Перейти до змісту

Епіцентер (відмова в гарантійному ремонті)


Ruslyk

Рекомендовані повідомлення

Отже ситуація наступна здав я 2.09.2013 мотокосу в ремонт по гарантії так як злизалися на валі приводу мотокоси шліци хто незнає що це таке то вот http://technika-shop...75d788117a5.jpg]. Проходить майже два тижні і дзвонить мені і говорять що коса гарантійному ремонту не підлягає так як вал відноситься до швидкозношующих елементів!!!! :0162: і предлагає мені платний ремонт за 250грн, я ж звичайно відказався. Сьогодні(раніше не міг так як корішок про здачу коси був в швагра а він був поїхав на море і тільки вчора приїхав) заїзджаю зранку забрати мотокосу ну й звичайно вимагаю акт про відказ , він каже добре я все зроблю бо зараз ваша коса в розібраному стані... приїзджайте після 2-ї ну я кажу добре. І вот тільки що дзвонить до мене цей так званий "майстер" і я його питаю чи ви написали відказ на що він мені нічого я вам писати не буду йдіть до менеджера нехай юрист пише :0159: і ще вимагає за діагностику 52грн (це при тому що я здавав на гарантійний ремонт і ніде не вказано за якусь діагностику) доречи як я її здавав в акті прийнятті не було вказано в якому стані вона була і комплектація, нічого тільки модель і поломку все... Підкажіть як мені правильно діяти, зараз хочу всетаки заставити написати відказ інакше коси приймати не буду і дальше скаргу писати. Дякую за увагу

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Якщо відмовляються писати заключення що це не гарантійний випадок, пишіть заяву на імя директора магазину/сервісного центру з прохання надати вам заключення на протязі 3-х робочих. Один екземпляр їм,один вам з підписом про отримання.

Якщо на протязі вказаного терміну ви не отримаєте заключення, сміливо звертайтесь до "споживачів" на Ковельську 8, там штафи за відмову в гарантійному ремонті ой які немаленькі.

Р.S До речі, заключення має писати сервісний центр, а не юрист.(тому воно і називається залючення сервісного центру, а не заключення юриста) і там має бути вказаний пункт гарантійних зобовязань який ви порушили, і мая стояти мокра печатка сервісного центру, а не магазину (в окремих випадках може бути й магазину, якщо він являеться авторизованим сервіс центром, хоч ятакого не зустрічав)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

hud дякую за пораду!!! Я думав так і приблизно зробити просто незнав як правильно, а тепер знаю, ще раз дякую... скоро буду їхати до них.. жду машину.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

тут ще тре читати в гарантійному талоні на що поширюється гарантія (на які саме комплектуючі).

У хороших виробників у паспорті є схемка, де розписані всі запчастини з номерками і, відновідно, на які йде гарантія, а на які - нема

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Була ситуація з дисковою пилкою. Здав на ремон, пройшло два тижні і тут меня дзвонять і питають що я нею різав. Я кажу щонавіть не відрізав доску 3 см. і пішов дим. Ну я риїхав він мені я її зробив, але якщо ще раз принесете то я її робити не буду. Я кажу це ще що за прикол він каже може ви там дерева ріжете. Ну ми з ним поспорили і я йому сказав відмовися ще раз робити занесу на платну експертизу і вони визначать чия вина. Після моїх слів він дав пилку і сказав вічливо допобачення. А якщо чесно то майстер там чмо.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Дата здачі зафіксована. Дата дзвінка - ні. Пройшло понад 14 днів? Товар розібраний? Вам його повернути не можуть? Здається мова йде про істотний недолік (можливо помиляюся). Повинні взагалі замінити товар.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Вчора був в епіцентрі, відмову в гарантійному ремонті всетаки мені надали мотивуючись тим, що недотримано гарантійні умови і правила експлуатації (в якості гарантійного талону в епіцентрі тільки чек, доречи як їхній начальник відділу почав на мене підвищувати тон і з наглою мордою говорити що без гарантійного талону гарантія не дійсна я сказав, що ваші працівникі мені не надали гарантійку, бо в вас в якості гарантійки тільки чек. Він засміявся і сказав такого небуває і послав працівника віддулу сад і город провірити на що він підтвердив що дійсно більшість товару йде без гарантійних талонів, а в якості гарантії виступає чек на якому зазначена дата продажу). Сьогодні планую писати заяву з скаргою на ім'я директора магазину з поясненням неправомірних дій їхнього сервісного центру, а також чому мені відмовляють в гарантійному обслуговуванні. (Доречи, як я здавав на гарантійний ремонт товар то працівник сервісного центру не вказав в якому зовнішньому стані і в якій комплектації він прийняв про що свідчить мій підпис на відповідному документі). А на рахунок діагностики я вчора почав нагружати їхнього юриста в неправомірності їхніх дій так я не був повідомлений, що вона платна в разі відмови в гарантійного обслуговування і ніде нічого відповідно не підписував про свою згоду то він відразу почав здавати задню і сказав, що за діагностику платити не треба. Вот так вот!!!

P.S. Доречи, як я стикався з гарантійним ослуговуванням в новій лінії то остався тільки з позитивними емоціями і там доречи товар було поміняно на новий (хоча до кінця гарантійного терміну оставалося менше двох місяців). Респект їм, а Епіцентер зажрався і шукає тільки відмазки від гарантійного обслуговування!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Не розумію я тих, хто отаке от пише типу "почав нагружати". Шановний Руслік, а Ви не думаєте, що на форумі сидять люди, які працюють в даному гіпермаркеті і які можуть Вам свою точку зору висказати і виявиться, що покупець прийшов - поговорили з ним і пішов, або "ввічливо сказали іди додому і він пішов"? Оце "показатєльство" в подібних темах трішки бісить. Усі хочуть здатися супермега крутими і грамотними в очах читачів, хоча насправді ситуація банальна.

А Епіцентр відмовив так як я на 100% впевнений, що згідно гарантійного талону було порушено умови використання мотокоси. Те що у Вас на руках чек без гарантійки не означає, що Вам його не видавали, можливо покупець його втратив, а довести зворотнє важко.

Перш за все в таких ситуаціях потрібно коректно і ввічливо починати розмову (не один раз стикався з ситуаціями, коли СЦ робив безкоштовний ремонт хоча могли послати під три чорти), а коли звертатись до працівників СЦ чи магазину і, як здається Вам, "починати нагружати" - їх реакція буде передбаченою заздалегіть. Всі ми люди і зі всіма можна завжди домовитися, а в інших випадках - зрозуміти. А "форсувати" може кожен, тільки перед цим потрібно набратися трішки знань і бажано сісти і самому розібратися в проблемі.

А щоб зрівнювати "Епіцентр" та "Нову лінію" є окрема тема на борді.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

"А Епіцентр відмовив так як я на 100% впевнений, що згідно гарантійного талону було порушено умови використання мотокоси!-

1-е Епіцентр прийняв, товар на гарантійний ремонт без "гарантійного талона" тим самим підтвердив, що всі гарантійні зобов"язаня перед клієнтом підтверджуються чеком-чому клієнта зразу не повідомили, що поремонтувати по гарантії неможливо в зв"язку з відсутністю гарантійного талону, а приняли товар на діагностику?

Раджу писати заяву на імя директора де вказувати, що вам відмовились дати заключення сервісного центру, а також при покупці не видали гарантійний талон, якщо відмовляються підписувати, надсилайте рекомендованим листо або курєром з відміткою про отримання

І вам пряма дорога на Ковельську 8.

to S.Lex- про яку ввічливість і коректність можна говорити, коли тебе ганяє майстер до менеджера, менеджер до юриста, юрист назад до менеджера який "розказує що товар без гарантійки продати не могли" - замість того, щоб майстер дав клієнту заключення де вказав, що ремонт не гарантійний і тицьнув би пункт в гарантійному талоні, я думаю клієнт вів би себе коректніше і нікого би не "нагружав" і прийшов би в цей магазин за покупками ще не раз.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Епіцентр приймає товар власного виробництва на гарантійне обслуговування і без гарантійного талона (ідучи на зустріч клієнту), а не так як інші СЦ посилаючи Вас то в магазин відновлювати гарантій, то в той же магазин знову по причині відсутності усіх печаток.... І не факт, що продавець не надав гарантійного талона так як він міг бути вкладений в коробку з інструментом і просто-напросто загублений.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Повеселило "Епіцентр приймає товар власного виробництва" -те що зробив Дзяо в Гуанджоу я б це назвав власним імпортом.

Питання не в тому гарантія це чи не гарантія(хоча я на 80% впевнений , що не гарантія) питання в тому, що є прописана законом процедура надання і виконання гарантійних зобовязань.

в чому проблема заповнити нормально гарантійку, прийняти товар на ремонт,заповнивши акт прийому на ремонт(де вказати:комплектацію, наявність пломб, гарантійного талону, зовнішнього стану товару) і після цього зробити нармальне заключення сервіс.центру де вказати порушений пункт гарантії і причину відмови в гарантійному ремонті.

Але простіше робити з клієнта "дурня", ганяти по всьому магазину і просто збільшує негатив до себе.

Можливо просто хтось не на своєму місці працює?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

відмову в гарантійному ремонті всетаки мені надали мотивуючись тим, що недотримано гарантійні умови і правила експлуатації

відмова в усній чи письмовій формі? які саме гарантійні умови не дотримано, хто і яким чином це встановив зазначено? раджу писати заяву на ім"я директора магазину з детальним описом всіх подій та проханням або провести гарантійний ремонт, або якщо знайдено істотний недолік у виробі, то поміняти його на новий аналогічний чи повернути гроші. Зверніть увагу, щоб заяву зареєстрували при Вас, зробіть собі копію. Просіть, щоб Вам надали на неї письмову відповідь. Думаю, повинно допомогти.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Повеселило "Епіцентр приймає товар власного виробництва" -те що зробив Дзяо в Гуанджоу я б це назвав власним імпортом.

Питання не в тому гарантія це чи не гарантія(хоча я на 80% впевнений , що не гарантія) питання в тому, що є прописана законом процедура надання і виконання гарантійних зобовязань.

в чому проблема заповнити нормально гарантійку, прийняти товар на ремонт,заповнивши акт прийому на ремонт(де вказати:комплектацію, наявність пломб, гарантійного талону, зовнішнього стану товару) і після цього зробити нармальне заключення сервіс.центру де вказати порушений пункт гарантії і причину відмови в гарантійному ремонті.

Але простіше робити з клієнта "дурня", ганяти по всьому магазину і просто збільшує негатив до себе.

Можливо просто хтось не на своєму місці працює?

Перегляньте законодавство і подивіться де вказано обов'язковість вказувати комплектацію і зовнішній стан!!!

Щоб не було так довго ось http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/506-2002-%D0%BF , а саме Додаток №9. Це затверджена типова форма і відповідно ні про яку комплектацію чи зовнішній вигляд там не згадується!

Руслік, а Ви добре переглядали складові коробки з мотокосою? Можливо там все-таки була гарантійка, яку могли відкласти в сторону і забутись про неї?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Руслік, а Ви добре переглядали складові коробки з мотокосою? Можливо там все-таки була гарантійка, яку могли відкласти в сторону і забутись про неї?

Добре дивився і добре помню що мені говорив продавець під час купівлі товару. Як я запитав за гарантійку він мені відповів на даний товар гарантійним талоном виступає чек на якому вказана дата продажу!!!

Перегляньте законодавство і подивіться де вказано обов'язковість вказувати комплектацію і зовнішній стан!!!
Как правило, неприятности, с которыми сталкиваются потребители при устранении недостатков товара, возникают в связи с нарушением исполнителями процедуры приема товара на гарантийный ремонт. А она четко прописана в п. 30 названного Порядка и сводится к следующему: принимая товар для проведения гарантийного ремонта, исполнитель в присутствии потребителя проверяет потребительские свойства товара, его комплектность, внешний вид, заводской номер, дату изготовления, наличие пломб изготовителя (если они должны быть), гарантийных талонов и устанавливает наличие заявленного потребителем недостатка. Приняв товар на гарантийный ремонт, исполнитель обязан выдать потребителю квитанцию № 7 – гарант.

П.С, В мене так же само є бензопила і аналогічно в якості гарантійки виступає чек. Так, що не потрібно вводити людей в обману!!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Цікавить, якої марки мотокоса?

Тоже Expert, детальніше не помню.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Доречи
відказ
предлагає
відказався
вводити людей в обману

Не сосчитайте меня граманацы, но вышеспрятанное сильно напрягает глаза и усложняет чтение.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Руслік, раджу ще раз прочитати свою цитату на рахунок комплектації! І зрозуміти її!!! Де там написано, що те, що перевіряється повинно бути вказане в документі по якому приймається товар на гарантійне обслуговування!?

P.S. "Смотрю в книгу - вижу фигу..."

І додам тим хто мінусує - Це спосіб самовираження, коли мінусуєш чиюсь думку чи правильне тлумачення?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Доску читают только более менее грамотные люди, да и создана та тема более для хаха чем для исправления чужих косяков.

Да и не дое******ся я.Просто, со всей долей воспитания, указал на то, что часть сообщения усложняет поглощения смысла всего оного.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Руслік, раджу ще раз прочитати свою цитату на рахунок комплектації! І зрозуміти її!!! Де там написано, що те, що перевіряється повинно бути вказане в документі по якому приймається товар на гарантійне обслуговування!?

P.S. "Смотрю в книгу - вижу фигу..."

Ти сам розумієш що ти пишеш. Якщо він здає мотокосу йому там мають написати, що він здає газонокосарку чи що.

Коли здається товар в докмуентах пишуть назву і марку товару і серійний номер, якщо він є на товарі.

Ти часом не той самий умат який приймає товар на сервіс в Епіцентрі?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Да и не дое******ся я.Просто, со всей долей воспитания, указал на то, что часть сообщения усложняет поглощения смысла всего оного.

Лекция для колхозников. Лектор:

— Товарищи колхозники. Перед вами череп Александра Македонского, где ему 7 лет. А вот этот череп, где ему 25 лет. И, наконец, череп умершего Александра Македонского. Вопросы есть?

Есть:

— Скажите, пожалуйста, как может быть у одного человека три черепа?

— А вы, простите, кто? — спрашивает лектор.

— Дачник.

— Вот и идите на хуй. Лекция для колхозников.

Ти часом не той самий умат який приймає товар на сервіс в Епіцентрі?

Ану ану, з цього місця детальніше. Ато я якраз думав в них пару інструменту придбати.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Горохом об стінку... la20 тепер і ти перечитай ще раз написане! Де в тому, що я писав згадка про назву чи марку!? Згадується зовнішний вигляд і комплектація.

Ні, я не працівник СЦ Епіцентру.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...