Amar Опубліковано 26 Жовтня, 2013 в 19:06 #1 Опубліковано 26 Жовтня, 2013 в 19:06 Последнне время, а это с момента появления халявного интернета, МТС стал до безобразия конченным и пользовать его как бизнес связь стало совсем не возможно. Студентам может и нормально, но когда я несколько раз в день получаю смс о пропущенных вызовах от клиентов, это уже не интересно. Так вот: 1. Интернет днем не привышает 50-60 килобит/с. 2. Бульканье, обрывы во время разговоров, трудности с дозвоном к абонентам мтс. Я открыл тему не для обсуждения качества этого оператора и не для того, чтоб поплакаться. Плакаться нет смысла, я поступил радикально- перешел на лайв и увел весь коллектив, может у кого-то появится ирония, но тут не до шуток: инет в прайм-тайм 200-260 килобит в сек., отличная связь. Но не будем вдаваться в подробности, а суть вот в чем. Все таки я не равнодушен к МТС и 90% моих контактов это мтс и я все же надеюсь, что все поправится, т. к. это уже не первый раз у них такие провалы в качестве. Я уже с 20 заявок подал на сервисную службу и мне каждый раз напоминают о том, что нужно чтоб еще кто-то жаловался, а такие жалобы как моя - единичны и проблема может в моем телефоне (во избежании вопросов, я меняю телефоны раз в 2-3месяца, ну псих, короче). Ну вот, наконец, дошел до сути. В общем, люди ,не ленитесь, звоните с жалобами к оператору, может они обратят внимание на наш регион, т.к. особенно усугубилась ситуация после того, как убрали несколько базовых в центре, а на их место ничего не поставили(цум, цнап). Маловероятно, что такие звонки что-то решат, но хоть как-то... им на нас нас...ть.
SOAD Опубліковано 26 Жовтня, 2013 в 19:19 #2 Опубліковано 26 Жовтня, 2013 в 19:19 33 якість звязку жахлива) я жалівся вже багать разів) і їм всерівно думаю що настав час розривати контракт
Amar Опубліковано 26 Жовтня, 2013 в 19:24 Автор #3 Опубліковано 26 Жовтня, 2013 в 19:24 33 якість звязку жахлива) я жалівся вже багать разів) і їм всерівно думаю що настав час розривати контрактЯ так і зробив, я розірвав контракт, верніше не розірвав, а закрив з нього 9 номерів моїх колег, сам мушу ще де якій час потримати мтс у другорядному телефоні, поки всі не звикнуть.
Rude Boy Опубліковано 26 Жовтня, 2013 в 19:28 #4 Опубліковано 26 Жовтня, 2013 в 19:28 Я скаржився також, безрезультатно.Це все система, проти неї не підеш...
4iter Опубліковано 26 Жовтня, 2013 в 19:28 #5 Опубліковано 26 Жовтня, 2013 в 19:28 у мене ніби все гуд.
Rude Boy Опубліковано 26 Жовтня, 2013 в 19:32 #6 Опубліковано 26 Жовтня, 2013 в 19:32 у мене ніби все гуд. Воно прийде і за Вами)
sasha1132 Опубліковано 26 Жовтня, 2013 в 19:38 #7 Опубліковано 26 Жовтня, 2013 в 19:38 також помітив таку фігню останнім часом, то смс прийде що дзвонили хоча телефон був увімкнутий і пропущеного не було то коли звонять знімаю слухайвку і дзвінок зривається, потім пробую перезвонити немає гудка тільки пікне разок і вибиває. Кошмар самий популярний оператор країни і таке творится, якби не той факт що більшість знайомих користується ним давно вже б послав його подалі! Приходиться терпіти може полагодять хоча не дуже то й віриться
Zevs_Isver Опубліковано 26 Жовтня, 2013 в 19:47 #8 Опубліковано 26 Жовтня, 2013 в 19:47 Я уже с 20 заявок подал на сервисную службу и мне каждый раз напоминают о том, что нужно чтоб еще кто-то жаловался, а такие жалобы как моя - единичны и проблема может в моем телефоне (во спросил у "эксперта по работе с клиентами МТС" почему такая связь гавняная у них, на что получил ответ: - жалуйтесь, лучше письменно, прям на Лейпцискую ПрАТ «МТС Україна»вул. Лейпцизька, 15 м. Київ, 01601 МСП 01601 p.s. им давно насрать на обонентов p.p.s. когда звонишь на офисный в некоторые фирмы, в которых включается автопереадресация на сотовый (КСтар) - то по звуку не не поручается распознать переключилось ли, или человек добежал до офисного
TommyEmmanuel Опубліковано 26 Жовтня, 2013 в 19:55 #9 Опубліковано 26 Жовтня, 2013 в 19:55 доречі на ЦУМ в близькому часі (цього року) мають поставити МТС вишку, можливо це трішки справить ситуацію
Pavelix Опубліковано 26 Жовтня, 2013 в 20:02 #10 Опубліковано 26 Жовтня, 2013 в 20:02 33 якість звязку жахлива) я жалівся вже багать разів) і їм всерівно думаю що настав час розривати контрактЯ так і зробив, я розірвав контракт, верніше не розірвав, а закрив з нього 9 номерів моїх колег, сам мушу ще де якій час потримати мтс у другорядному телефоні, поки всі не звикнуть.На який оператор перейшли? .. там усе змінилось на краще?
Адміністратори kmd Опубліковано 26 Жовтня, 2013 в 20:14 Адміністратори #11 Опубліковано 26 Жовтня, 2013 в 20:14 Ситуацію уже не виправити 1 базовою станцією. Жопа глобальна по усій Україні. Датагруп користується послугами Київстар, якість послуги в рази перевищує МТС Навіть той самий Лайф, набагато краще за МТС Я звалив на Київстар. Дуже шкода, зміна оператора приносить багато незручнеостей. Благо не довго
SOAD Опубліковано 26 Жовтня, 2013 в 20:22 #12 Опубліковано 26 Жовтня, 2013 в 20:22 Ситуацію уже не виправити 1 базовою станцією. Жопа глобальна по усій Україні. Датагруп користується послугами Київстар, якість послуги в рази перевищує МТС Навіть той самий Лайф, набагато краще за МТС Я звалив на Київстар. Дуже шкода, зміна оператора приносить багато незручнеостей. Благо не довго в києві звязок просто жах, особливо в центрі
Amar Опубліковано 26 Жовтня, 2013 в 20:37 Автор #13 Опубліковано 26 Жовтня, 2013 в 20:37 На який оператор перейшли? .. там усе змінилось на краще? Читайте уважніше мій пост, мені в роботі дуже важливий інтернет, не стільки багато, скільки нормальну швидкість (межі швидкості еджа влаштовують). А відносно київстара, так, він кращий за багатьма показниками. Але я був здивований, я ніколи не дивився у сторону лайва, навіть відношення до ділових людей, що звертались до мене з номерів 63, 93 було якесь упереджене. Але тепер думка змінилась, хочяб взяти миттєву швидкисть нарахування пакетних послуг після переходу у інший тариф та його активації поповненням. МТС декларує, що це протягом доби, тобто перейшов у новий тариф, поповнив і декілька годин сидиш на адцких тарифах. Ну то дрібниці, не кожен день тарифи міняєш, а для порівняння круто, маючи на увазі, що якійсь рік тому лайф мав молодіжне, студентске направленя і також мав проблеми із зв'язком. Це було маленьке промо, може в мене побільшає контактів лайфовьских у книзі . Ну от, завів тему, понєслась...
Pavelix Опубліковано 26 Жовтня, 2013 в 20:58 #14 Опубліковано 26 Жовтня, 2013 в 20:58 На який оператор перейшли? .. там усе змінилось на краще? Читайте уважніше мій пост, мені в роботі дуже важливий інтернет, не стільки багато, скільки нормальну швидкість (межі швидкості еджа влаштовують). А відносно київстара, так, він кращий за багатьма показниками. Але я був здивований, я ніколи не дивився у сторону лайва, навіть відношення до ділових людей, що звертались до мене з номерів 63, 93 було якесь упереджене. Але тепер думка змінилась, хочяб взяти миттєву швидкисть нарахування пакетних послуг після переходу у інший тариф та його активації поповненням. МТС декларує, що це протягом доби, тобто перейшов у новий тариф, поповнив і декілька годин сидиш на адцких тарифах. Ну то дрібниці, не кожен день тарифи міняєш, а для порівняння круто, маючи на увазі, що якійсь рік тому лайф мав молодіжне, студентске направленя і також мав проблеми із зв'язком. Це було маленьке промо, може в мене побільшає контактів лайфовьских у книзі . Ну от, завів тему, понєслась... Сорі провтик... А перейшли саме на лайф ізза привітніших тарифів на інте і тд?Чи у КС інет гірший... ну тобто чому саме лайф а не КС.. Сам от думаю ще трішки і нервів не витачить по 10 раз перенабирати за розмову.... і зміню оператора але от чи КС чи ЛАЙФ сам роздумую..
Amar Опубліковано 26 Жовтня, 2013 в 22:10 Автор #15 Опубліковано 26 Жовтня, 2013 в 22:10 Pavelix, Киевстар неоправданно дорог, лайф рассматривал не только из-за дешевизны, хотя и это важно. У меня была возможность оценить работу каждого из трех операторов. У меня есть место отдыха за Киверцами, там МТС отрадясь не работал, Киевстар немного лучше, но нужно выйти из дома, чтоб нормально позвонить, а вот лайф работает на всем участке и даже интернет в районе 60 -80 килобит есть. Так же езжу в село к теще, гороховский район, село в небольшой долине, киевстар только '"со смереки" тянет, МТС-говорить можно, но часть слов уходит в небытие. А вот лайф норма, это не значит, что покрытие у него значительно лучше, но так вышло, что там где мне нужно он работает лучше чем эти два монстра. Но окончательное решение было принято после того, как я в свой смарт вставил лайф и день попользовался их интернетом. Киевстар - жить можно, но на голосовых тарифах скорость выше 120 не поднималась в центре. МТС - молчу, порой на легкий клиент CRM зайти нельзя или почту проверить на пару килл. Лайф, как я говорил днем - 200, 240 килл, иногда себе такого даже тримоб позволить не может в прайм-тайм . Я упрощаю сравнение, все немного глубже, но я в техтермины не лезу (я бывший техпредствитель билайна)
ZLOvSmetane Опубліковано 26 Жовтня, 2013 в 22:27 #16 Опубліковано 26 Жовтня, 2013 в 22:27 колись звонив до оператора - місяців надцять назад ще (а чим далі тим гірше) - кажу швидкість і-нету поганий - лайф перевищує якість впорядку - відповідь - пишіть на пошту в технічний відділ .. ну я накатав ..відповідь прийшла - куча дурних запитань на яких я просто не зміг дати відповідь ..жаль лист давно видалив, так би виложив.. а так
Deemon Опубліковано 27 Жовтня, 2013 в 06:28 #17 Опубліковано 27 Жовтня, 2013 в 06:28 Єтот сладкій вкус халяви...
MrVes Опубліковано 27 Жовтня, 2013 в 06:36 #18 Опубліковано 27 Жовтня, 2013 в 06:36 Pavelix,Киевстар неоправданно дорог, лайф рассматривал не только из-за дешевизны, хотя и это важно. Ви позиціюєте себе як ділова людна і стверджуєте, що КС, який надає якісний зв'язок та стабільний інтернет, для вас занадто дорогий? Складається враження, що це не тема обговорення МТС останнім часом, а тема прославляння лайфа.
Amar Опубліковано 27 Жовтня, 2013 в 06:50 Автор #19 Опубліковано 27 Жовтня, 2013 в 06:50 Pavelix,Киевстар неоправданно дорог, лайф рассматривал не только из-за дешевизны, хотя и это важно. Ви позиціюєте себе як ділова людна і стверджуєте, що КС, який надає якісний зв'язок та стабільний інтернет, для вас занадто дорогий? Складається враження, що це не тема обговорення МТС останнім часом, а тема прославляння лайфа.Между выражением "дорого" и "неоправданно дорого" есть разница, да и у лайфа я выбрал не дешевый тариф. И я лишь отвечал на вопросы. Читайте внимательно мои посты, и поймете почему киевстар мне не подошел. И назвать киевстаровский интеренет качественным и стабильным, извините, я не могу. У меня в айпеде стоит их 3g пакет руминговый, вот если переключиться с trimob роуминга на едж, то да, в этом случае киевстар стабилен, а вот инет на голосовых пакетах страдает той же болезнью, что и мтс. Так что читайте, думайте, и держите свои "враження" при себе. А если есть желание спорить, то предоставите факты, как сделал это я.
Amar Опубліковано 27 Жовтня, 2013 в 07:03 Автор #20 Опубліковано 27 Жовтня, 2013 в 07:03 Я вижу уже минусы пошли и переход на личности. Спор прекращаем. Сделал глупость - ввязался в обговариваете темы. Кому интересно, читаем первый пост и что-то делаем, кому нет, то проходим мимо.
Yarchik Опубліковано 27 Жовтня, 2013 в 07:47 #21 Опубліковано 27 Жовтня, 2013 в 07:47 у МТСа була проблема з продовженням ліцензії. ну але вони її вирішать.проте останні кілька тижнів сильно харить, коли до мене на МТС дзвонять люди, я їх чую - а вони мене ні, мусять передзвонити. чув, що багато в кого таке є. а у вас?
Amar Опубліковано 27 Жовтня, 2013 в 07:53 Автор #22 Опубліковано 27 Жовтня, 2013 в 07:53 Yarchik, Так, є і таке
SunSeth Опубліковано 27 Жовтня, 2013 в 07:53 #23 Опубліковано 27 Жовтня, 2013 в 07:53 у МТСа була проблема з продовженням ліцензії. ну але вони її вирішать.це якимось чином впливає на якість зв'язку?проте останні кілька тижнів сильно харить, коли до мене на МТС дзвонять люди, я їх чую - а вони мене ні, мусять передзвонити. чув, що багато в кого таке є. а у вас?жодного разу за останній час
Адміністратори kmd Опубліковано 27 Жовтня, 2013 в 07:56 Адміністратори #24 Опубліковано 27 Жовтня, 2013 в 07:56 Pavelix, Киевстар неоправданно дорог. Тоха. Якщо оператор не буде брати адекватну ціну за свої послуги, його чекає доля МТС та інших які пішли на поводу у малолітніх маркетосів. Які не уявляють що таке інфраструктура і що потрібно для забезпечення її роботи. Те що Лайф просрав ще не усі гроші інвесторів це дуже добре
Andreyxxx Опубліковано 27 Жовтня, 2013 в 07:59 #25 Опубліковано 27 Жовтня, 2013 в 07:59 Також задовбав МТС. Не можливо подзвонити. Якість теж з хрипом та гудінням.
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.