Перейти до змісту

Проблема Adui a6 1996 рік


Bro

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Вже рівно рік як купив ауді а6, і після пробігу 50000тис км началась сипатись підвіска, перші з ладу виходили шарові опори, замінив за рік вже 2 штуки ліву сторону, їсть резину веде у ліву сторону, був на розвалі сказали замінти опорні подушки , єсть замінив, через тиждень часу знову веде у ліву сторону їсть резину, лопнуло кріплення рельовою рейки з лівої сторони, тепер посипались підшипники правої опорної подушки під час повороту руля рипить правий амортизатор. Відреставурвав шарово опору, тепер відчуваю знову підстукує, + ще потрібно замінити сайлентблоки задньої балки, но хвилює тільки одне із-за чого це все дороги?

Опубліковано

50 000 це пробіг тачки за 2 роки, ну три.

а тут 19 років, якщо ж на одометрі 500 000, то чого тут дивувати, машинці пора давно бути утилізованою...

Опубліковано

Певно, приблизно стільки ж, вона їздила кожен рік...

В середньому, такі машини накатують по 20 тис. км. в рік... по моєму, перед тим як попасти у ваші руки, машинка пройшла "хорошу" предпродажну підготовку...

Опубліковано

машина була бита мені власник це говорив, но все було добре до 40000 тис км, я багато подорожую по країнах єросоюзу, Польща Німеччина, я не думаю що їхні дороги розбили мені підвіску.

Опубліковано

Ну а що ж ти хотів від китайської підробки Adui a6.

То на твою думка проблема в неправильності заголовку???

Опубліковано

Ну а що ж ти хотів від китайської підробки Adui a6.

пох даже китайський чері не так ламається як моя підробка

Опубліковано

А не пробували поміняти гуму місцями перед/зад?. Можливо вантажики балансиру відлетіли. Від розбалансування колеса можлива відрбація. Також при різниці тиску в передніх шинах можливе ведення машини в сторону.

Опубліковано

А не пробували поміняти гуму місцями перед/зад?. Можливо вантажики балансиру відлетіли. Від розбалансування колеса можлива відрбація. Також при різниці тиску в передніх шинах можливе ведення машини в сторону.

перепробував усе!

Опубліковано

загугли параметри свого кузова та перевір геометрію!

Може бути що попередній власник вжарив, троха підварив та відразу зпихнув, а те троха потім посипалось й тепер вилазить!

Опубліковано

я бы переміряв сходження ниткою або двома планками. після того як мені сходження зробили у женіка на мамсурова, взимку, машину кидало як з снігу на асвальт преїжжаеш. поїхав до себе в гараж і мотузкою табуреткою і будівельним рівнем зробив собі розвал сходження.

Опубліковано

я бы переміряв сходження ниткою або двома планками. після того як мені сходження зробили у женіка на мамсурова, взимку, машину кидало як з снігу на асвальт преїжжаеш. поїхав до себе в гараж і мотузкою табуреткою і будівельним рівнем зробив собі розвал сходження.

а як це? можна детальну інструкцію?

Опубліковано

береш нитку, мотузку. заганяєш авто на яму, колеса ставиш приблизно рівно, робиш позначки на задній і передній частині колеса, мотузкою міряеш відстань між задніми частинами коліс і порівнюєш з відстанню між передніми частинами. різниця може бути міліметр-два

Опубліковано

Колись мав Пежо 605 з ударом в передню ліву сторону, звісно ж взнав про це після покупки. Дуже якісно маляри попрацювали, а от рихтувальники дали маху). Передню резину безбожно по зовнішніх краях лизало. Геометрії робив, потім переробляв, поки мудрий чоловік не взяв будівельну рулетку і не поміряв відстань між переднім і заднім колесом з обох сторін. Якщо не помиляюся, різниця була біля 3-ох сантиметрів) Тобто, поки передні колеса прямо стоять все ніби добре, а при повороті аж сліди на асфальті лишалися)))

Опубліковано

Колись мав Пежо 605 з ударом в передню ліву сторону, звісно ж взнав про це після покупки. Дуже якісно маляри попрацювали, а от рихтувальники дали маху). Передню резину безбожно по зовнішніх краях лизало. Геометрії робив, потім переробляв, поки мудрий чоловік не взяв будівельну рулетку і не поміряв відстань між переднім і заднім колесом з обох сторін. Якщо не помиляюся, різниця була біля 3-ох сантиметрів) Тобто, поки передні колеса прямо стоять все ніби добре, а при повороті аж сліди на асфальті лишалися)))

як виправили ситуацію?

Колись мав Пежо 605 з ударом в передню ліву сторону, звісно ж взнав про це після покупки. Дуже якісно маляри попрацювали, а от рихтувальники дали маху). Передню резину безбожно по зовнішніх краях лизало. Геометрії робив, потім переробляв, поки мудрий чоловік не взяв будівельну рулетку і не поміряв відстань між переднім і заднім колесом з обох сторін. Якщо не помиляюся, різниця була біля 3-ох сантиметрів) Тобто, поки передні колеса прямо стоять все ніби добре, а при повороті аж сліди на асфальті лишалися)))

як виправили ситуацію?

Опубліковано

Колись мав Пежо 605 з ударом в передню ліву сторону, звісно ж взнав про це після покупки. Дуже якісно маляри попрацювали, а от рихтувальники дали маху). Передню резину безбожно по зовнішніх краях лизало. Геометрії робив, потім переробляв, поки мудрий чоловік не взяв будівельну рулетку і не поміряв відстань між переднім і заднім колесом з обох сторін. Якщо не помиляюся, різниця була біля 3-ох сантиметрів) Тобто, поки передні колеса прямо стоять все ніби добре, а при повороті аж сліди на асфальті лишалися)))

як виправили ситуацію?

Колись мав Пежо 605 з ударом в передню ліву сторону, звісно ж взнав про це після покупки. Дуже якісно маляри попрацювали, а от рихтувальники дали маху). Передню резину безбожно по зовнішніх краях лизало. Геометрії робив, потім переробляв, поки мудрий чоловік не взяв будівельну рулетку і не поміряв відстань між переднім і заднім колесом з обох сторін. Якщо не помиляюся, різниця була біля 3-ох сантиметрів) Тобто, поки передні колеса прямо стоять все ніби добре, а при повороті аж сліди на асфальті лишалися)))

як виправили ситуацію?

дійсно машину продав, але перекупам, вони самі мені показали вварену передню ліву четвертинуі зварний шов навіть на стійці, та ще й не за невисоку ціну (в рази дешевше ніж купував, це без врахування кількості грошей, які витратилися на різного роду ремонти за 2 роки), хотів навіть її на шрот здати. Це була плата за недбалий підхід до покупки авто. Ідеальний косметичний і на момент огляду й технічний стан був на високому рівні, зовнішньо у всякому разі. Зате тепер знаю, що в разі сумнівів з приводу геометрії кузова можна скористатися таким "геніальним" пристроєм, як рулетка. З приводу чи попередив власника, а мене хтось попереджав, що з машиною, м'яко кажучи, не все гаразд. Впевнений, що перекупи прекрасно бачили, що беруть, а для мене був єдиний шанс отримати за автомобіль хоч якісь гроші) І купив я її не за смішну суму, за яку продав.

Опубліковано

Якщо до цього часу на протязі 50 000 км все було добре, гуму не їло , кермо не вело,ДТП не було , то з кузовом все добре. Але деталі підвіски зносились. Можливо на заміну були куплені не якісні, тому вони швидко виходять з ладу. Можливо після заміни зробили неякісно сходження. Перевірити і замінити всі зношені деталі, зробити сходження коліс .Можна оглянути авто знизу і про всяк випадок простою рулеткою поміряти знизу довжину лівої і правої сторони і рівність діагоналей. Приблизно так

kr2jpg_1118688_16917108.jpg

Опубліковано

Зроби повторно діаггностику підвіски. Нехай розхитають машину і зразу вилізуть несправні деталі. Можу дати телефон знайомого.

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...