relaxgood45 Опубліковано 25 Лютого, 2014 в 19:53 #1 Опубліковано 25 Лютого, 2014 в 19:53 Где у нас занимаются сваркой и рассточкой коллекторов? Надо заварить впускные окна, а потом их расточить. Просто колектор на другой мотор и там окна не соответствуют.
Гість seromaha Опубліковано 25 Лютого, 2014 в 19:56 #2 Опубліковано 25 Лютого, 2014 в 19:56 Расточить знаю где позвони 0990052376 Сергей С 10 утра звони Не раньше
BanderaLutsk Опубліковано 25 Лютого, 2014 в 19:57 #3 Опубліковано 25 Лютого, 2014 в 19:57 Колектор до якого двигуна?Може виготовити новий під конкретні задачі простіше?
Zhorik Опубліковано 25 Лютого, 2014 в 20:47 #4 Опубліковано 25 Лютого, 2014 в 20:47 Згоден. Простіше взяти металічну плиту товщиною 5-8 мм, розмітити отвори на шпильки, канали, наразіти їх, а тоді від них "плясати" трубами...
relaxgood45 Опубліковано 25 Лютого, 2014 в 21:22 Автор #5 Опубліковано 25 Лютого, 2014 в 21:22 Коллектор від нексіі, але його ставити треба до іншої машини, там впускні окна на ГБЦ квадратні, а на колекторі вони круглі і трішки вверх зміщені.
BanderaLutsk Опубліковано 26 Лютого, 2014 в 15:32 #6 Опубліковано 26 Лютого, 2014 в 15:32 Що за рідкісний мотор, що потребує такого тюнінгу?Після наварювання перед розточуванням отворів і виведенням площини фланцяпотрібно буде зняти залишкові напруження - в духовці при 180-190 гр.ц. 4-5 год витриматиз повільним охолодженням.
relaxgood45 Опубліковано 27 Лютого, 2014 в 21:02 Автор #7 Опубліковано 27 Лютого, 2014 в 21:02 ну якшо люди зробили і все добре працює то чому ніхто не зробить ?
BanderaLutsk Опубліковано 28 Лютого, 2014 в 21:40 #8 Опубліковано 28 Лютого, 2014 в 21:40 відлитий з чавунаНадо заварить впускные окнаВпускні люмінтьові.Просто геморой зі стикуванням неорігінала (якщо це не тільки під шпильки кріплення) як правило не виправданий.Для покращення характеристик краще довести оригінал, ну або вже виготовити з нуля короткий-довгий, "під дрочеля".Імха звичайно, може в тебе і не той випадок.але на зварці все-одно будуть з'являтись тріщиниЯкщо витримати режими і варити ПАНЧем - нічого не тріщить, навіть з силовим навантаженням деталі живуть.
relaxgood45 Опубліковано 1 Березня, 2014 в 07:59 Автор #9 Опубліковано 1 Березня, 2014 в 07:59 грубо кажучи це колектор від нексії на мотор c16nz по шпилькам все підходить, тільки на моторі квадратні, а на колекторі круглі окна і чуток вверх зміщені
jack74 Опубліковано 1 Березня, 2014 в 08:27 #10 Опубліковано 1 Березня, 2014 в 08:27 блін, ВПУСКНИЙ!!! я сліпак... а я все про ВИпускний... Перепрошую топікстартера за свій флуд і витираю свою писанину.
relaxgood45 Опубліковано 1 Березня, 2014 в 10:09 Автор #11 Опубліковано 1 Березня, 2014 в 10:09 Нічого буває ) Казали за Електроапаратним десь є, піду спитаю.
jack74 Опубліковано 1 Березня, 2014 в 11:08 #12 Опубліковано 1 Березня, 2014 в 11:08 Алюміній непогано ремонтував (принаймні, зварював/наварював) мужик на СТО, що на виїзді з Луцька на Рованці справа (після повороту на Глушець, перед мостом). Ну а вже довести вікна до потрібної конфігурації можна і самому (бормашинкою)
PITMAN57 Опубліковано 1 Березня, 2014 в 11:15 #13 Опубліковано 1 Березня, 2014 в 11:15 В Луцке, есть такой pro100garage , где Андрей Владимов, сможет решить все ваши проблемы с коллектором 050-581-56-96
EleKtrik Опубліковано 1 Березня, 2014 в 11:25 #14 Опубліковано 1 Березня, 2014 в 11:25 В Луцке, есть такой pro100garage , где Андрей Владимов, сможет решить все ваши проблемы с коллектором 050-581-56-96Лучани знають його як - Сотку, знаходиться на Дубнівській...
PITMAN57 Опубліковано 1 Березня, 2014 в 11:31 #15 Опубліковано 1 Березня, 2014 в 11:31 В Луцке, есть такой pro100garage , где Андрей Владимов, сможет решить все ваши проблемы с коллектором 050-581-56-96Лучани знають його як - Сотку, знаходиться на Дубнівській...Так точно!!!!
opel95 Опубліковано 1 Березня, 2014 в 12:22 #16 Опубліковано 1 Березня, 2014 в 12:22 В Луцке, есть такой pro100garage , где Андрей Владимов, сможет решить все ваши проблемы с коллектором 050-581-56-96 Лучани знають його як - Сотку, знаходиться на Дубнівській... дешевше буде купити ще один двигун з навісним як робити колектор в сотки ділов там...вари аргоном потім шліфуй площину і дрель з каменем в руки для підгону вікон. удачі.
relaxgood45 Опубліковано 1 Березня, 2014 в 17:44 Автор #17 Опубліковано 1 Березня, 2014 в 17:44 Якби ш то я вмів варити і.т.д.
BanderaLutsk Опубліковано 1 Березня, 2014 в 17:49 #18 Опубліковано 1 Березня, 2014 в 17:49 Якби ш то я вмів варити і.т.д.Моє обладнання не потягне - замало струму видає, а бавитись з підігрівом не має бажання.Пошукай де варять аргоном - думаю це не проблема.
jack74 Опубліковано 1 Березня, 2014 в 17:56 #19 Опубліковано 1 Березня, 2014 в 17:56 я вище писав, де аргонщик є. Він головки робив, то колектор - набагато простіше. Також можна на авіазаводі питати (на прохідній було написано про таку послугу), але за якість там я не знаю, в них не варив.
relaxgood45 Опубліковано 13 Березня, 2014 в 13:09 Автор #20 Опубліковано 13 Березня, 2014 в 13:09 Заварити то я заварив вже. Біля посольства на Глушець.Но от фрезернути не знаю. На трункіна там де металообробка і.т.д мені сказали 320-350. Може і така ціна скрізь хоча не знаю...Хочу спитати може хто де знае де можна фрезернути ? Там 4 канали росточити і плоскость вирівняти.
opel95 Опубліковано 13 Березня, 2014 в 18:02 #21 Опубліковано 13 Березня, 2014 в 18:02 розточка одного вікна орієнтовно 50гр....+ шліфовка....десь так і виходить.плюс-мінус нормальна ціна.
relaxgood45 Опубліковано 20 Березня, 2014 в 18:52 Автор #22 Опубліковано 20 Березня, 2014 в 18:52 Всім дякую хто допомагав. Заварив біля польського посольства де і казали. А розточив і шліфував сам. Вже поставив повний інжектор все гуд
jack74 Опубліковано 20 Березня, 2014 в 22:33 #23 Опубліковано 20 Березня, 2014 в 22:33 "+" за "розточив і шліфував сам"
Zhorik Опубліковано 23 Березня, 2014 в 21:59 #24 Опубліковано 23 Березня, 2014 в 21:59 Всім дякую хто допомагав. Заварив біля польського посольства де і казали. А розточив і шліфував сам. Вже поставив повний інжектор все гуд чим розточував і шліфував?
relaxgood45 Опубліковано 24 Березня, 2014 в 12:50 Автор #25 Опубліковано 24 Березня, 2014 в 12:50 може буде смішно, але розточував дрелькою, купив фрезу, а шліфував напильником.
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.