Перейти до змісту

Обережно. Гнилі кабаки в київських ресторанах. Новини від руху ''Не будь байдужим''


cemiynick

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

"15 березня, у Всесвітній день прав споживача, ВГО "Не будь байдужим!", Ініціатива "Дріжджі" та громадська ініціатива "И так поймут!" вручили традиційну антипремію "Гнилий кабак". Тухлий овоч, перев'язаний урочистою стрічкою, активісти піднесли найбільш українофобському закладу громадського харчування в Києві за підсумками 2012 р.

Смердючий приз клієнтських симпатій уже третій рік поспіль отримує кафе, бар, паб або ресторан, що послідовно порушує права україномовних громадян: навіть після скарг до Управління захисту прав споживачів не має меню, фіскальних чеків та вивісок українською мовою, а також чиї офіціанти ніколи не зустрічають клієнта українською.

Перед піднесенням гнилого кабачка небайдужі провели прес-конференцію в інформаційній агенції "Укрінформ". Юрист "Не будь байдужим!" і засновник антипремії Юрко Фартушний розповів про її значення в оптимізації роботи кафе-барів-ресторанів. Координатор "Дріжджів" Микола Малуха повідомив про результативність українізації київських закладів харчування за допомогою інтернет-інструментів і презентував мапу, складену за підсумками діяльності Ініціативи "Дріжджі" у 2012 році. Засновник "И так поймут!" Роман Матис поінформував про досягнення у перемовинах з топ-менеджментом місцевих та міжнародних компаній стосовно того, що ними регулярно порушуються права україномовних споживачів і якою мовою зазвичай бізнес в Україні спілкується зі своїми клієнтами через рекламні матеріали, сайти, упаковку та соціальні мережі.

"Топ-5" закладів громадського харчування-українофобів: мережа "Муракамі", мережа "Танукі", мережа "Козирної карти", кафе-кондитерська "Lollipop Sweets" (вул. Прорізна, 10) та ресторан "Шампань" (вул. Велика Житомирська, 10).

"Топ-5" адекватних закладів громадського харчування: ресторан "Аромати Сходу" (вул. Саксаганського, 70/16), ресторан "Культ РА" (вул. Володимирська, 4), ресторан у готелі "Либідь" (площа Перемоги, 1), мережа "Везувіо" та мережа "Суші-Я".

"Топ-5" компаній-українофобів: "Розетка. UA", "Audi", "Інтертоп", "Samsung", "Квас Тарас".

"Топ-5" адекватних компаній: "Віннер Автомотів", "Нова пошта", "Sony", "Київстар", "Наш формат".

Прес-реліз руху "Не будь байдужим"

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...