sergkots Опубліковано 17 Вересня, 2014 в 14:03 #1 Опубліковано 17 Вересня, 2014 в 14:03 Хто де ставив? Відгуки про майстрів. До кого не варто звертатись.
BodyLife Опубліковано 17 Вересня, 2014 в 14:12 #2 Опубліковано 17 Вересня, 2014 в 14:12 Дуже хороші майстри на Дукат - Ойл що на Стуса 9
sergkots Опубліковано 17 Вересня, 2014 в 14:15 Автор #3 Опубліковано 17 Вересня, 2014 в 14:15 А на шкоді хтось ставив (промтехсервіс)? Ціна дорожча ніж на дукат, а якість як? Вони здається ставлять різних виробників.
DMK Опубліковано 17 Вересня, 2014 в 15:29 #4 Опубліковано 17 Вересня, 2014 в 15:29 Ставив на Ківерцівській - дуже і дуже не задоволений. Не рекомендую. Після цього переставляв обладнання в Рівному у Володі, якість = ціні, один мінус - Рівне. кому потрібен телефон - у приват.Вчора був на діагностиці на стуса 9 - був задоволений також
MrVes Опубліковано 17 Вересня, 2014 в 19:59 #5 Опубліковано 17 Вересня, 2014 в 19:59 Ставив на Ківерцівській - дуже і дуже не задоволений. Не рекомендую. Після цього переставляв обладнання в Рівному у Володі, якість = ціні, один мінус - Рівне. кому потрібен телефон - у приват.Робив діагностику ГБО Тартаріні на Ківерцівській. Сказали, що тра оновити прошивку. Оновили при працюючому двиглі - як наслідок згорів БУ ГБО вартістю 4к грн. (замінив Львівськй АІС по гарантії).В них багато клієнтів і я чув багато позитивних відгуків, але особисто мої враження в край негативні як по обслуговуванню, так і по манері спілкування майстрів. Якось так.
paksivatova Опубліковано 21 Вересня, 2014 в 20:02 #6 Опубліковано 21 Вересня, 2014 в 20:02 Ставив на Ківерцівській - дуже і дуже не задоволений. Не рекомендую. Після цього переставляв обладнання в Рівному у Володі, якість = ціні, один мінус - Рівне. кому потрібен телефон - у приват.Вчора був на діагностиці на стуса 9 - був задоволений такожза володю большой плюс. знает свою работу.
vitOK Опубліковано 21 Вересня, 2014 в 21:37 #7 Опубліковано 21 Вересня, 2014 в 21:37 Ще небачив щоб комусь в луцьку поставили ГБО без нюансів, але нічого, їздять люди і за ті нюанси навіть і незнають.
DMK Опубліковано 21 Вересня, 2014 в 22:01 #8 Опубліковано 21 Вересня, 2014 в 22:01 Ще небачив щоб комусь в луцьку поставили ГБО без нюансів, але нічого, їздять люди і за ті нюанси навіть і незнають. Напевне їздять на ланосах, ось і не заморочують собі голову. Но коли на авто з 150+ конячок, ставлять форсунки які призначені для 60+ конячок - ви вже вибачте. Жму на газ і машина аж просідає. Як можна таке не знати і не помітити?
paksivatova Опубліковано 22 Вересня, 2014 в 04:21 #9 Опубліковано 22 Вересня, 2014 в 04:21 Ще небачив щоб комусь в луцьку поставили ГБО без нюансів, але нічого, їздять люди і за ті нюанси навіть і незнають. Напевне їздять на ланосах, ось і не заморочують собі голову. Но коли на авто з 150+ конячок, ставлять форсунки які призначені для 60+ конячок - ви вже вибачте. Жму на газ і машина аж просідає. Як можна таке не знати і не помітити? Про это можно хоть догадываться, а то что в стеклопластиковой трассе не выпадает в осадок графит, как это происходит в медной, я даже представить не мог. А народ потом гонит что газ - фигня. Или точто сам газовый шланг паровой фракции начинает прованиваться из внутри при наружной целостности и машина начинает смердеть как газовщик :-) и для этого существуют магистрали Паркер :-) Короче, каждый сам решает чего и как ему ставить, а главное за сколько :-)
DMK Опубліковано 22 Вересня, 2014 в 10:05 #10 Опубліковано 22 Вересня, 2014 в 10:05 Ще небачив щоб комусь в луцьку поставили ГБО без нюансів, але нічого, їздять люди і за ті нюанси навіть і незнають. Напевне їздять на ланосах, ось і не заморочують собі голову. Но коли на авто з 150+ конячок, ставлять форсунки які призначені для 60+ конячок - ви вже вибачте. Жму на газ і машина аж просідає. Як можна таке не знати і не помітити? Про это можно хоть догадываться, а то что в стеклопластиковой трассе не выпадает в осадок графит, как это происходит в медной, я даже представить не мог. А народ потом гонит что газ - фигня. Или точто сам газовый шланг паровой фракции начинает прованиваться из внутри при наружной целостности и машина начинает смердеть как газовщик :-) и для этого существуют магистрали Паркер :-) Короче, каждый сам решает чего и как ему ставить, а главное за сколько :-) Вот у меня время от времени воняет газом в салоне, хотя все хомуты подтянуты. Тоже хочу сейчас с этим разобраться.
sergkots Опубліковано 4 Жовтня, 2014 в 15:22 Автор #11 Опубліковано 4 Жовтня, 2014 в 15:22 Встановив собі на авто (VW Golf 1.6) газ. Ставив на Стуса. Проїхав поки 200 км - задоволений. Відповідно питання: де шукати докатку?
tihiy Опубліковано 5 Жовтня, 2014 в 04:45 #12 Опубліковано 5 Жовтня, 2014 в 04:45 В кого смердить газом, і вже поміняли з єднання і шланги, але проблему не усунули - зверніть увагу на декілька речей: 1) редуктор встановлений у верхньому правому кутку і від нього затягує в салон через вентиляцію (або при ранковому старті тягне в салон). Перенесіть ближче до радіатора в нижній куток.2) сам редуктор може бути розкручений, навіть новий. Його потрібно зняти і дотягнути.
depp Опубліковано 5 Жовтня, 2014 в 07:05 #13 Опубліковано 5 Жовтня, 2014 в 07:05 Ставив на Словацького 28 (там де швидка допомога) проїхав вже 2000км все гуд. Дали гарантію на рік
MrVes Опубліковано 17 Жовтня, 2014 в 09:43 #14 Опубліковано 17 Жовтня, 2014 в 09:43 Ставив на Словацького 28 (там де швидка допомога) проїхав вже 2000км все гуд. Дали гарантію на рікСервісну книжку тобі виписали?Бо я їх куму насватав, то він за сервісною і для регулювання ГБО до них зо місяць їздив, бо їм не цікаво ....Сам туди на ТО їздив 2 тижні і в кінці кінців плюнув та звернувся до інших майстрів.
MrVes Опубліковано 5 Січня, 2015 в 18:34 #15 Опубліковано 5 Січня, 2015 в 18:34 Ставив на Ківерцівській - дуже і дуже не задоволений. Не рекомендую. Після цього переставляв обладнання в Рівному у Володі, якість = ціні, один мінус - Рівне. кому потрібен телефон - у приват.Робив діагностику ГБО Тартаріні на Ківерцівській. Сказали, що тра оновити прошивку. Оновили при працюючому двиглі - як наслідок згорів БУ ГБО вартістю 4к грн. (замінив Львівськй АІС по гарантії).В них багато клієнтів і я чув багато позитивних відгуків, але особисто мої враження в край негативні як по обслуговуванню, так і по манері спілкування майстрів. Якось так.Недавно знову звертався до цих майстрів, бо ніхто окрім них не має в Луцьку ліцензії на ГБО Тартаріні.Записався на прийом для корегування бідної/багатої суміші. За 15 хвилин перед прийомом замінив в авто фільтра та масло і в процесі майстер виявив невеличке підтікання тосолу з редуктора. З цією вводною і приїхав на ківерцівську. У відповідь вислухав яке те Тартаріні кончене і як їм не хочеться ним займатися і що він хоче його робити як голодний срати.Як результат я психанув і катнув у Львів до офіціалів - ті хоч знають що робити на відміну від 3,14здунів-ГБОшніків в провулку Дорожній (так звана вул. Ківерцівська).
Andreyxxx Опубліковано 5 Січня, 2015 в 18:44 #16 Опубліковано 5 Січня, 2015 в 18:44 Ставив на Ківерцівській - дуже і дуже не задоволений. Не рекомендую. Після цього переставляв обладнання в Рівному у Володі, якість = ціні, один мінус - Рівне. кому потрібен телефон - у приват.Робив діагностику ГБО Тартаріні на Ківерцівській. Сказали, що тра оновити прошивку. Оновили при працюючому двиглі - як наслідок згорів БУ ГБО вартістю 4к грн. (замінив Львівськй АІС по гарантії).В них багато клієнтів і я чув багато позитивних відгуків, але особисто мої враження в край негативні як по обслуговуванню, так і по манері спілкування майстрів. Якось так.Недавно знову звертався до цих майстрів, бо ніхто окрім них не має в Луцьку ліцензії на ГБО Тартаріні.Записався на прийом для корегування бідної/багатої суміші. За 15 хвилин перед прийомом замінив в авто фільтра та масло і в процесі майстер виявив невеличке підтікання тосолу з редуктора. З цією вводною і приїхав на ківерцівську. У відповідь вислухав яке те Тартаріні кончене і як їм не хочеться ним займатися і що він хоче його робити як голодний срати.Як результат я психанув і катнув у Львів до офіціалів - ті хоч знають що робити на відміну від 3,14здунів-ГБОшніків в провулку Дорожній (так звана вул. Ківерцівська)..Це біля переїзда ? Якщо там, то мені там дядя регулював з сигаретою у зубах, процедура пройшла максимум 10-20 сек. і хотів здерти 30 грн. Я звісно проїхався і результату було нуль.
Saddy Опубліковано 5 Січня, 2015 в 18:55 #17 Опубліковано 5 Січня, 2015 в 18:55 дайте контакти місцевих майстрів (нормальних/адекватних)
BanderaLutsk Опубліковано 5 Січня, 2015 в 18:58 #18 Опубліковано 5 Січня, 2015 в 18:58 дайте контакти місцевих майстрів (нормальних/адекватних)Роман, Струмівка.т.0660798522
vitOK Опубліковано 5 Січня, 2015 в 19:12 #19 Опубліковано 5 Січня, 2015 в 19:12 у романа в струмівці також не все так райдужно . але ціни приємні
MrVes Опубліковано 5 Січня, 2015 в 21:06 #20 Опубліковано 5 Січня, 2015 в 21:06 Це біля переїзда ? Якщо там, то мені там дядя регулював з сигаретою у зубах, процедура пройшла максимум 10-20 сек. і хотів здерти 30 грн. Я звісно проїхався і результату було нуль. Це так там з цибаком витікання газу перевіряють. Якщо 30 грн - то значить норм, а якщо їb@nе, то таки так - була утєчка. З.І. Вони вони
GOROH Опубліковано 13 Січня, 2015 в 20:28 #21 Опубліковано 13 Січня, 2015 в 20:28 Якісно , Довго , Дорого . 050 519 32 22.
vitOK Опубліковано 13 Січня, 2015 в 21:32 #22 Опубліковано 13 Січня, 2015 в 21:32 другий раз в житті бачу щоб майстри знімали колектор щоб штуцера повкручувати. саме через те що усі свердлять на місці, а не знімають колектора - газ ставив собі сам. де ця дивоконтора?
paksivatova Опубліковано 13 Січня, 2015 в 22:20 #23 Опубліковано 13 Січня, 2015 в 22:20 Якісно , Довго , Дорого . 050 519 32 22.На предпоследнем фото, почему такие длинные магистрали от форсунок до штуцеров?другий раз в житті бачу щоб майстри знімали колектор щоб штуцера повкручувати. саме через те що усі свердлять на місці, а не знімають колектора - газ ставив собі сам. де ця дивоконтора?Обьездная Луцка, рованци. Пропустить тот цветной домик нереально.
fedot Опубліковано 14 Січня, 2015 в 18:26 #24 Опубліковано 14 Січня, 2015 в 18:26 Зараз набирають популярність проставки під бензинову форсунку. І нічого не треба свердлити. Але підходить тим, хто 98% їздить на газу
DClutsk Опубліковано 26 Січня, 2015 в 08:07 #25 Опубліковано 26 Січня, 2015 в 08:07 другий раз в житті бачу щоб майстри знімали колектор щоб штуцера повкручувати. саме через те що усі свердлять на місці, а не знімають колектора - газ ставив собі сам. де ця дивоконтора?на некоторых автомобилях физически невозможно установить газовые форсунки не сняв хотя бы часть впускного коллектора Зараз набирають популярність проставки під бензинову форсунку. І нічого не треба свердлити. Але підходить тим, хто 98% їздить на газус ними не все так радужно - проставки поднимают форсуночную планку на 1-2см, что в некоторых случаях делает невозможным их установку. да и готов ли любой клиент доплачивать 250-300грн к цене установки, если разницу вряд ли заметит?
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.