Перейти до змісту

хто вже перезувся?


relaxgood45

Рекомендовані повідомлення

якби ви мені оплатили таксі на роботу і назад, то я звичайно б залишив авто із задоволенням вдома.
"11 маршутом" добирайтесь.

Якщо вам в кайф 12 км в сніг і дощ "11 маршрутом" добиратись, то я вам намалюю схему руху.
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 103
  • Створено
  • Остання відповідь

А яка мотивація була, щоб вже перейти на літню, а наприклад для себе, ще жодної не побачив.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А яка мотивація була, щоб вже перейти на літню, а наприклад для себе, ще жодної не побачив.

Сонечко пригріло :_02:
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Сонечко то звичайно добре, але для літньої гуми потрібні температури вище 7-8 градусів С, що в нас досягалось тільки в обід і на сонечку.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

"11 маршрутом" ...не погоджуюсь з "гарною погодою". Води по косточки, ноги мокрі. Краще по-тихеньку їхати, якщо є на чому.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ніхто ж не забороняє виїжати на літній, тим більше в ПДР не прописано. Але всеж серйозніше потрібно відноситись до безпеки. Хай всім щастить.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Сонечко то звичайно добре, але для літньої гуми потрібні температури вище 7-8 градусів С, що в нас досягалось тільки в обід і на сонечку.

Та я все це знаю і ніколи не спішив, а от цього року щось поперло мене перевзуватись)
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Адміністратори

Гума занадто дорога, щоб по сухому асфальту на зимі кататись.

Авто приватне, робота на цьому не зав'язана. Тому може й в гаражі постояти при таких вибриках погоди.

Інша ситуація з комерційними авто.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Так гума дорога, але вже маю знайомих які із-за передчасної переобувки попадали в невеличкі ДТП.

І якщо чесно, то я за зміну усіх зимових комплектів зимової гуми, ніразу не міняв її по причині зношеного протектора.

Тільки по "старості", бо будь яка зимова гума через декілька років втрачає свої властивості.

Є дуже хороша "чорна" приказка - "Зекономиш на презервативах влетиш на аборт".

Якщо хочеш бути "на колесах" то немає різниці чи авто приватне чи комерційне - гума має бути по погоді, крапка.

Інакше пішком або громадським транспортом.

На відміну від самої дорогої гуми, здоров'я та безпека - безцінні!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Так гума дорога, але вже маю знайомих які із-за передчасної переобувки попадали в невеличкі ДТП.

Не думаю что из-за резины попали в ДТП, а из-за слишком тяжелой правой ноги наверно и несоблюдения дистанции. Когда едешь надо же понимать какие погодные условия, какая у тебя резина, какая должна быть дистанция, какой разгон и за сколько начинать тормозить.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Гума занадто дорога, щоб по сухому асфальту на зимі кататись.

А скільки часу цієї зими був мокрий асфальт?? по моєму він більше сухий був, то що треба було зимою ще перезутися, нащо чекати? тра ж гуму берегти ))).

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Так гума дорога, але вже маю знайомих які із-за передчасної переобувки попадали в невеличкі ДТП.

Не думаю что из-за резины попали в ДТП, а из-за слишком тяжелой правой ноги наверно и несоблюдения дистанции. Когда едешь надо же понимать какие погодные условия, какая у тебя резина, какая должна быть дистанция, какой разгон и за сколько начинать тормозить.

При такому підході можна всю нашу зиму на літній резині прокататись. :)

Звичайно при БУДЬ ЯКІЙ погоді і резині потрібно розуміти погодні умови, розгін, дистанцію і праву ногу,

але закони фізики ніхто не відміняв. Саме для того існує зимова та літня гума.

Авто це засіб підвищеної небезпеки та відповідальності. Тому за кермом голова повинна бути "включена" завжди.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

я вже теж перезувся, в Австрії наприклад якщо тебе зупинять і в тебе не зимова гума і немає цепів, штраф. І діє він до 1 травня, правда там гори але безпека понад усе, отакот.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

На цьогорічну зиму підійшов би європейський тип зимової гуми, а є ще скандинавський, сам катаю скандинавський тип.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я перезувся ще в суботу :0157: Сьогодні вранці мав їхати по Рівненські трасі до Дерно. Визирнув у вікно - а там повно снігу. Дружина мені не повірила, що я йду на маршрутку. Траса вранці дуже була погана, тільки слід в одну колію. Всі їхали один за одним і ніхто нікого не обганяв. Але я і не жалкую, що поїхав маршруткою, хоч і ноги промочив, але безпека понад усе!

А ті, що їздять на літній гумі взимку - наражають на небезпеку як себе, так і оточуючих, отож якщо вже так сталося, що завчасно перезулися, то машина може і постояти деньок чи два.

А піша хотьба укріпляє статеві органи :_07::_02:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Звичайно при БУДЬ ЯКІЙ погоді і резині потрібно розуміти погодні умови, розгін, дистанцію і праву ногу,

але закони фізики ніхто не відміняв. Саме для того існує зимова та літня гума.

Для физики пофигу какая у вас резина летняя или зимняя, если человек не учитывает параметры скорости, расстояния и т.д. Разница скольжения летней и зимней относительно мала при например скорости в 100 км/ч и 3 метра до передней машины, утрирую сильно конечно, но просто можно и на летней сейчас ехать, главное с умом. Ну получилось, ну раньше переобулись, нафига уже в три листа расписывать кто лох, а кто нет.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Гума занадто дорога, щоб по сухому асфальту на зимі кататись.

А скільки часу цієї зими був мокрий асфальт?? по моєму він більше сухий був, то що треба було зимою ще перезутися, нащо чекати? тра ж гуму берегти ))).

До чого тут суха\не суха.

Для кожного типу гуми потрібний певний діапазон температур для нормальної роботи і зменшення зносу.

В складі зимових шин включено пластифікатори, які надають гумі в низьких температурах пластичності, що дозволяє шинам при низьких температурах не втрачати стійкість, зчеплення з дорогою, зменшений гальмівний шлях. При високих температурах зимова гума втрачає свої властивості і "пливе", що суттєво зменшує стійкість до деформацій, зчеплення, ззбільшує гальмівний шлях, зношуваність і витрати пального.

В літніх шинах пластифікатора такого не має, отже при низьких температурах вона "дубіє", тобто зменшуються пластичні властивості. Внаслідок цього теж відбувається зменшення зчіпних властивостей, стійкість, підвищується зношуваність, швидше "вбивається" підвіска.

Якось так.

Я всю зиму від'їздив на зимовій, а от нещодавно, сподіваючись на гарну погоду, перевзувся в літню, і прогадав. Тепер авто стоїть на приколі, чекає погоди.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Звичайно при БУДЬ ЯКІЙ погоді і резині потрібно розуміти погодні умови, розгін, дистанцію і праву ногу,

але закони фізики ніхто не відміняв. Саме для того існує зимова та літня гума.

Для физики пофигу какая у вас резина летняя или зимняя, если человек не учитывает параметры скорости, расстояния и т.д. Разница скольжения летней и зимней относительно мала при например скорости в 100 км/ч и 3 метра до передней машины, утрирую сильно конечно, но просто можно и на летней сейчас ехать, главное с умом. Ну получилось, ну раньше переобулись, нафига уже в три листа расписывать кто лох, а кто нет.

Так я і писав що за кермом голову потрібно "включати" завжди. Здуру як кажуть можна і х... зламати. :)

А про те що "для физики пофигу какая у вас резина летняя или зимняя", то розробники гуми і нетільки, дивляться на вас здивованим лицем... :smile3:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

на вулиці температура +, більше води ніж снігу, перезувся на минулому тижні, і якось всерівно, сів і поїхав, для мене це не є проблема, тим паче літня резина майже нова, протектор мягенький.. головна проблема зранку були мокрі ноги, поки дійшов до авто і з авто ..

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

зимова,не зимова. яка різниця яякщо людина не може вірно вибрати дистанцію и скоросний режим?

ну, був неприємний сютприз зранку. нічого, не поспішаючи, обережно, доїхав куди треба. поки їхав бачив три випадки коли дивом не сталось ДТП, і не чеез гуму а через те що женуться як, вибачте, після тифу і кольори світлофора не розрізняють.

я перезувся ще на початку березня, у мене зимова гума - шиповка і клацати по асвальту як кінь підкований не хотілось. а літня широка і гладенька, по снігу і болоту зчеплення геть погане, зате на асвальті тримає пречудово.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ну получилось, ну раньше переобулись, нафига уже в три листа расписывать кто лох, а кто нет.

То вони так самостверджуються за рахунок вибриків погоди ;)

Для себе вирішив не виїзджати сьогодні на авто, хоча в собі і системах автомобіля впевнений, а от у інших не дуже, на рівному місці може прилетіти.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

а от у інших не дуже, на рівному місці може прилетіти.

Не впевнені в тих хто на літній

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

а от у інших не дуже, на рівному місці може прилетіти.

Не впевнені в тих хто на літній

Якщо в голові немає нічого - то тут і повний привід і навіть гусениці не допоможуть.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А про те що "для физики пофигу какая у вас резина летняя или зимняя", то розробники гуми і нетільки, дивляться на вас здивованим лицем... :smile3:

Там вообще то "запятая если". Не надо выдергивать цитаты из контекста, полное предложение такое:

Для физики пофигу какая у вас резина летняя или зимняя, если человек не учитывает параметры скорости, расстояния и т.д

Вон первый пример:

http://www.volynpost.com/news/49086-avariia-u-lucku-avto-vihalo-v-trolejbus-iz-pasazhyramy-foto-video

100% будут все ныть что летняя резина, "казел" и т.д. Да походу скорость была на 40 км/ч и думаю была бы и зимняя на его скорости и маневрах бы вылетел.

А переобулся или нет, еще не факт лучше ли зимняя, но уже подгулявшая и моя новенькая RainSport которая просто создана для отвода воды и убирает аквапланирование, что более важнее при такой дороге как сейчас, а именно почти стоячей воде в виде мокрого снега в +5, а шипу и липучке сейчас там нечего делать.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

зранку бачив результати тої дтп. виглядає що водій тойоти черпанув сніг що лежав на розділюваній смузі, авто занесло боком і те так боком в тролейбус і залетіло. щоб таке сталось ні їхати швидко не треба ні зимова гума не врятує, з такого "піке" і досвідчені водії не вийдуть. висота снігу на смузі була сантиметрів 20 та й дорога слизька.

добре що тойоту зупинив тролейбус, а не пасажири на зупинці

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...