Перейти до змісту

The Witcher 3: Wild Hunt


Kaski

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

http--www.gamegpu.ru-images-Isblack_News-71351161-ad9d-414d-af6a-a08880fcf7b3.jpg

The Witcher 3: Wild Hunt

Розробник: CD Projekt RED

Дата випуску: 24 лютого 2015

Бюджет: 40 млн.$

Платформа: PC, PS4, X-BOX One

Сторінка в Steam

Офіційний сайт

The Witcher 3: Wild Hunt (пол. Wiedźmin 3: Dziki Gon; укр. «Відьмак 3: Дике полювання» або «Відьмак 3: Дикий гін») — рольова відеогра, що розробляється польською компанією CD Projekt RED за мотивами серії романів «Відьмак» письменника Анджея Сапковського, продовження комп'ютерних ігор «Відьмак» і «Відьмак 2: Вбивці королів». Завершальна частина трилогії. Вихід гри був запланований на 2014 рік, але потім було прийнято рішення про перенесення випуску на лютий 2015 року. За словами розробників, на консолях сьомого покоління Xbox360 і PlayStation 3 гра виходити не буде.

По заявах розробників, третя частина серії поєднуватиме в собі нелінійний сюжет і відкритий ігровий світ, який буде в тридцять разів більше, ніж світ Відьмака 2. Для пересування можна буде використати різний транспорт, наприклад кінь або корабель.

Проходження основної сюжетної лінії займатиме близько 50 годин гри. Побічні квести займуть приблизно стільки ж. За цей час герой зможе розвинутись до максимального 60 рівня.

Механіка бою грунтується на принципах попередніх ігор, але команда переглянула безліч деталей. Так, перекат замінять піруетом, що за задумом збереже захисну функцію без втрати мобільності; можливо відбити удар або ухилитися, навіть якщо закінчилася енергія, проте збільшується вірогідність втратити при цьому рівновагу; можливість взаємодіяти з оточенням під час бою, наприклад розворушити осиний вулик знаком Аард для нанесення додаткових ушкоджень ворогам. Передбачені 96 анімацій рухів Геральта у бою(у останній грі їх було 20). CD Projekt RED повідомляє, що в створенні бойових анімацій беруть участь експерти в області фехтування. Також при захопленні рухів використовується каскадер. В цілому розробники обіцяють зрозумілішу і інтуїтивну бойову систему. Штучний інтелект ворогів повністю перероблений.

Також перероблена система магічних знаків, використовуваних відьмаком. Так, кожен з п'яти знаків матиме основну форму, а при просуванні по вибраній гілці буде можливо відкрити вторинну форму знаку, наприклад знак Игні в початковій формі дозволяє здійснити викид полум'я. Вторинна форма наносить кролову атаку. Обидві форми знаку будуть доступні.

Серед інших особливостей і поліпшень: можливість зберігати предмети в сідельних сумках інвентаря, оновлена механіка «Відьмачого чуття»(англ. Witcher Senses) — вона дозволить бачити докази і сліди, — можливість створення предметів, броні і зброї, а також можливість імпорту збережених даних з попередньої частини.

Screenshots

ss_4bb7c843fd6be6a685a9877d41451e0bc64a11e7.1920x1080.jpg?t=1412152778

ss_5ecb6df1b08cba2d4d2558e96188a5277c2f0f35.1920x1080.jpg?t=1412152778

ss_0197705755bbc7d6ba43940ee79df4c9cc722197.1920x1080.jpg?t=1412152778

ss_14556552619f3d0d06b3a4d12cf3f1651a5b0f41.1920x1080.jpg?t=1412152778

ss_b80ea1ad11ce02d746e47882afece43133295514.1920x1080.jpg?t=1412152778

Відео:

The Witcher 3: Wild Hunt - Killing Monsters Cinematic Trailer

The Witcher 3: Wild Hunt ”The Trail” Opening Cinematic

The Witcher 3: Wild Hunt The Sword Of Destiny

  • Відповідей 80
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано

Також в очікувані.. Дуже надіюсь, що третя частина буде схожою на першу, бо друга розчарувала.

  • 1 місяць потому...
  • 3 місяця потому...
  • 1 місяць потому...
  • 4 тижня потому...
Опубліковано

В ориджине только с 14 числа предзагрузка(

Так, а зачем же ждать? Игра без защиты, скачал, дождался оф. выхода (докачал патч) и играешь.
Опубліковано

Ну, як сказати... Якщо купив гру, то робиться це не для того, щоб потім качати файли і патчі з інших ресурсів. Гроші заплачені за сервіс та підтримку, які отримує клієнт.

Доречі, оцінки дуже високі. На Metacritic PS4 92/100

Опубліковано

Розробники казали що гра буде без захисту тому без різниці купив ти її чи ні. Попереднє завантаження робиться для того щоб не було перевантаження каналів і серваків потім. Велика частина людей качне вже, встановить і чекатиме офіційного запуску коли дадуть докачати певні файли.

Опубліковано

Я знаю для чого робиться попереднє завантаження. Просто, якщо людина купила в Steam, GOG чи Origin. Ці сервіси самостійно встановлять гру і потім автоматично докачають патч в день релізу. То для чого качати файли з торентів?

Опубліковано

Соромітник, +1

Kaski, я бы посмотрел с какой скоростью вы скачивать её будете, с Steam, GOG, Origin.

P.S. у меня тоже пред-заказ, но игру я лучше скачаю с трекера - быстрее.

Опубліковано

В мене швидкість закачки в Steam і Origin завжди відповідає тарифові і не відрізняється від торентів. Для мене це не актуально.

Опубліковано

Що тут скажеш. Вміють CD Projekt Red робити шедевральні CGI-трейлери. В найвищій якості(1.3 Gb) можна скачати через прикріплений торрент-файл.

ESRB_EN_TW3_WAMPIR.mp4.torrent

Опубліковано
PC Games Hardware: "Для максимальных настроек в The Witcher 3 достаточно GeForce GTX 770 и Radeon R9 280X"

Написано так как будто в каждой сельской школе по 10 штук таких стоит. Надесю мое 7870 и і5 4670к хотя бы на средненьких потянут.

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...