Перейти до змісту

Волосся. Де лікуватись


glukk

Рекомендовані повідомлення

У мене , особливо зараз у осінню пору, почало випадати волосся, порадьте в луцьку якогось трихолога-дерматолога, чи хоча б кваліфікованого косметолога, щоб виправити ситуацію з випаданням , та найти нормальний варіант лікування волосся що січеться.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я не лікар, але порекомендувала б вам маски для волосся на основі олійок: рицинової, ріп'яхової, зародків пшениці. А от посіченим кінчикам, на жаль, допоможуть тільки ножиці. Причиною посічених кінчиків є неправильний догляд і сухість волосся від природи.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Маски вам не допоможуть з випадінням - тільки для відновлення волосся (посічені кінці) . проти випадіння потрібно втирати в шкіру голови - сиворотки !!!

На рахунок трихолога - то в Луцьку нема , найблище у Львові !

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

дякую за відповіді.

19 років.

трихолога немає, а можливо все ж таки є непоганий косметолог, щоб нормально визначити що краще "зробити" з таким волоссям. Чула про насичення волосся кератином для посіченого волосся, чула і про певні вітаміни і про ці ж самі маски, але то все на рівні "слухів".

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В 19 - це до дерматолога, однозначно (а він імовірно направить ще до когось на обстеження, ендокринолога наприклад )

Я тільки можу дати практичні консультації, як відновити (перестати втрачати) волосся у зрілому віці :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Не знаю чим допоможе косметолог - но знаю одне ,вам потрібен нормальний перукар ...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

У мене , особливо зараз у осінню пору, почало випадати волосся, порадьте в луцьку якогось трихолога-дерматолога, чи хоча б кваліфікованого косметолога, щоб виправити ситуацію з випаданням , та найти нормальний варіант лікування волосся що січеться.