Bro Опубліковано 11 Квітня, 2015 в 20:17 #1 Опубліковано 11 Квітня, 2015 в 20:17 Вже рівно рік як купив ауді а6, і після пробігу 50000тис км началась сипатись підвіска, перші з ладу виходили шарові опори, замінив за рік вже 2 штуки ліву сторону, їсть резину веде у ліву сторону, був на розвалі сказали замінти опорні подушки , єсть замінив, через тиждень часу знову веде у ліву сторону їсть резину, лопнуло кріплення рельовою рейки з лівої сторони, тепер посипались підшипники правої опорної подушки під час повороту руля рипить правий амортизатор. Відреставурвав шарово опору, тепер відчуваю знову підстукує, + ще потрібно замінити сайлентблоки задньої балки, но хвилює тільки одне із-за чого це все дороги?
Deemon Опубліковано 11 Квітня, 2015 в 20:25 #2 Опубліковано 11 Квітня, 2015 в 20:25 50 000 це пробіг тачки за 2 роки, ну три.а тут 19 років, якщо ж на одометрі 500 000, то чого тут дивувати, машинці пора давно бути утилізованою...
Bro Опубліковано 11 Квітня, 2015 в 20:27 Автор #3 Опубліковано 11 Квітня, 2015 в 20:27 на спідометрі пробіг 281 тис. а 50 тис намотав за рік.
vagus Опубліковано 11 Квітня, 2015 в 20:34 #4 Опубліковано 11 Квітня, 2015 в 20:34 Скоріш за все це биток! і там в тебе в заголовку теми щось з назвою не так!
la20 Опубліковано 11 Квітня, 2015 в 20:35 #5 Опубліковано 11 Квітня, 2015 в 20:35 Може була вдарена, що кузов пішов. Така фігня відбувається від сильного удару.
Waver Опубліковано 11 Квітня, 2015 в 20:37 #6 Опубліковано 11 Квітня, 2015 в 20:37 Певно, приблизно стільки ж, вона їздила кожен рік...В середньому, такі машини накатують по 20 тис. км. в рік... по моєму, перед тим як попасти у ваші руки, машинка пройшла "хорошу" предпродажну підготовку...
Bro Опубліковано 12 Квітня, 2015 в 02:12 Автор #7 Опубліковано 12 Квітня, 2015 в 02:12 машина була бита мені власник це говорив, но все було добре до 40000 тис км, я багато подорожую по країнах єросоюзу, Польща Німеччина, я не думаю що їхні дороги розбили мені підвіску.
Валерій86 Опубліковано 12 Квітня, 2015 в 05:33 #8 Опубліковано 12 Квітня, 2015 в 05:33 Ну а що ж ти хотів від китайської підробки Adui a6.
systemoad Опубліковано 12 Квітня, 2015 в 18:19 #9 Опубліковано 12 Квітня, 2015 в 18:19 Ну а що ж ти хотів від китайської підробки Adui a6.То на твою думка проблема в неправильності заголовку???
Bro Опубліковано 12 Квітня, 2015 в 18:24 Автор #10 Опубліковано 12 Квітня, 2015 в 18:24 Ну а що ж ти хотів від китайської підробки Adui a6.пох даже китайський чері не так ламається як моя підробка
Koly4ui Опубліковано 12 Квітня, 2015 в 18:31 #11 Опубліковано 12 Квітня, 2015 в 18:31 А не пробували поміняти гуму місцями перед/зад?. Можливо вантажики балансиру відлетіли. Від розбалансування колеса можлива відрбація. Також при різниці тиску в передніх шинах можливе ведення машини в сторону.
Bro Опубліковано 12 Квітня, 2015 в 18:36 Автор #12 Опубліковано 12 Квітня, 2015 в 18:36 А не пробували поміняти гуму місцями перед/зад?. Можливо вантажики балансиру відлетіли. Від розбалансування колеса можлива відрбація. Також при різниці тиску в передніх шинах можливе ведення машини в сторону.перепробував усе!
raferti123 Опубліковано 12 Квітня, 2015 в 18:46 #13 Опубліковано 12 Квітня, 2015 в 18:46 загугли параметри свого кузова та перевір геометрію!Може бути що попередній власник вжарив, троха підварив та відразу зпихнув, а те троха потім посипалось й тепер вилазить!
vitOK Опубліковано 12 Квітня, 2015 в 18:49 #14 Опубліковано 12 Квітня, 2015 в 18:49 я бы переміряв сходження ниткою або двома планками. після того як мені сходження зробили у женіка на мамсурова, взимку, машину кидало як з снігу на асвальт преїжжаеш. поїхав до себе в гараж і мотузкою табуреткою і будівельним рівнем зробив собі розвал сходження.
Bro Опубліковано 12 Квітня, 2015 в 18:55 Автор #15 Опубліковано 12 Квітня, 2015 в 18:55 я бы переміряв сходження ниткою або двома планками. після того як мені сходження зробили у женіка на мамсурова, взимку, машину кидало як з снігу на асвальт преїжжаеш. поїхав до себе в гараж і мотузкою табуреткою і будівельним рівнем зробив собі розвал сходження.а як це? можна детальну інструкцію?
vitOK Опубліковано 12 Квітня, 2015 в 18:59 #16 Опубліковано 12 Квітня, 2015 в 18:59 береш нитку, мотузку. заганяєш авто на яму, колеса ставиш приблизно рівно, робиш позначки на задній і передній частині колеса, мотузкою міряеш відстань між задніми частинами коліс і порівнюєш з відстанню між передніми частинами. різниця може бути міліметр-два
arrival22 Опубліковано 12 Квітня, 2015 в 19:08 #18 Опубліковано 12 Квітня, 2015 в 19:08 Колись мав Пежо 605 з ударом в передню ліву сторону, звісно ж взнав про це після покупки. Дуже якісно маляри попрацювали, а от рихтувальники дали маху). Передню резину безбожно по зовнішніх краях лизало. Геометрії робив, потім переробляв, поки мудрий чоловік не взяв будівельну рулетку і не поміряв відстань між переднім і заднім колесом з обох сторін. Якщо не помиляюся, різниця була біля 3-ох сантиметрів) Тобто, поки передні колеса прямо стоять все ніби добре, а при повороті аж сліди на асфальті лишалися)))
Bro Опубліковано 12 Квітня, 2015 в 20:12 Автор #20 Опубліковано 12 Квітня, 2015 в 20:12 Колись мав Пежо 605 з ударом в передню ліву сторону, звісно ж взнав про це після покупки. Дуже якісно маляри попрацювали, а от рихтувальники дали маху). Передню резину безбожно по зовнішніх краях лизало. Геометрії робив, потім переробляв, поки мудрий чоловік не взяв будівельну рулетку і не поміряв відстань між переднім і заднім колесом з обох сторін. Якщо не помиляюся, різниця була біля 3-ох сантиметрів) Тобто, поки передні колеса прямо стоять все ніби добре, а при повороті аж сліди на асфальті лишалися)))як виправили ситуацію?Колись мав Пежо 605 з ударом в передню ліву сторону, звісно ж взнав про це після покупки. Дуже якісно маляри попрацювали, а от рихтувальники дали маху). Передню резину безбожно по зовнішніх краях лизало. Геометрії робив, потім переробляв, поки мудрий чоловік не взяв будівельну рулетку і не поміряв відстань між переднім і заднім колесом з обох сторін. Якщо не помиляюся, різниця була біля 3-ох сантиметрів) Тобто, поки передні колеса прямо стоять все ніби добре, а при повороті аж сліди на асфальті лишалися)))як виправили ситуацію?
Саня Опубліковано 12 Квітня, 2015 в 20:29 #21 Опубліковано 12 Квітня, 2015 в 20:29 Продав машину новуому щасливому власникові
Ha3aP Опубліковано 12 Квітня, 2015 в 21:03 #22 Опубліковано 12 Квітня, 2015 в 21:03 Ппц вихід з ситуації. Нового власника то хоч попередив?
arrival22 Опубліковано 13 Квітня, 2015 в 04:54 #23 Опубліковано 13 Квітня, 2015 в 04:54 Колись мав Пежо 605 з ударом в передню ліву сторону, звісно ж взнав про це після покупки. Дуже якісно маляри попрацювали, а от рихтувальники дали маху). Передню резину безбожно по зовнішніх краях лизало. Геометрії робив, потім переробляв, поки мудрий чоловік не взяв будівельну рулетку і не поміряв відстань між переднім і заднім колесом з обох сторін. Якщо не помиляюся, різниця була біля 3-ох сантиметрів) Тобто, поки передні колеса прямо стоять все ніби добре, а при повороті аж сліди на асфальті лишалися)))як виправили ситуацію?Колись мав Пежо 605 з ударом в передню ліву сторону, звісно ж взнав про це після покупки. Дуже якісно маляри попрацювали, а от рихтувальники дали маху). Передню резину безбожно по зовнішніх краях лизало. Геометрії робив, потім переробляв, поки мудрий чоловік не взяв будівельну рулетку і не поміряв відстань між переднім і заднім колесом з обох сторін. Якщо не помиляюся, різниця була біля 3-ох сантиметрів) Тобто, поки передні колеса прямо стоять все ніби добре, а при повороті аж сліди на асфальті лишалися)))як виправили ситуацію?дійсно машину продав, але перекупам, вони самі мені показали вварену передню ліву четвертинуі зварний шов навіть на стійці, та ще й не за невисоку ціну (в рази дешевше ніж купував, це без врахування кількості грошей, які витратилися на різного роду ремонти за 2 роки), хотів навіть її на шрот здати. Це була плата за недбалий підхід до покупки авто. Ідеальний косметичний і на момент огляду й технічний стан був на високому рівні, зовнішньо у всякому разі. Зате тепер знаю, що в разі сумнівів з приводу геометрії кузова можна скористатися таким "геніальним" пристроєм, як рулетка. З приводу чи попередив власника, а мене хтось попереджав, що з машиною, м'яко кажучи, не все гаразд. Впевнений, що перекупи прекрасно бачили, що беруть, а для мене був єдиний шанс отримати за автомобіль хоч якісь гроші) І купив я її не за смішну суму, за яку продав.
Kiolan Опубліковано 13 Квітня, 2015 в 06:40 #24 Опубліковано 13 Квітня, 2015 в 06:40 Якщо до цього часу на протязі 50 000 км все було добре, гуму не їло , кермо не вело,ДТП не було , то з кузовом все добре. Але деталі підвіски зносились. Можливо на заміну були куплені не якісні, тому вони швидко виходять з ладу. Можливо після заміни зробили неякісно сходження. Перевірити і замінити всі зношені деталі, зробити сходження коліс .Можна оглянути авто знизу і про всяк випадок простою рулеткою поміряти знизу довжину лівої і правої сторони і рівність діагоналей. Приблизно так
Koly4ui Опубліковано 13 Квітня, 2015 в 07:54 #25 Опубліковано 13 Квітня, 2015 в 07:54 Зроби повторно діаггностику підвіски. Нехай розхитають машину і зразу вилізуть несправні деталі. Можу дати телефон знайомого.
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.