zelena1715 Опубліковано 1 Жовтня, 2013 в 16:21 #1 Опубліковано 1 Жовтня, 2013 в 16:21 Вакансія: спеціаліст Contact Center ПриватБанку.Вимоги: грамотне володіння українською мовою і російською мовою,хороша дикція, комунікабельність.Офіційне працевлаштування.З/п від 2000 до 4000 грнГрафік роботи з понеділка по пятницю (субота, неділя - вихідний), можливий плаваючий графікІнші питання по телефону чи особисто при зустрічі.Резюме надсилати [email protected]Звертатись: ПриватБанк пр.Відродження 1, каб. 505співбесіди проходять щоденно о 15:00 тел. моб. 093 104 13 16 Іванна Сергіївна
redneck Опубліковано 3 Жовтня, 2013 в 12:30 #2 Опубліковано 3 Жовтня, 2013 в 12:30 не варто навіть йти, "співбесіди проходять щоденно о 15:00" це значить,що набиратимуть на випробн.термін,платитимуть мізер і досвідос і так як на конвеєрі,в мене знайомий так працював в Приватбанку,казав НЕ звязуйтесь з цією чортовою конторою.
zelena1715 Опубліковано 5 Жовтня, 2013 в 21:35 Автор #3 Опубліковано 5 Жовтня, 2013 в 21:35 не варто навіть йти, "співбесіди проходять щоденно о 15:00" це значить,що набиратимуть на випробн.термін,платитимуть мізер і досвідос і так як на конвеєрі,в мене знайомий так працював в Приватбанку,казав НЕ звязуйтесь з цією чортовою конторою.Те що співбесіди щоденно - це значить, що потрібно дуже велика кількість людей.
jack74 Опубліковано 5 Жовтня, 2013 в 23:12 #4 Опубліковано 5 Жовтня, 2013 в 23:12 ага причому весь час особливо посміхнуло оце З/п від 2000 до 4000 грн дві навіть не буде!
viktor02 Опубліковано 6 Жовтня, 2013 в 06:57 #5 Опубліковано 6 Жовтня, 2013 в 06:57 не варто навіть йти, "співбесіди проходять щоденно о 15:00" це значить,що набиратимуть на випробн.термін,платитимуть мізер і досвідос і так як на конвеєрі,в мене знайомий так працював в Приватбанку,казав НЕ звязуйтесь з цією чортовою конторою.Те що співбесіди щоденно - це значить, що потрібно дуже велика кількість людей.Неправда.Контакт-центр не резиновий,не треба дурити людей. REDNECK повністю правий. Люди,будьте обачливі !
Andreyxxx Опубліковано 6 Жовтня, 2013 в 07:29 #6 Опубліковано 6 Жовтня, 2013 в 07:29 Офіційне працевлаштування? А може по договору ??? Що ви дурите людей!!!
Yuriy11 Опубліковано 6 Жовтня, 2013 в 08:24 #7 Опубліковано 6 Жовтня, 2013 в 08:24 Нема там договору, щось типу доручення на виконання робіт, без будь яких реальних зобов язань.
jack74 Опубліковано 6 Жовтня, 2013 в 09:52 #8 Опубліковано 6 Жовтня, 2013 в 09:52 Так, договір доручення. Причому навіть не з банком.І ніяким офіційним працевлаштуванням це навіть не пахне. Ви, по суті, навіть не будете працівником Приватбанку. І ніякі 2 тис. ви теж не побачете, одні обіцянки
redneck Опубліковано 6 Жовтня, 2013 в 13:41 #9 Опубліковано 6 Жовтня, 2013 в 13:41 я вам кажу,не ведіться!!!!!
zelena1715 Опубліковано 9 Жовтня, 2013 в 09:54 Автор #10 Опубліковано 9 Жовтня, 2013 в 09:54 не варто навіть йти, "співбесіди проходять щоденно о 15:00" це значить,що набиратимуть на випробн.термін,платитимуть мізер і досвідос і так як на конвеєрі,в мене знайомий так працював в Приватбанку,казав НЕ звязуйтесь з цією чортовою конторою.Те що співбесіди щоденно - це значить, що потрібно дуже велика кількість людей.Неправда.Контакт-центр не резиновий,не треба дурити людей. REDNECK повністю правий. Люди,будьте обачливі !Ми постійно розширюємось. Ще рік назад в нас було 32 оператора, потім 106, тепер 142. І знов розширюємось до 200 операторів.В мене також знайомий працював "оператором". Витримав від сили 4 місяця.Реальної зарплати отримував трішки більше 1000 гривень. Як і казав jack74, офіційного оформлення немає, лише якісь незрозумілі бумажки, в яких навіть згадки про Приватбанк нема. Плюс до цього штрафи за найменші дрібниці і постійне "чмирення". По суті це не робота, а добровільне кріпацтво.Абсолютно неправда!!! Жодного слова правди.
jack74 Опубліковано 9 Жовтня, 2013 в 11:51 #11 Опубліковано 9 Жовтня, 2013 в 11:51 Шановна zelena1715, що саме неправда? ВСЕ?!"Реальна зарплата трішки більше 1000грн."? Та дехто й того не отримував!"Офіційного оформлення немає" теж неправда? Покажіть, будь-ласка, договір, з яким Ви берете працівників! Це договір ДОРУЧЕННЯ! Викласти сюди відскановану копію? Це ніяке не офіційне працевлаштування! Та навіть і ТОГО договору люди дочекатись не могли! Весь час потрібно було нагадувати, випрошувати... а кормили обіцянками, що звідкись там скоро пришлють (з Дніпра, здається, там же "мама")Про штрафи і постійний тиск теж неправда? Ціла табличка з штрафами! В день вимагається зробити обумовлену (майже нереальну) кількість дзвінків з ПОЗИТИВНИМ результатом бесіди! А негативний результат (чи то абонент відмовився, чи то просто трубку не взяв) веде до штрафів! А ще й навчатись вимагають! Вивчати напам'ять купу діалогів та інформації! Невідомо, правда, тільки коли! Тобто, в свій власний час! Абсолютно неправда?! В Приватбанку оператором кол-центру вже напрацювалось багато Луцьких людей і який сенс комусь тут оббріхувати такий шанований ПБ?Все це правда, і Ви добре самі це знаєте.
zelena1715 Опубліковано 10 Жовтня, 2013 в 14:59 Автор #12 Опубліковано 10 Жовтня, 2013 в 14:59 Шановна zelena1715, що саме неправда? ВСЕ?!"Реальна зарплата трішки більше 1000грн."? Та дехто й того не отримував!"Офіційного оформлення немає" теж неправда? Покажіть, будь-ласка, договір, з яким Ви берете працівників! Це договір ДОРУЧЕННЯ! Викласти сюди відскановану копію? Це ніяке не офіційне працевлаштування! Та навіть і ТОГО договору люди дочекатись не могли! Весь час потрібно було нагадувати, випрошувати... а кормили обіцянками, що звідкись там скоро пришлють (з Дніпра, здається, там же "мама")Про штрафи і постійний тиск теж неправда? Ціла табличка з штрафами! В день вимагається зробити обумовлену (майже нереальну) кількість дзвінків з ПОЗИТИВНИМ результатом бесіди! А негативний результат (чи то абонент відмовився, чи то просто трубку не взяв) веде до штрафів! А ще й навчатись вимагають! Вивчати напам'ять купу діалогів та інформації! Невідомо, правда, тільки коли! Тобто, в свій власний час!Абсолютно неправда?!В Приватбанку оператором кол-центру вже напрацювалось багато Луцьких людей і який сенс комусь тут оббріхувати такий шанований ПБ?Все це правда, і Ви добре самі це знаєте."Реальна зарплата трішки більше 1000грн."? Та дехто й того не отримував!В нас такої з/п ніхто не отримував. 1000 хіба що людина 3 тижня на лікарняному пробула. Середній дохід оператора від 3000 грн. Все залежить від людини і її компетентності."Офіційного оформлення немає" теж неправда? Покажіть, будь-ласка, договір, з яким Ви берете працівників! Це договір ДОРУЧЕННЯ! Викласти сюди відскановану копію? Це ніяке не офіційне працевлаштування! Та навіть і ТОГО договору люди дочекатись не могли! Весь час потрібно було нагадувати, випрошувати... а кормили обіцянками, що звідкись там скоро пришлють (з Дніпра, здається, там же "мама")В Банку немає неофіційного працевлаштування, все лише офіційно - з з/п ідуть відрахування у пенс фонд.Викладати сканкопії договорів не маю права, можете прийти і прочитати.І кому це треба було нагадувати і випрошувати? На вимогу договори надавалися - і взагалі то при підписанні 1 екзепляр завжди надавався, хіба щ той хто його отримав загубив - тоді це вже інша справа. Або і по декілька раз губили ті договори.Про штрафи і постійний тиск теж неправда? Ціла табличка з штрафами! В день вимагається зробити обумовлену (майже нереальну) кількість дзвінків з ПОЗИТИВНИМ результатом бесіди! А негативний результат (чи то абонент відмовився, чи то просто трубку не взяв) веде до штрафів! А ще й навчатись вимагають! Вивчати напам'ять купу діалогів та інформації! Невідомо, правда, тільки коли! Тобто, в свій власний час!Який тиск? Вивчіть інформацію, яка потрібна для здійснення роботи і для отримання більшого заробітку? То це, вибачте, робота полягає в тому - щоб постійно оновлювати свої знання для здійснення якісної роботи.На рахунок штрафів...такого як ви описали немає. Кількість дзвінків не те що реальна, а нормальна. Зробити 100 дзівнків в день, при тому що наберати номер навіть не потрібно...наші оператори цей норматив завжди перевиконують!!!!!!Хоча припустим ситуацію: поставили продавця книг на роботі...і кажуть з/п в тебе 2000грн. Ну і просто стоїть продавець і ніхто не купляє книги. То власнику все одно треба платити такій людині 2000? Чи він краще знайде таку людину - що буде робити щось для того щоб книжки купляли?Штрафи...кожен оператор відповідає за надану інформацію, і якщо інформація яку він надав була недостовірною, тоді вже треба якось вирішувати ці питання.Хоча за все існування нашого контакт Центру таких випадків не було. В нас всі оператори компетентні. Просто декому така робота не підходить і вони самі звільняються.Якщо вже прям аж так пагано....то чому нас зараз аж 142? Якщо кому 1-2 не сподобалось у нас працювати, то це не значить що пагано. Це значить тій людині така робота не підходить
Barugan Опубліковано 17 Жовтня, 2013 в 20:18 #13 Опубліковано 17 Жовтня, 2013 в 20:18 На рахунок штрафів...такого як ви описали немає. Кількість дзвінків не те що реальна, а нормальна. Зробити 100 дзівнків в день, при тому що наберати номер навіть не потрібно...наші оператори цей норматив завжди перевиконують!!!!!!100? хм раніше як би 150 було.....ну да ладно, хай навіть так: 8 год роб день, мінус 1 год обід, виходить 7год роб*60хв=420хв/100 дзвінків=4,2хв на 1 дзвінок. ЦЕ ДУЖЕ ВАЖКО, по суті цілий день говориш-дзвониш.....(недодзовони не враховуємо, бо ж і розмови більше 5 хв дуже часто).а це *при тому що наберати номер навіть не потрібно*- просто розсмішило, якщо не потрібно клацати мишкою в програмі на компі, а вона сама дзвонить --- знімаю капелюха!!!!Якщо вже прям аж так пагано....то чому нас зараз аж 142? Елементарно!!! Бо в Луцьку роботи не має!!! Тому люди змушені йти працювати хоч кудись, щоб заробити копійку.
jack74 Опубліковано 17 Жовтня, 2013 в 23:12 #14 Опубліковано 17 Жовтня, 2013 в 23:12 да, програма сама дзвонить. мало того, програма сама вмикає тебе на клієнта відразу як ти завершив розмову з попереднім...
reaktor88 Опубліковано 23 Жовтня, 2013 в 16:07 #15 Опубліковано 23 Жовтня, 2013 в 16:07 ну хтось вже працює там і що можете сказати?
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.