Перейти до змісту

Авто на газ. Рейтинг майстрів.


sergkots

Рекомендовані повідомлення

Хто де ставив? Відгуки про майстрів. До кого не варто звертатись.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Дуже хороші майстри на Дукат - Ойл що на Стуса 9

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А на шкоді хтось ставив (промтехсервіс)? Ціна дорожча ніж на дукат, а якість як? Вони здається ставлять різних виробників.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ставив на Ківерцівській - дуже і дуже не задоволений. Не рекомендую. Після цього переставляв обладнання в Рівному у Володі, якість = ціні, один мінус - Рівне. кому потрібен телефон - у приват.

Вчора був на діагностиці на стуса 9 - був задоволений також

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ставив на Ківерцівській - дуже і дуже не задоволений. Не рекомендую. Після цього переставляв обладнання в Рівному у Володі, якість = ціні, один мінус - Рівне. кому потрібен телефон - у приват.

Робив діагностику ГБО Тартаріні на Ківерцівській. Сказали, що тра оновити прошивку. Оновили при працюючому двиглі - як наслідок згорів БУ ГБО вартістю 4к грн. (замінив Львівськй АІС по гарантії).

В них багато клієнтів і я чув багато позитивних відгуків, але особисто мої враження в край негативні як по обслуговуванню, так і по манері спілкування майстрів. Якось так.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ставив на Ківерцівській - дуже і дуже не задоволений. Не рекомендую. Після цього переставляв обладнання в Рівному у Володі, якість = ціні, один мінус - Рівне. кому потрібен телефон - у приват.

Вчора був на діагностиці на стуса 9 - був задоволений також

за володю большой плюс. знает свою работу.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ще небачив щоб комусь в луцьку поставили ГБО без нюансів, але нічого, їздять люди і за ті нюанси навіть і незнають.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ще небачив щоб комусь в луцьку поставили ГБО без нюансів, але нічого, їздять люди і за ті нюанси навіть і незнають.

Напевне їздять на ланосах, ось і не заморочують собі голову. Но коли на авто з 150+ конячок, ставлять форсунки які призначені для 60+ конячок - ви вже вибачте. Жму на газ і машина аж просідає. Як можна таке не знати і не помітити? :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ще небачив щоб комусь в луцьку поставили ГБО без нюансів, але нічого, їздять люди і за ті нюанси навіть і незнають.

Напевне їздять на ланосах, ось і не заморочують собі голову. Но коли на авто з 150+ конячок, ставлять форсунки які призначені для 60+ конячок - ви вже вибачте. Жму на газ і машина аж просідає. Як можна таке не знати і не помітити? :)

Про это можно хоть догадываться, а то что в стеклопластиковой трассе не выпадает в осадок графит, как это происходит в медной, я даже представить не мог. А народ потом гонит что газ - фигня. Или точто сам газовый шланг паровой фракции начинает прованиваться из внутри при наружной целостности и машина начинает смердеть как газовщик :-) и для этого существуют магистрали Паркер :-)

Короче, каждый сам решает чего и как ему ставить, а главное за сколько :-)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ще небачив щоб комусь в луцьку поставили ГБО без нюансів, але нічого, їздять люди і за ті нюанси навіть і незнають.

Напевне їздять на ланосах, ось і не заморочують собі голову. Но коли на авто з 150+ конячок, ставлять форсунки які призначені для 60+ конячок - ви вже вибачте. Жму на газ і машина аж просідає. Як можна таке не знати і не помітити? :)

Про это можно хоть догадываться, а то что в стеклопластиковой трассе не выпадает в осадок графит, как это происходит в медной, я даже представить не мог. А народ потом гонит что газ - фигня. Или точто сам газовый шланг паровой фракции начинает прованиваться из внутри при наружной целостности и машина начинает смердеть как газовщик :-) и для этого существуют магистрали Паркер :-)

Короче, каждый сам решает чего и как ему ставить, а главное за сколько :-)

Вот у меня время от времени воняет газом в салоне, хотя все хомуты подтянуты. Тоже хочу сейчас с этим разобраться.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

Встановив собі на авто (VW Golf 1.6) газ. Ставив на Стуса. Проїхав поки 200 км - задоволений. Відповідно питання: де шукати докатку?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В кого смердить газом, і вже поміняли з єднання і шланги, але проблему не усунули - зверніть увагу на декілька речей:

1) редуктор встановлений у верхньому правому кутку і від нього затягує в салон через вентиляцію (або при ранковому старті тягне в салон). Перенесіть ближче до радіатора в нижній куток.

2) сам редуктор може бути розкручений, навіть новий. Його потрібно зняти і дотягнути.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ставив на Словацького 28 (там де швидка допомога) проїхав вже 2000км все гуд. Дали гарантію на рік

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

Ставив на Словацького 28 (там де швидка допомога) проїхав вже 2000км все гуд. Дали гарантію на рік

Сервісну книжку тобі виписали?

Бо я їх куму насватав, то він за сервісною і для регулювання ГБО до них зо місяць їздив, бо їм не цікаво ....

Сам туди на ТО їздив 2 тижні і в кінці кінців плюнув та звернувся до інших майстрів.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 місяця потому...

Ставив на Ківерцівській - дуже і дуже не задоволений. Не рекомендую. Після цього переставляв обладнання в Рівному у Володі, якість = ціні, один мінус - Рівне. кому потрібен телефон - у приват.

Робив діагностику ГБО Тартаріні на Ківерцівській. Сказали, що тра оновити прошивку. Оновили при працюючому двиглі - як наслідок згорів БУ ГБО вартістю 4к грн. (замінив Львівськй АІС по гарантії).

В них багато клієнтів і я чув багато позитивних відгуків, але особисто мої враження в край негативні як по обслуговуванню, так і по манері спілкування майстрів. Якось так.

Недавно знову звертався до цих майстрів, бо ніхто окрім них не має в Луцьку ліцензії на ГБО Тартаріні.

Записався на прийом для корегування бідної/багатої суміші. За 15 хвилин перед прийомом замінив в авто фільтра та масло і в процесі майстер виявив невеличке підтікання тосолу з редуктора. З цією вводною і приїхав на ківерцівську. У відповідь вислухав яке те Тартаріні кончене і як їм не хочеться ним займатися і що він хоче його робити як голодний срати.

Як результат я психанув і катнув у Львів до офіціалів - ті хоч знають що робити на відміну від 3,14здунів-ГБОшніків в провулку Дорожній (так звана вул. Ківерцівська).

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ставив на Ківерцівській - дуже і дуже не задоволений. Не рекомендую. Після цього переставляв обладнання в Рівному у Володі, якість = ціні, один мінус - Рівне. кому потрібен телефон - у приват.

Робив діагностику ГБО Тартаріні на Ківерцівській. Сказали, що тра оновити прошивку. Оновили при працюючому двиглі - як наслідок згорів БУ ГБО вартістю 4к грн. (замінив Львівськй АІС по гарантії).

В них багато клієнтів і я чув багато позитивних відгуків, але особисто мої враження в край негативні як по обслуговуванню, так і по манері спілкування майстрів. Якось так.

Недавно знову звертався до цих майстрів, бо ніхто окрім них не має в Луцьку ліцензії на ГБО Тартаріні.

Записався на прийом для корегування бідної/багатої суміші. За 15 хвилин перед прийомом замінив в авто фільтра та масло і в процесі майстер виявив невеличке підтікання тосолу з редуктора. З цією вводною і приїхав на ківерцівську. У відповідь вислухав яке те Тартаріні кончене і як їм не хочеться ним займатися і що він хоче його робити як голодний срати.

Як результат я психанув і катнув у Львів до офіціалів - ті хоч знають що робити на відміну від 3,14здунів-ГБОшніків в провулку Дорожній (так звана вул. Ківерцівська).

.

Це біля переїзда ? Якщо там, то мені там дядя регулював з сигаретою у зубах, процедура пройшла максимум 10-20 сек. і хотів здерти 30 грн. Я звісно проїхався і результату було нуль.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

дайте контакти місцевих майстрів (нормальних/адекватних)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

дайте контакти місцевих майстрів (нормальних/адекватних)

Роман, Струмівка.

т.0660798522

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

у романа в струмівці також не все так райдужно :( . але ціни приємні

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Це біля переїзда ? Якщо там, то мені там дядя регулював з сигаретою у зубах, процедура пройшла максимум 10-20 сек. і хотів здерти 30 грн. Я звісно проїхався і результату було нуль.

Це так там з цибаком витікання газу перевіряють. Якщо 30 грн - то значить норм, а якщо їb@nе, то таки так - була утєчка.

З.І. Вони вони :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Якісно , Довго , Дорого . 050 519 32 22.

post-11098-0-94726900-1421180592_thumb.p

post-11098-0-26281500-1421180632_thumb.j

post-11098-0-19222700-1421180666_thumb.j

post-11098-0-73573300-1421180712_thumb.j

post-11098-0-35872100-1421180750_thumb.j

post-11098-0-50249500-1421180783_thumb.j

post-11098-0-38832700-1421180811_thumb.j

post-11098-0-11746700-1421180846_thumb.j

post-11098-0-71879900-1421180879_thumb.j

post-11098-0-76602300-1421180903_thumb.j

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

другий раз в житті бачу щоб майстри знімали колектор щоб штуцера повкручувати. саме через те що усі свердлять на місці, а не знімають колектора - газ ставив собі сам. де ця дивоконтора?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Якісно , Довго , Дорого . 050 519 32 22.

На предпоследнем фото, почему такие длинные магистрали от форсунок до штуцеров?

другий раз в житті бачу щоб майстри знімали колектор щоб штуцера повкручувати. саме через те що усі свердлять на місці, а не знімають колектора - газ ставив собі сам. де ця дивоконтора?

Обьездная Луцка, рованци. Пропустить тот цветной домик нереально.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Зараз набирають популярність проставки під бензинову форсунку. І нічого не треба свердлити. Але підходить тим, хто 98% їздить на газу

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

другий раз в житті бачу щоб майстри знімали колектор щоб штуцера повкручувати. саме через те що усі свердлять на місці, а не знімають колектора - газ ставив собі сам. де ця дивоконтора?

на некоторых автомобилях физически невозможно установить газовые форсунки не сняв хотя бы часть впускного коллектора

Зараз набирають популярність проставки під бензинову форсунку. І нічого не треба свердлити. Але підходить тим, хто 98% їздить на газу

с ними не все так радужно - проставки поднимают форсуночную планку на 1-2см, что в некоторых случаях делает невозможным их установку. да и готов ли любой клиент доплачивать 250-300грн к цене установки, если разницу вряд ли заметит?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...