто з кожним роком падає. Запитай у будь-якого моториста чи хто коробки ремонтує (атомобілі різних років відрізняються по ресурсу) Щодо комплектуючих, то на ринок (не базар) атозапчастин потрапляють з/ч не допущені до установки на автозаводі ( - це стосується не лише ЗАЗа). Таврія (Славута) після 2006 р.в. починає сипатися після 40 тик., раніше 60.Про ВолиньАВТО - справді обслуговування не на найвищому рівні, багато безтолкових малих, що шаряться з папірцем в руках і при необхідності включають динамо. Пообіцяти клієнту і не зробити - норма. Але є там і нормальні працівники - це старші, на яких по суті і тримається кантора. Кажу так, бо маю з чим порівнювати - до цього обслуговував автомобіль на Промтехсервіс (автоцентр "Шкода")Про технічне обслуговування - багато з моїх знайомих не обслуговуються на СТО по гарантії. Можеш теж робити так (дешевше), але не залежно від того: ТО треба робити вчасно і лише там, де впевнений, що зроблять гуд; запчастини тільки оригінальні, витратні тільки рекомендовані спеціалістами.
VovkleV Опубліковано 29 Січня, 2008 в 21:43 #9 Опубліковано 29 Січня, 2008 в 21:43 Дорогі запчастини на запорожець??????????А нащо ж тоді дешеві?.....а ти сходи, та запитай заради спортивного інтересу скількт коштує, наприклад, нова дверка до Мерседеса 124 наприклад, та скільки до Таврії .....повір ти будеш вшоці!
datacopy Опубліковано 1 Лютого, 2008 в 16:37 #10 Опубліковано 1 Лютого, 2008 в 16:37 Славута це "вічна" машина - купив - потім фіх продаси ПИТАННЯ - В ТЕБЕ БУЛИ СЛАВУТИ - І СКІЛЬКИ ТИ ЇХ ПРОДАВ? Я свою останню продав, так вже три тижня дзвонять..... І ціна не сказав би маленька....
datacopy Опубліковано 1 Лютого, 2008 в 16:41 #11 Опубліковано 1 Лютого, 2008 в 16:41 І ще одна порада, якщо купиш славуту, то запаску вози не на її штатному місці а в багажнику, бо при нормальноу ударі - просто знесе голову. Битують різні "мненія" по цьому питанню. Яб сказав що переднім пасажирам якщо не булоб запаски голову капотом зрізалоБ..... Так що не треба вносити конструктівні ізмененія в конструкЦію...
VovkleV Опубліковано 1 Лютого, 2008 в 19:44 #12 Опубліковано 1 Лютого, 2008 в 19:44 Я незбираюсь нікого переконувати, всерівно кожен залишиться при своїй думці.....Але машина погано продумана конструктивно, плюс недовговічна, плюс неякісні запчастини..... - тобто один великий мінус - який смисл її купувати??? та ще й плюс до всього з нинішніми гарантіями повний піпець! Але на кожен товар завжди знайдеться покупець! ІМХО
Alto®WoLF Опубліковано 1 Лютого, 2008 в 20:11 #13 Опубліковано 1 Лютого, 2008 в 20:11 Держава поставила такі вимоги... Однак Б/У купити немає можливості, багатьом нова іномарка не по кишені, от народ і дивиться на "рідненьку". Та щей у кредит можна придбати, та сплачувати що місяця по 250гривнів. Так так то є мінімальна сплата на "Славуту". Є варіанти? Ні! а що до якості вітчизняних авто... так це вже давно відомо що її немає. Я взагалі не можу пригадати щось вітчизняне і якісне яке мені попадало в руки. Пам'ятаю колись мав "Жигуля" і мав проблему з реостатом... поміняв я їх десь біля 3-х штук... покі попався робочий - цей факт про щось говорить. Потім катався на Оpel так там поміняв і забув. Ось вам простий приклад. Вихід завжди є ... іноді треба заплющувати очі на все тай закачувати рукава - ставати і ремонтувати самому. Цей факт продається разом з "Славутою"
Orfey Опубліковано 1 Лютого, 2008 в 20:58 #14 Опубліковано 1 Лютого, 2008 в 20:58 ну незнаю купили нам на фірму Шевроле Авео (укр. зборка), так нам з сервісу ще і перезвонювали щоб приїхали на техосмотер щоб не було проблем з гарантією, хоча їздило на ній багато водіїв і ніхто її не жалів
colt5 Опубліковано 1 Лютого, 2008 в 22:19 #15 Опубліковано 1 Лютого, 2008 в 22:19 Невже з ВолиньАВТО дзвонили?Якщо задатись питанням: Що брати? - варто задатись і - Для чого? Якщо для себе, то я за Ланос 1,5 ( близико $10 000). Порівнював з усіма авто в цьому класі/ціновій категорії і постійно переконувався Ланос 1,5 - кращий, він "Удєлує" навіть розхвалену Пріору, не кажу вже про інших."Есть подозрение, что когда задумывают очередную Ладу- хотят, [censored] как лучше" Незлобин, Comedy club.Якщо приперло купити автомобіль по ціні велосипеда, то можна дочекатись індійського релізу за $2000.Для себе (сім'ї) я б ні "Таврії" ні "Славути" не брав. Кажу так, бо їздив різними автомобілями і ЗАЗами в т.ч.
colt5 Опубліковано 1 Лютого, 2008 в 22:42 #16 Опубліковано 1 Лютого, 2008 в 22:42 До речі, ніхто не задумувався, чому радянський автопром, а тепер автопроми кріїн СНД при такому потенціалі так і не зробили конкурентоспроможного легкового автомобіля?Кілька провокуючих тез:- кузов ВАЗ 2108 - це кузов зпроектований, розроблений для нового автомобіля ЗАЗ - пізніше "Таврія";- КПП автомобіля ЛуАЗ виконані по однакових кресленнях на різних заводах (Мелітопольському та Львівському) мають суттєво різний ресурс;- автомобілі ВАЗ в Україні збирались не менш як на трьох різних заводах - як це позначилось на якості автомобілів.
VovkleV Опубліковано 2 Лютого, 2008 в 08:31 #17 Опубліковано 2 Лютого, 2008 в 08:31 to colt5 - "Таврія" то і є "погано здерта" ВАЗ 2108 - там запчастини схожі навіть(тільки гірше зроблені)! А на рахунок купити нове "емальоване відро" і ще потім його "крутити" самому - вибачайте :o Краще тоді купити в кредит б/в іномарку, і ,хоча б їздити з комфортом і відчувати себе людиною ІМХО
colt5 Опубліковано 2 Лютого, 2008 в 18:56 #18 Опубліковано 2 Лютого, 2008 в 18:56 "Таврія" то і є "погано здерта" ВАЗ 2108 - там запчастини схожі навіть(тільки гірше зроблені)! to VovkleV: Не зрозумів ти мене. Концепцію кузова на початку 80-х розробили для ЗАЗ !!! Вона була представлена на міжнародній виставці, де була схвалена. Саме через успіх проекту, Москва передала (змусила передати) всю докумантацію в Тольяті - звідси ВАЗ-2108. ЗАЗу ж дозволили роботу над проектом лише в руслі держзамовлення на дешевий автомобіль - звідси схожа "Таврія". До речі, майже аналогічна ситуація була з "Волинянкою", ідею якої зарізав тодішній мініст промисловості і машинобудування, однією фразою: "Зачем нам вторая Нива" ЛуАЗ не отримав дотацій на розгортання виробництва. "Волинянка" - унікальний автомобіль. В своєму класі йому рівних немає. На жаль тепер він в архіві.
VovkleV Опубліковано 2 Лютого, 2008 в 23:04 #19 Опубліковано 2 Лютого, 2008 в 23:04 то colt5 - то є неважливо, хто там і що замовляв в ,Союзі(хоча за інфу дякую - було цікаво), просто Таврія набагато гірша за Ладу і все тут! А на рахунок скільки продав і чи були в мене скажу - брав собі таврію щоб "зробити та їздити" - порахував потім вартість запчастин, і бігом перепродав її (ціни на запчастини неприємно здивували)+ декілька моїх друзів займається ремонтом машин - таврії я бачив "зсередини" (кузова та двигуни....) - нічого хорошого......а нові Славути хороші тільки тим, що нові, і коли іншої альтернативи немає!
datacopy Опубліковано 4 Лютого, 2008 в 07:55 #20 Опубліковано 4 Лютого, 2008 в 07:55 нічого хорошого......а нові Славути хороші тільки тим, що нові, і коли іншої альтернативи немає!Вставлю свої 5 копійок. Всі мої таврії (1998-2006) продалися з пробігом ~60 тисяч. Ніхто нічого сутевого там не робив, або взагалі тільки масло міняли, мо по підвісці щось.... У нас на роботі славута 150 тис на кастролі проїздила, потім мотор зробили із-за того що водій підминний "проспав" долити масло.... Нічого, зробили мотор - вже понад 300 тисяч(мо бачили червона славута з зеленими полосками).Відносно корозійної стійкості, якості краски - жигуль і рядом не валявся.Так що робіть висновк...
MANJAK11 Опубліковано 4 Лютого, 2008 в 17:58 #21 Опубліковано 4 Лютого, 2008 в 17:58 водій *проспав* долити масло - це ж анекдот живий )))) В нормальних машинах масло не доливають, а залив - відьїздив 8-10 тисяч і поміняв на нове ))))
colt5 Опубліковано 4 Лютого, 2008 в 19:23 #22 Опубліковано 4 Лютого, 2008 в 19:23 Ще про "Таврію/Славуту". Водій прийняв новий автомобіль в Києві з пробігом 130 км. Треба було перегнати до Луцька. Проїхав 150 км. і в нього "загорівся" індикатор тиску масла - типу масло закінчилось. Во ситуація: стоїш по серед траси, вже темно, рівень масла на гарячу щупом не перевіриш, масла долити немає, датчик теж не перевіриш. Добре, що смикнув до знайомого зі СТО передзвонити, а то б буксир вночі шукав.2 datacopy:а масла до капремонта скільки їла ???
datacopy Опубліковано 4 Лютого, 2008 в 20:29 #23 Опубліковано 4 Лютого, 2008 в 20:29 водій *проспав* долити масло - це ж анекдот живий )))) В нормальних машинах масло не доливають, а залив - відьїздив 8-10 тисяч і поміняв на нове ))))При пробігу більше 100000 можна трохи й подоливати.....PS Масло міняється також.
datacopy Опубліковано 4 Лютого, 2008 в 20:34 #24 Опубліковано 4 Лютого, 2008 в 20:34 Ще про "Таврію/Славуту". Водій прийняв новий автомобіль в Києві з пробігом 130 км. Треба було перегнати до Луцька. Проїхав 150 км. і в нього "загорівся" індикатор тиску масла - типу масло закінчилось. Во ситуація: стоїш по серед траси, вже темно, рівень масла на гарячу щупом не перевіриш, масла долити немає, датчик теж не перевіриш. Добре, що смикнув до знайомого зі СТО передзвонити, а то б буксир вночі шукав.2 datacopy:а масла до капремонта скільки їла ???50/1000Твій водій - ламар последній.... дії - заглушив двиоун, постояв, по...курив, включив габарити, або фари, якщо засліпило - перевірив рівень масла... Це якщо параноя або ламарізм у окремо взятого ...... водія.... мальчіка лет 18ті...... Блін...
colt5 Опубліковано 4 Лютого, 2008 в 21:29 #25 Опубліковано 4 Лютого, 2008 в 21:29 Скільки треба викурити, щоб двигун охолов." ... дії - заглушив двиоун, постояв, по...курив, включив габарити, або фари, якщо засліпило - перевірив рівень масла... "Ну, і рівень масла менше половини. дії ??? піпец приїхали?Я б тожа трухнув. Такі приколи на "нульовій" машинці, а попереду ще 300 км.
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.