Перейти до змісту

Зарядний пристрій.Потрібна допомога.


igorrrko

Рекомендовані повідомлення

Модератори,прошу вибачення. Відразу хотів запостити у "Флейм",подумав тут буде доречніше. Якщо не так,перенесіть.

Суть.

Дістався мені ось такий зарядний пристрій (див. фото знизу). Власника цього зарядного пристрою вже немає з нами.Меньше з тим. Ніколи не мав зарядного пристрою,один раз заряджав сусідським. Як ним користуватися??? Що і як виставляти,при зарядці? Взагалі немаю "зеленого" поняття.Вмикав в мережу-щось там гуде. Кум просив зарядити акумю,позичив. Приніс назад сказав:"Не працює,не заряджає". Що не так? Як,взагалі,правильно ним,заряджати аккумулятор?

ЗЮ. Це ж вроді зарядно-пускове.А як користуватися? Сорі,теж не знаю.

post-11231-0-99599800-1370538743_thumb.j

post-11231-0-51277000-1370538788_thumb.j

post-11231-0-62286500-1370538793_thumb.j

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Дротик з + на клему на акумуляторі з +

Дротик з - на клему на акумуляторі з -

Потім нажати Пуск!

Перед тим навівши ампераж на відповідний акум!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Приблизно так.

Регулятор "Ампери" поставити в мінімальне положення. Перемикач "Пуск-Заряд" в положення "Заряд". Під'єднати клеми зарядного до акумулятора, не переплутавши полярність, тобто + зарядного до + акумулятора, - зарядного

до - акумулятора. Ввімкнути пристрій в розетку Виставити регулятор "Ампери" приблизно в середнє положення. При цьому мають світитись індикатори "Сеть" і "Заряд". Заряд пішов. Це так, якщо зарядне справне.

На рахунок того, що не заряджає.

Причин може бути багато: несправний (в обриві, засульфатований) акумулятор, який ставлять на заряд, поганий контакт з клемами акумулятора або самих клем зарядного, несправний (перегорів) вхідний (вихіднй) запобіжник, несправний резистор (перегорів, перетерся) регулятора "Ампери", несправний (перегорів, немає контакту) випрямний (діодний) міст зарядного, немає виходу напруги з вторинної обмотки трансформатора зарядного.

На рахунок того, що гуде при включенні в мережу, то значить трансформатор зарядного працює, по меншій мірі працює хоча б первинна обмотка.

Додивився, що там ще є кнопка контроль, але з фото погано видно, що вона контролює, можливо при натисканні на неї повинен засвітитись ще якийсь індикатор.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Дякую. А як перевірити справність,тестером?

Ампери вивести до нуля, зарядне ввімкнути в мережу, поміряти напругу на клемах зарядного (12-17 В) не приєднуючи акумулятора. Якщо з акумулятором, то див. мій попередній пост. Напруга на підключеному акумуляторі має бути на якісь вольти більше, ніж на не підключеному до зарядного (попередньо заміряти).

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

можна, спочатку підключи споживача, якщо міряти напругу, щупи тестера - паралельно клемам, якщо ток - амперметр тільки послідовно

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Дякую. Питання на засипку.А як користуватися "пусковим"?

Подробиці не скажу, оскільки не практикував такого, але смисл приблизно в тому, що коли акумулятор знаходиться на машині, але не заводить, приєднатись до акумулятора (див. пост №3) і включити зарядне (тільки перемикач поставити в "Пуск") і потримати якісь хвилини. При цьому з акумулятора має бути зняте навантаження (стартер, магнітолу і т.п. не включати).

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

"Пускове" для того і призначено, що б допомагати акумулятору крутити стартер.

Це - ПЗП "Эффект" виробництва нашого електроапаратного заводу.

Десь у мене і паспорт на нього є, якщо треба...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...