D.GryWeB Опубліковано 7 Травня, 2014 в 21:38 Автор #26 Опубліковано 7 Травня, 2014 в 21:38 І все таки, яка компресія і тиск масла?Завтра,тобтосьогодні зганяю заміряю і відришуся!
Sirgo Опубліковано 8 Травня, 2014 в 19:43 #27 Опубліковано 8 Травня, 2014 в 19:43 І все таки, яка компресія і тиск масла?Завтра,тобтосьогодні зганяю заміряю і відришуся! Молодець, все поміряв, відписався. (Хоча може щось не вийшло).
D.GryWeB Опубліковано 13 Травня, 2014 в 13:36 Автор #28 Опубліковано 13 Травня, 2014 в 13:36 І все таки, яка компресія і тиск масла?Завтра,тобтосьогодні зганяю заміряю і відришуся!Молодець, все поміряв, відписався. (Хоча може щось не вийшло).Ну Вибачайте просто в лікарні лежав захворів не міг відписати!!!Компресій 11-12 у ВСІХ циліндрах ,але 2-го циліндра свічка видно чуть волого ,то мабуть "маслосйомні " кільця здають????
Sirgo Опубліковано 13 Травня, 2014 в 17:24 #29 Опубліковано 13 Травня, 2014 в 17:24 Якщо компресія 11-12. То кільця, (я ви думали) в нормі. Можуть бути сальники клапанів, а свічку не пробували міняти( хоча б в інший циліндр).
D.GryWeB Опубліковано 13 Травня, 2014 в 22:18 Автор #30 Опубліковано 13 Травня, 2014 в 22:18 Якщо компресія 11-12. То кільця, (я ви думали) в нормі. Можуть бути сальники клапанів, а свічку не пробували міняти( хоча б в інший циліндр).нііі непробував
Саня Опубліковано 21 Травня, 2014 в 19:54 #31 Опубліковано 21 Травня, 2014 в 19:54 D.GryWeB, що там? як успіхи?
D.GryWeB Опубліковано 22 Травня, 2014 в 12:57 Автор #32 Опубліковано 22 Травня, 2014 в 12:57 D.GryWeB, що там? як успіхи?Виявлене масло у охолоджуючій рідині!!!!Буду замінювати прокладку між блоком циліндрів і "головою"!Побачимо що з цього вийде.
Sirgo Опубліковано 22 Травня, 2014 в 14:37 #33 Опубліковано 22 Травня, 2014 в 14:37 D.GryWeB, що там? як успіхи? Виявлене масло у охолоджуючій рідині!!!!Буду замінювати прокладку між блоком циліндрів і "головою"!Побачимо що з цього вийде. А раніше його не було? Наскільки пам"ятаю питав. в 14 пості, і відповідь в 16 пості що немає. Щось Вам мабуть "пороблено" .
D.GryWeB Опубліковано 23 Травня, 2014 в 16:33 Автор #34 Опубліковано 23 Травня, 2014 в 16:33 D.GryWeB, що там? як успіхи? Виявлене масло у охолоджуючій рідині!!!!Буду замінювати прокладку між блоком циліндрів і "головою"!Побачимо що з цього вийде. А раніше його не було? Наскільки пам"ятаю питав. в 14 пості, і відповідь в 16 пості що немає. Щось Вам мабуть "пороблено" . мдаа...така ситуація ,що небуло,рідина була чиста .Потім різко пішла у охолоджуючу...в той момент масла там не було виявлено
D.GryWeB Опубліковано 23 Травня, 2014 в 17:07 Автор #35 Опубліковано 23 Травня, 2014 в 17:07 Не створюючи нової теми хочу запитати у вас де можна відшліфувати головку блока??????
Саня Опубліковано 23 Травня, 2014 в 18:55 #36 Опубліковано 23 Травня, 2014 в 18:55 Слухай, ти його сам ремонтуєш чи знайшов спеціаліста?
D.GryWeB Опубліковано 23 Травня, 2014 в 20:59 Автор #37 Опубліковано 23 Травня, 2014 в 20:59 Сам пробую,але думаю знайти спеціаліста хорошого.Шось тим мотором неладне
Sirgo Опубліковано 24 Травня, 2014 в 06:38 #38 Опубліковано 24 Травня, 2014 в 06:38 Сам пробую,але думаю знайти спеціаліста хорошого.Шось тим мотором неладнеРішеня вірне, але з таким підходом до роботи. Можуть не взятись допомогти.
Sirgo Опубліковано 29 Липня, 2014 в 18:56 #39 Опубліковано 29 Липня, 2014 в 18:56 Ну що там з мотором? Спеціаліст знайшовся?
Andreyxxx Опубліковано 29 Липня, 2014 в 19:55 #40 Опубліковано 29 Липня, 2014 в 19:55 Трішки не по темі.Скільки коштує заміна ремня ГРМ на опель омега А ? Ремінь є свій
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.