leon2308 Опубліковано 24 Грудня, 2007 в 12:30 Поділитися #1 Опубліковано 24 Грудня, 2007 в 12:30 Читаєм і вчимося, як потрібно писати розгніванні листи. (Обережно ненормативна лексіка) Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Romich Опубліковано 24 Грудня, 2007 в 17:34 Поділитися #2 Опубліковано 24 Грудня, 2007 в 17:34 Шедевр ділового листування. Боронь мене бог від таких клієнтів Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Ha3aP Опубліковано 24 Грудня, 2007 в 18:50 Поділитися #3 Опубліковано 24 Грудня, 2007 в 18:50 Чесно кажучи в законах я недуже, але що може зробити страхова компанія проти такого клієнта? Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Chill Опубліковано 24 Грудня, 2007 в 20:13 Поділитися #4 Опубліковано 24 Грудня, 2007 в 20:13 Не шарите вы Мужик все правильно написал, такие шарашкины конторы и в Украине часто встречаются, маскируясь под видом солидных компаний... (а среди страховых - так больше половины ИМХО). Так что он высказался, т.к. накипело. Мужик молодец - без ИМХО! Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Romich Опубліковано 24 Грудня, 2007 в 21:10 Поділитися #5 Опубліковано 24 Грудня, 2007 в 21:10 Чесно кажучи в законах я недуже, але що може зробити страхова компанія проти такого клієнта?Терпіти...Судитися дорожче вийде...Наболіло... може бути. Рекламаційна кампаня проти недобросовісних контрагентів? - я за! Але до прямих образ (ІМХО) опускатися не варто. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.