Перейти до змісту

Славута на Волині - відгуки


isf

Рекомендовані повідомлення

Хочу приобрести Славуту в Волинь-авто.

Отзовитесь хто що думає... і про рівень сервісу(Волинь-авто) в тому числі :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Хочу приобрести Славуту в Волинь-авто.

Отзовитесь хто що думає... і про рівень сервісу(Волинь-авто) в тому числі :)

У мене вже 3 було таврюхі. Остання Люкс 2006 року. Супер машина на ті гроші.

Бери її хоч де, але від їхньої гарантії відмовляйся після 1 або 2-го сервісу. Всі багі вилізуть самє тоді.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

підтверджую - гірше салону нема! працівники - хамливе бидло! теж був, надумав собі брати нове авто, приїхав на салон, дивлюсь, заглядую, підійшов до менежерів, кажу а можна тіпа побачити авто на ходу, нє! кажуть, і все - "ні, вибачте", "ні, добрий день", "нажаль ні", чи якось культурніше. а кажу там тест-драйв який небуть проводите? - каже -ви що не чули? не займаємось ніякою такою фігньою! практично в буквальній формі ^_^ ж опа... і за гривню щось купити бажання пропадає, що вже й казати про 30 кілобаксів...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Славута це "вічна" машина - купив - потім фіх продаси :) Взагалі коли нова - то ще нічого, але коли доведеться щось прикупити з запчастин - жах! Ціни - космос, до іномарок запчастини дешевші. А про Волиньавто скажу одне - шаражкіна контора ІМХО. Розкажу лише одну історію - сусід поїхав щось підтянути в Славуті по гарантії - почали дотягувати злизаним інструментом. Сусід каже, що ви ж мені позбиваєте грані таким інструментом - ті у відповідь, типу а в нас іншого немає! Він їх послав і поїхав на приватне СТО.....отакий ,мля, сервіс ......

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Так. Є одне "но". Коли будеш купляти машину, вимагай в них, щоб вони зразу тобі поставили її на облік в ДАЇ. Звичайно вони тобі скажуть, що вони таким не займаються, але повір, в них є людина, що отримує за це гроші, якщо будуть морозитись - все одно штурмуй, скажи шось типу:" Шо ви мені розказуєту, в мене недавно знайомий брав машину - йому її чомусь на облік поставили, а мені відмовляєте?"

Про славуту, що можу сказати, народ на них їздить, при чому досить немало, і по ходових характеристиках, як на свою ціну - вона себе виправдовує, що ж стосується безпеки - картонна коробка на колесах. Нещодавно потрапив на такій в аварію, удар був не з мого боку (сидів я на передньому пасажирському місці, бо взаду якби захотів би - то не вліз :-) ), але не зважаючи на те - голова в двох місцях зашита, струс мозку, забої суставів та ребер, у водія - відкритий перелом колінної чашечки. Якщо є можливість ( а вона є незавжди) то краще взяти Сенс, але якщо намає - то і альтернатив тоді теж немає, вихід один - Славута. І ще одна порада, якщо купиш славуту, то запаску вози не на її штатному місці а в багажнику, бо при нормальноу ударі - просто знесе голову.

Як доказ, додаю фото, машини, на якій попали в аварію. На фото "яскраво" видно, що будь удар сильніший - запаску вирвало б з кріплення, та полетіла б вона водію прямо в обличчя. Звичайно краще б в аварії не потрапляти, але як кажуть - береженого - Бог береже.

post-16-1201601124.jpg

post-16-1201601226.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

підтверджую - гірше салону нема! працівники - хамливе бидло! теж був, надумав собі брати нове авто, приїхав на салон, дивлюсь, заглядую, підійшов до менежерів, кажу а можна тіпа побачити авто на ходу, нє! кажуть, і все - "ні, вибачте", "ні, добрий день", "нажаль ні", чи якось культурніше. а кажу там тест-драйв який небуть проводите? - каже -ви що не чули? не займаємось ніякою такою фігньою! практично в буквальній формі :) ж опа... і за гривню щось купити бажання пропадає, що вже й казати про 30 кілобаксів...

Невже так все в Волинь-авто погано?

А в інших салонах як?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Славута це "вічна" машина - купив - потім фіх продаси :) Взагалі коли нова - то ще нічого, але коли доведеться щось прикупити з запчастин - жах! Ціни - космос, до іномарок запчастини дешевші. А про Волиньавто скажу одне - шаражкіна контора ІМХО. Розкажу лише одну історію - сусід поїхав щось підтянути в Славуті по гарантії - почали дотягувати злизаним інструментом. Сусід каже, що ви ж мені позбиваєте грані таким інструментом - ті у відповідь, типу а в нас іншого немає! Він їх послав і поїхав на приватне СТО.....отакий ,мля, сервіс ......

Дорогі запчастини на запорожець??????????

А нащо ж тоді дешеві?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Про Славуту- якість, з дозволу сказати, авто з кожним роком падає. Запитай у будь-якого моториста чи хто коробки ремонтує (атомобілі різних років відрізняються по ресурсу) Щодо комплектуючих, то на ринок (не базар) атозапчастин потрапляють з/ч не допущені до установки на автозаводі ( - це стосується не лише ЗАЗа). Таврія (Славута) після 2006 р.в. починає сипатися після 40 тик., раніше 60.

Про ВолиньАВТО - справді обслуговування не на найвищому рівні, багато безтолкових малих, що шаряться з папірцем в руках і при необхідності включають динамо. Пообіцяти клієнту і не зробити - норма. Але є там і нормальні працівники - це старші, на яких по суті і тримається кантора. Кажу так, бо маю з чим порівнювати - до цього обслуговував автомобіль на Промтехсервіс (автоцентр "Шкода")

Про технічне обслуговування - багато з моїх знайомих не обслуговуються на СТО по гарантії. Можеш теж робити так (дешевше), але не залежно від того: ТО треба робити вчасно і лише там, де впевнений, що зроблять гуд; запчастини тільки оригінальні, витратні тільки рекомендовані спеціалістами.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Дорогі запчастини на запорожець??????????

А нащо ж тоді дешеві?

.....а ти сходи, та запитай заради спортивного інтересу скількт коштує, наприклад, нова дверка до Мерседеса 124 наприклад, та скільки до Таврії .....повір ти будеш вшоці!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Славута це "вічна" машина - купив - потім фіх продаси <_<

ПИТАННЯ - В ТЕБЕ БУЛИ СЛАВУТИ - І СКІЛЬКИ ТИ ЇХ ПРОДАВ?

Я свою останню продав, так вже три тижня дзвонять..... І ціна не сказав би маленька....

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

І ще одна порада, якщо купиш славуту, то запаску вози не на її штатному місці а в багажнику, бо при нормальноу ударі - просто знесе голову.

Битують різні "мненія" по цьому питанню. Яб сказав що переднім пасажирам якщо не булоб запаски голову капотом зрізалоБ..... :huh: Так що не треба вносити конструктівні ізмененія в конструкЦію... <_<

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я незбираюсь нікого переконувати, всерівно кожен залишиться при своїй думці.....Але машина погано продумана конструктивно, плюс недовговічна, плюс неякісні запчастини..... - тобто один великий мінус - який смисл її купувати??? та ще й плюс до всього з нинішніми гарантіями повний піпець! :huh: Але на кожен товар завжди знайдеться покупець! ІМХО :huh:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Держава поставила такі вимоги... Однак Б/У купити немає можливості, багатьом нова іномарка не по кишені, от народ і дивиться на "рідненьку". Та щей у кредит можна придбати, та сплачувати що місяця по 250гривнів. Так так то є мінімальна сплата на "Славуту". Є варіанти? Ні! а що до якості :huh: вітчизняних авто... так це вже давно відомо що її немає. Я взагалі не можу пригадати щось вітчизняне і якісне яке мені попадало в руки. Пам'ятаю колись мав "Жигуля" і мав проблему з реостатом... поміняв я їх десь біля 3-х штук... покі попався робочий - цей факт про щось говорить. Потім катався на Оpel так там поміняв і забув. Ось вам простий приклад.

Вихід завжди є ... іноді треба заплющувати очі на все тай закачувати рукава - ставати і ремонтувати самому. Цей факт продається разом з "Славутою"

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ну незнаю купили нам на фірму Шевроле Авео (укр. зборка), так нам з сервісу ще і перезвонювали щоб приїхали на техосмотер щоб не було проблем з гарантією, хоча їздило на ній багато водіїв і ніхто її не жалів

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Невже з ВолиньАВТО дзвонили?

Якщо задатись питанням: Що брати? - варто задатись і - Для чого? Якщо для себе, то я за Ланос 1,5 ( близико $10 000). Порівнював з усіма авто в цьому класі/ціновій категорії і постійно переконувався Ланос 1,5 - кращий, він "Удєлує" навіть розхвалену Пріору, не кажу вже про інших.

"Есть подозрение, что когда задумывают очередную Ладу- хотят, [censored] как лучше" Незлобин, Comedy club.

Якщо приперло купити автомобіль по ціні велосипеда, то можна дочекатись індійського релізу за $2000.

Для себе (сім'ї) я б ні "Таврії" ні "Славути" не брав. Кажу так, бо їздив різними автомобілями і ЗАЗами в т.ч.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

До речі, ніхто не задумувався, чому радянський автопром, а тепер автопроми кріїн СНД при такому потенціалі так і не зробили конкурентоспроможного легкового автомобіля?

Кілька провокуючих тез:

- кузов ВАЗ 2108 - це кузов зпроектований, розроблений для нового автомобіля ЗАЗ - пізніше "Таврія";

- КПП автомобіля ЛуАЗ виконані по однакових кресленнях на різних заводах (Мелітопольському та Львівському) мають суттєво різний ресурс;

- автомобілі ВАЗ в Україні збирались не менш як на трьох різних заводах - як це позначилось на якості автомобілів.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

to colt5 - "Таврія" то і є "погано здерта" ВАЗ 2108 - там запчастини схожі навіть(тільки гірше зроблені)! :blink:

А на рахунок купити нове "емальоване відро" і ще потім його "крутити" самому - вибачайте :o Краще тоді купити в кредит б/в іномарку, і ,хоча б їздити з комфортом і відчувати себе людиною ІМХО :(

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

"Таврія" то і є "погано здерта" ВАЗ 2108 - там запчастини схожі навіть(тільки гірше зроблені)! ;)

to VovkleV: Не зрозумів ти мене. Концепцію кузова на початку 80-х розробили для ЗАЗ !!! Вона була представлена на міжнародній виставці, де була схвалена. Саме через успіх проекту, Москва передала (змусила передати) всю докумантацію в Тольяті - звідси ВАЗ-2108. ЗАЗу ж дозволили роботу над проектом лише в руслі держзамовлення на дешевий автомобіль - звідси схожа "Таврія".

До речі, майже аналогічна ситуація була з "Волинянкою", ідею якої зарізав тодішній мініст промисловості і машинобудування, однією фразою: "Зачем нам вторая Нива" ЛуАЗ не отримав дотацій на розгортання виробництва.

"Волинянка" - унікальний автомобіль. В своєму класі йому рівних немає. На жаль тепер він в архіві.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

то colt5 - то є неважливо, хто там і що замовляв в ,Союзі(хоча за інфу дякую - було цікаво), просто Таврія набагато гірша за Ладу і все тут! А на рахунок скільки продав і чи були в мене скажу - брав собі таврію щоб "зробити та їздити" - порахував потім вартість запчастин, і бігом перепродав її (ціни на запчастини неприємно здивували)+ декілька моїх друзів займається ремонтом машин - таврії я бачив "зсередини" (кузова та двигуни....) - нічого хорошого......а нові Славути хороші тільки тим, що нові, і коли іншої альтернативи немає!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

нічого хорошого......а нові Славути хороші тільки тим, що нові, і коли іншої альтернативи немає!

Вставлю свої 5 копійок. Всі мої таврії (1998-2006) продалися з пробігом ~60 тисяч. Ніхто нічого сутевого там не робив, або взагалі тільки масло міняли, мо по підвісці щось.... У нас на роботі славута 150 тис на кастролі проїздила, потім мотор зробили із-за того що водій підминний "проспав" долити масло.... Нічого, зробили мотор - вже понад 300 тисяч(мо бачили червона славута з зеленими полосками).

Відносно корозійної стійкості, якості краски - жигуль і рядом не валявся.

Так що робіть висновк...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

водій *проспав* долити масло - це ж анекдот живий )))) В нормальних машинах масло не доливають, а залив - відьїздив 8-10 тисяч і поміняв на нове ))))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ще про "Таврію/Славуту". Водій прийняв новий автомобіль в Києві з пробігом 130 км. Треба було перегнати до Луцька. Проїхав 150 км. і в нього "загорівся" індикатор тиску масла - типу масло закінчилось. Во ситуація: стоїш по серед траси, вже темно, рівень масла на гарячу щупом не перевіриш, масла долити немає, датчик теж не перевіриш. Добре, що смикнув до знайомого зі СТО передзвонити, а то б буксир вночі шукав.

2 datacopy:а масла до капремонта скільки їла ???

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

водій *проспав* долити масло - це ж анекдот живий )))) В нормальних машинах масло не доливають, а залив - відьїздив 8-10 тисяч і поміняв на нове ))))

При пробігу більше 100000 можна трохи й подоливати.....

PS Масло міняється також.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ще про "Таврію/Славуту". Водій прийняв новий автомобіль в Києві з пробігом 130 км. Треба було перегнати до Луцька. Проїхав 150 км. і в нього "загорівся" індикатор тиску масла - типу масло закінчилось. Во ситуація: стоїш по серед траси, вже темно, рівень масла на гарячу щупом не перевіриш, масла долити немає, датчик теж не перевіриш. Добре, що смикнув до знайомого зі СТО передзвонити, а то б буксир вночі шукав.

2 datacopy:а масла до капремонта скільки їла ???

50/1000

Твій водій - ламар последній.... дії - заглушив двиоун, постояв, по...курив, включив габарити, або фари, якщо засліпило - перевірив рівень масла...

Це якщо параноя або ламарізм у окремо взятого ...... водія.... мальчіка лет 18ті......

Блін...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Скільки треба викурити, щоб двигун охолов.

" ... дії - заглушив двиоун, постояв, по...курив, включив габарити, або фари, якщо засліпило - перевірив рівень масла... "

Ну, і рівень масла менше половини. дії ??? піпец приїхали?

Я б тожа трухнув. Такі приколи на "нульовій" машинці, а попереду ще 300 км.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...