Перейти до змісту

Вибір велоконя


Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

И первый и второй варианты лотерея. Если финансы позволят, купите в веломагазине прайд, магелан, кейлис, и т.д. Задний переклюк желательно альтус, асера, вилка Xcm, xct. хороший вариант, если будет стоять вилка с припиской lady, более мягкая.

купив в местном магазине, сможете поторговаться, получить гарантию и сервисное обслуживание.

а при желании сэкономить, ищите по объявам единичные велосипеды тех же марок, хозяйва не так сейчас дерут, как старьевщики и состояние у них лучше и свежее

  • Відповідей 903
  • Створено
  • Остання відповідь

Топ авторів теми

Опубліковано

Чи є різниця між велосипедами різних виробників приблизно з одинаковою навіскою в тому ж ціновому діапазоні?

Тобто що вибрати: Прайд, Команч... Здається мені, що всі вони одинакові. Чи є відмінності у надійності?

Опубліковано (змінено)

Дивлячись, як їздити. Якщо матрасити по місту та парку того самого команча буде достатньо.

Змінено користувачем sanbOK
Опубліковано

Дивлячись, як їздити. Якщо матрасити по місту та парку того самого команча буде достатньо.

Саме такі велопрогулянки і передбачаються...

Опубліковано

Нове є нове. Як не крути. Кручє нового тільки добре доглянуте і на рівень вище б/в. Б/в з рук - лотерея, як писали вище.

Різниця при однаковій ціні може бути наприклад в гальмах, в купі дрібниць які не описати в 1 пості, тут треба обирати між певними екземплярами.

Опубліковано (змінено)

$_86.JPG

пропонують такий як на фото( Giant Granite рама 20) все "навісне" заводьське, хочуть 2400 Б\В пригнане непонятно звідки...

варто брати як для першого коня? чи металолом?

П.С. вел треба для поїздок на, та з роботи.

П.С.С. фото не моє з інету...

Змінено користувачем HelloBoy
Опубліковано

Якщо все працює то можна брати. Але все ж таки якщо: підходить розмір, не прийдеться нічого міняти, робити, крутити.

Опубліковано

ну взагалі рама норм?

бо я "дуб дерево" потім можна буде шось поставити доставити?

чи "метал" і в "фтопку"?

візуально дивився рама норм, задня вісь з зірочками і цеп не ржавий, взагалі ржавчини ніде не виявив....

Опубліковано

пропонують такий як на фото( Giant Granite рама 20) все "навісне" заводьське, хочуть 2400 Б\В пригнане непонятно звідки...

а там (у вела на фото) точно рама 20"? чи може у дорожніх якась інша розмірна сітка?

Опубліковано (змінено)

фото не моє, воно з інета...

ну на око рама 20.... якшо не 20 то 21 сто відсотків

я так зрозумів шо максимально нада збивати ціну? бо всеодно шось треба буте купувати...

Змінено користувачем HelloBoy
Опубліковано

$_86.JPG

пропонують такий як на фото( Giant Granite рама 20) все "навісне" заводьське, хочуть 2400 Б\В пригнане непонятно звідки...

варто брати як для першого коня? чи металолом?

П.С. вел треба для поїздок на, та з роботи.

П.С.С. фото не моє з інету...

Вел скорей всего старше тебя, со всеми вытекающими. Ростовка на вид 23. Если просто проверять, становишься через раму, ноги на земле (как будто стоишь на светофоре))) и у тебя от промежности до верхней трубы рамы должно быть см 10

  • +1 1
Опубліковано (змінено)

якраз так десь і є....

П.С. мій ріст 192... кароче лохмат і намає чього брати?

доречі як вибрати собі по вазі? тобто якшо більше 100 кг важиш там жеш тоже якісь вимогі є до вела?!

Змінено користувачем HelloBoy
Опубліковано

velosiped-wheeler-pro-09_edfac814b267894_300x300_1.jpg

1.Крепление выноса руля к вилке (так крепится вилка 1 1/8")

2. Крепление колес с помощью эксцентриков, а не гаек.

3. Тормоза Вибрейки или Дисковые, а не кантилеверы.

4. Рама алюминиевая (толстые трубы и очень толстые швы) с прикручиваемым "петухом" (крюк, на котором держится задний переключатель).

5. Отсутствие амортизатора в раме (для велов дешевле 500долл.)

6.Для проверки амортизационной вилки зажимаете передний тормоз и пытаетесь толкать велосипед-не должно быть люфта в районе пыльников вилки и рулевых подшипников (между рамой и вилкой). Ноги вилки (полированная часть) не должны иметь ржавчины, сильных потертостей.

7. Цепь не должна проскакивать на звездах даже при силовом педалировании. (в идеале цепь проверяется шаблоном), переключения передач - четкие.

8. Торможение должно быть уверенное при небольшом усилии на тормозных ручках.

9. Велосипед должен ехать тихо, без скипов, тресков, щелчков.

10. Колеса крутится без затираний тормозными колодками и видимыми восьмерками и яйцами, спицы равномерно натянуты.

Добавляйте...

Удачи в покупке.

  • +1 4
Опубліковано

Примерные года выпуска определяют по навесному оборудованию, оно выпускается по 2-4 года, потом новый модельный ряд.

  • +1 1
Опубліковано

Вибирайте між Стеллою і Ніагарою. Яка більше подобається. Вони принципово рівні. Хіба на Ніагару більше гарантія. Але це не дуже важливо.

Опубліковано (змінено)

Хоч я і не люблю Команчі, але серед запропонованих Ніагара буде найкраще.

Чисто цікаво, за що?

П'ять років продаю Команче, Прайди, Джаінти, Келліси, трохи меньше Канондейли. З Команчами найменьш проблем, а продано найбільше. От мені й цікаво, за що їх можно всіх не любити?

Пс: так, Аванті від них сильно відстає. Конкретно ця модель від конретно цих двох.

Змінено користувачем odna
Опубліковано

П'ять років продаю Команче, Прайди, Джаінти, Келліси, трохи меньше Канондейли. З Команчами найменьш проблем, а продано найбільше. От мені й цікаво, за що їх можно всіх не любити?

Пс: так, Аванті від них сильно відстає. Конкретно ця модель від конретно цих двох.

Чи не могли б тоді озвучити свій рейтинг вищезазначених брендів по співвідношенню ціна/якість?

з.і. Аванті взагалі розглядати не варто?

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти



×
×
  • Створити...