Перейти до змісту

Зимова резина: шип чи ліпучка?


special

Шип чи ліпучка  

127 проголосували

Ви не маєте дозволу голосувати в цьому опитуванні або переглядати його результати. Будь ласка, войдите або зареєструйтесь для можливості голосування у цьому опитуванні.

Рекомендовані повідомлення

Взяв собі Brigestone Blizzak Revo GZ, багато позитивних відгуків знайшов про неї, на льоду кажуть не погано, скоро буду ставити на обкатку.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 92
  • Створено
  • Остання відповідь

І ще одне. За три сезона їзди мені здається, що якість гуми в шиповці грає другорядну роль, працюють лише шипи, на яких уже "стоїть" гума. Можна хоч Росаву "пачьті круглую" зашипувати, і буде норм :)

А от до вибору типу і марки шипів вже треба підійти з усією ретельністю.

У мене інша думка. Якщо порівняти площу контакту колеса з поверхнею дороги, то на шипи припаде, мабуть менше 1 відсотка, і якщо працюватимуть лише шипи, то вони просто не витримають такого навантаження, їх повириває з покришки. Тому якість гуми в шиповці повинна бути відповідною. Шипи лише допоміжний засіб для зимової гуми, не слід їх переоцінювати.

А ось щодо виду і типу шипів, по конструкції усі сучасні шипи практично однакові, або з дуже незначними відмінностями. По суті це стальний або алюмінієвий корпус з твердосплавним сердечником, і вибирати тут особливо ні з чого. Головне, щоб надійно сидів у гумі

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Хм, я трохи "гіперболізував, для дохідливості", звісно гума не стоїть прямо на шипах, А от сила, з якою вони вдушуються в лід суб'єктивно має значення, і немале.

По другому питанню, графічна іллюстрація:

inter7_3.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Harddriver, дана ілюстрація - не що інше, як маркетинговий хід :_02:

Дійсно, багато виробників пропонують свої розробки шипів, запевняючи потенційних покупців, що саме цей варіант найкращий.

Вказані на ілюстрації типи шипів запатентовані компанією NOKIAN, інша компанія (Gislaved) пішла ще далі, запатентувавши "діамантову" (багатогранну ) форму шипа.

Можливо, в умовах Заполяр"я, де більш як пів-року доводиться їздити по кількадесят-сантиметровому шару снігу, такі шипи дійсно кращі за найбільш розповсюджені напівкруглі.

Але в наших умовах, де дороги, хай погано, але все ж іноді чистять від снігу, такий шип вже за пів-сезону набере звичайної напівкруглої форми.

Інша справа - це надійність кріплення шипа в гумі. Для наших умов це більш важливо.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 4 тижня потому...

Для демотиваторів є окрема тема.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

хочу собі таку:

Nokian Hakkapeliitta 7

original.jpg

хтось на такій катався?

шина чудова.гарно тримає дорогу, але це більш варіант для міста, а не для траси.на вкатаний лід супер. єдиний мінус, що у R13 і R 14 гуде. а у розмірах з R16 цього шуму нема.

По ідеї клон цієї покришки це Hankook Winter i*Pike W409

Або може не точно цієї, але якоїсь хапелітти точно

Хтось юзає Goodyear Ultra Grip Ice Arctic або Dunlop IceTouch ?

artic-hero-suv_tcm2151-116557.png

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

їздив на ВАЗ 2105 на шипах і без, на Гльфі 3 на липучках, Кенго на шипах і без, зараз трафік - обираю якісну липучку!

поясню, для роботи торгового, коли працював раніше, брав тільки шипи бо їздив по селах, куди навіть ворони не залітають, і щоб не застрігати регулярно брав шипи, ланцюги часу не було ставити та знімати. Зараз катаюсь в основному по місту і важливий не тільки комфорт а й поведінка на асфальті, з чим (на мою думку) не шиповані колеса справляються краще.

Але головне, погоджуюсь з колегами вище, розум і липучка в голові, не гасай і проблем не буде... береженного Бог береже!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Якщо є ще такі що вибирають резину, беріть Bridgstone Blizzak Revo GZ, не пожалієте, це я вам точно кажу!!! Де я тільки не їздив за цих два дні, попадався мокрий асфальт, снігові перемети, вкатаний сніг ну і звичайно лід. По двох останніх пунктах таких результатів я навіть не очікував, береться на ура, навіть без гучного скреготання АБС.

Що я замітив цікавого в цій гумі, на кожному блоці протектора по 6-8 прорізів, звертав увагу на інші то там всього 3-4, і ще, якщо провести по вологій поверхні протектора пальцем то можна відчути легку шершавість( резина пройшла обкатку до 1тис. по асфальті) на татовій marangoni і hankook я такого не замітив.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Якщо є ще такі що вибирають резину, беріть Bridgstone Blizzak Revo GZ, не пожалієте, це я вам точно кажу!!! Де я тільки не їздив за цих два дні, попадався мокрий асфальт, снігові перемети, вкатаний сніг ну і звичайно лід.

:_36:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Якщо є ще такі що вибирають резину, беріть Bridgstone Blizzak Revo GZ, не пожалієте, це я вам точно кажу!!! Де я тільки не їздив за цих два дні, попадався мокрий асфальт, снігові перемети, вкатаний сніг ну і звичайно лід.

:_36:

Видно хлопці що ви за місто не виїзджали) Я сам прозрівав вчора, їдеш собі нормально 90-100, а тут опа... добре знаки зі сніжинками допомагали.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Видно хлопці що ви за місто не виїзджали) Я сам прозрівав вчора, їдеш собі нормально 90-100, а тут опа... добре знаки зі сніжинками допомагали.

В Сочі на олімпіаду їздив?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

а в чому сміх?

сам в суботу посеред дороги і асфальту вїзджав у перемети практично по пояс...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

їдеш собі нормально 90-100, а тут опа...

в таку погоду, як була в суботу вранці, на такій швидкості краще не гасати навіть на хорошій та дорогій гумі.. хз.. береженого Бог береже.. удачі на дорогах

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

їдеш собі нормально 90-100, а тут опа...

в таку погоду, як була в суботу вранці, на такій швидкості краще не гасати навіть на хорошій та дорогій гумі.. хз.. береженого Бог береже.. удачі на дорогах

Якраз вранці я їхав 40км/год і повороти дивився на навігаторі, а от в день вже там був мокрий асфальт.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

повороти дивився на навігаторі

ну навіть не знаю.. керуватися лише навігатором при поворотах також небезпечно, як для себе, так і для оточення. Як на мене, якщо видимість надто обмежена, краще взагалі нікуди не їхати та перечекати негоду.. навігатор буває і помиляється на +/- декілька десятків метрів.

їдеш собі нормально 90-100, а тут опа... добре знаки зі сніжинками допомагали.

до речі:

12. ШВИДКІСТЬ РУХУ

12.1. Під час вибору в установлених межах безпечної швидкості руху водій повинен ураховувати дорожню обстановку, а також особливості вантажу, що перевозиться, і стан транспортного засобу, щоб мати змогу постійно контролювати його рух та безпечно керувати ним.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ну цеж образно я так сказав :_07: Просто включив його щоб краще орієнтуватись.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

http://www.mobilluck.com.ua/katalog/tires/hankook/hankook-Winter_i_pike_W409_225_60R16_102T_pod_sip-135469.html?gclid=CPn0j-GEqbsCFcdZ3godZkkAEA

Купил, пошиповал и доволен как бегемот !!!

По льду , снегу , обледенелому асфальту как по рельсам .

Всем рекомендую.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

щодо теми, шип чи ліпучка то то на всяк смак, головне щоб НЕ ВСЕСЕЗОНКА! вчора знайомий на швидкості не більше 40 км/год на повороті стовба ляпнув, дорога гладесенька була, з льодиком правда, але гума повинна була справитись, оскільки швидкість була дійсно мала, авто мало б повернути без проблем, але не повернуло... добре що пішоходів не було... авто на ремонт, хазяїн на формулу...

можливо помиляюсь, але я ще не бачив чи не чув похвали в сторону всесезонок... колеги та друзі котрі катаються - плюються та використовують тільки літом, весною та на осінь, зимою купують зимову. Як на здоров'ї, так і на зимовій гумі економити не можна, в розумних межах звичайно, якщо здоров'я дороге.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...