Portegue Опубліковано 5 Березня, 2013 в 14:59 Поділитися #1 Опубліковано 5 Березня, 2013 в 14:59 Доброго дня, потрібна заміна або ремонт двигуна на автомобіль марки BMW 7 E32, зараз стоїть М60 V8 3.0 (в пріорітеті 3.0 3.5) хто що, може порадити, або до кого можна звернутись за консультаціею що до того, який двигун можливо поставити, і що, для цього потрібно. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Portegue Опубліковано 27 Жовтня, 2013 в 18:32 Автор Поділитися #2 Опубліковано 27 Жовтня, 2013 в 18:32 up Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
fedor Опубліковано 27 Жовтня, 2013 в 21:21 Поділитися #3 Опубліковано 27 Жовтня, 2013 в 21:21 На "Сотку" їдь. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Саня Опубліковано 27 Жовтня, 2013 в 23:27 Поділитися #4 Опубліковано 27 Жовтня, 2013 в 23:27 Самий простий варіант - ставити такий самий двигун, як і стояв.Якщо ж хочеш інший мотор, то виникає чимало додаткових труднощів. Інший двигун може бути не сумісний з твоєю трансмісією, можливі проблеми з електронікою і т.п. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
mister_lol Опубліковано 30 Жовтня, 2013 в 07:05 Поділитися #5 Опубліковано 30 Жовтня, 2013 в 07:05 Якщо хочеш авто залишити для себе то звичайно краще роби двигун. Купувати кота в мішку по моєму геть не варіант. Купив двигун, поставив, масло замінив і всі присадки і вийшли! Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
HelloBoy Опубліковано 30 Жовтня, 2013 в 07:13 Поділитися #6 Опубліковано 30 Жовтня, 2013 в 07:13 https://www.google.c...&output=classic це як добратись від Іміджа отут де виділено червоним прямокутником, находиться гараж одного мужичка якій завжди крутить БМВ.... правда в нього бачів тількі 3 серію... але попитка не питка! П.С. то не є реклама просто знімаю там недалеко гараж то він там завжди колупається... і іншим Бешкі ремонтує... його гараж на углу перед останній ряд... Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Portegue Опубліковано 30 Жовтня, 2013 в 14:43 Автор Поділитися #7 Опубліковано 30 Жовтня, 2013 в 14:43 https://www.google.c...&output=classic це як добратись від Іміджа отут де виділено червоним прямокутником, находиться гараж одного мужичка якій завжди крутить БМВ.... правда в нього бачів тількі 3 серію... але попитка не питка! П.С. то не є реклама просто знімаю там недалеко гараж то він там завжди колупається... і іншим Бешкі ремонтує... його гараж на углу перед останній ряд... дякую, заїду спитаю шо да як. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Portegue Опубліковано 30 Жовтня, 2013 в 15:26 Автор Поділитися #8 Опубліковано 30 Жовтня, 2013 в 15:26 напишу популярно для тих хто пише всякій бред на рахунок, кота в мішку,(перше що мене буде цікавити, це компресія, вона мае бути у всіх циліндрах однакова 11, 12, 13) та присадок, ну і не бред про можливі проблеми з коробкою, електронікою і тд.значіть так, почну з далека, кузов у мене e32 це bmw7 1994p на даний момент у мене двигун m60B30 тобто 3 літри на 32 кузов ставились також B35, B40 РІЗНИЦЮ МІЖ НИМИ можна прочитати тут http://coupeobzor.ru...-motor-bmw-m60/. Що з мотором на даний момент, і чому я хочу його замінити? мотор проїхав вже ~300000 всеб нічого але на холостих обертах його підтрясуе, це в районі 500-600 обертів, 800-900 все працюе ідеально, але коли стоїш на світлофорі чі ще десь це просто нестерпно, мотор ніби підтраюе, перша причина це компресія, вона там скаче від 7 до 11. робити мотора скажим так шкура выченки не стоит проїде після ремонту він не багато, а потім все по новій. Це на рахунок м60 мотора, е також його преемники м62в40- в44 данний мотор е в наявності в дуже хорошому стані, але проблема в тому шо його ставили на е38 е39 тобто 7 та 5, кріплення у нах зовсім інші чім в мене, тому їх треба грамотно переварювати. ну і якшо я буду ставити двигун більшого обему звичайно я буду міняти і коробку, і мозгі, і всі остальні нюанси шо будуть випливати, так от мені якраз і потрібно взнати ці всі нюанси, що мені потрібно перероблювати на кузові, кріплення чі ще щось + електроніка і тд. А для цього потрібна людина, сервіс де займаюця заміною моторів. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Portegue Опубліковано 30 Жовтня, 2013 в 15:33 Автор Поділитися #9 Опубліковано 30 Жовтня, 2013 в 15:33 На "Сотку" їдь.якщо радите якогось майстра, або сервіс, то вказуйте адресу. Дякую Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Skalyan Опубліковано 30 Жовтня, 2013 в 15:35 Поділитися #10 Опубліковано 30 Жовтня, 2013 в 15:35 А підкрутити холості оберти, щоб вони не були в межах 500-600 обертів не варіант?? Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Portegue Опубліковано 30 Жовтня, 2013 в 15:43 Автор Поділитися #11 Опубліковано 30 Жовтня, 2013 в 15:43 на інжекторі??? ай молодець мені більше всього подобаеця фраза *підкрутити* ніби це карб))) так і треба піднімати на 800-900 а це не зовсім добре, (це коли прошиваеш можна тількі зробити наскількі я знаю) таке можна робити тількі від біди, називаеця це ремонт за допомогою молотка і бутилкі пива. це те саме те що витягнути підсос на карбі і так і з ним їхати, цікаво якій буде при цьому расход? Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
SysR Опубліковано 30 Жовтня, 2013 в 15:50 Поділитися #12 Опубліковано 30 Жовтня, 2013 в 15:50 мені більше всього подобаеця фраза *підкрутити* ніби це карб)))Якщо не тямиш то не краще умнічай.В інжектора є комп який контролює роботу ДВС нормальні оберти на ХХ в районі 700-800. І само по собі зрозуміло що комп "адаптується" руками кудєсніків.ак і треба піднімати на 800-900 а це не зовсім добре, (це коли прошиваеш можна тількі зробити наскількі я знаю) таке можна робити тількі від біди, називаеця це ремонт за допомогою молотка і бутилкі пива. це те саме те що витягнути підсос на карбі і так і з ним їхати, цікаво якій буде при цьому расход?Мдя, чоловіче, перш ніж писати таке в темі, повчіть принципи роботи інжекторних двигунів. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Portegue Опубліковано 30 Жовтня, 2013 в 15:58 Автор Поділитися #13 Опубліковано 30 Жовтня, 2013 в 15:58 добре можливо я не розумію як працюють інжекторні двигуни, да мені впринцепі і пофіг.... суть не в тому, оберти мені компресію не збільшать, і взагалі я не питав як виправити тряску, я питав де, як і в кого замінити мотор!! Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
b0rg Опубліковано 30 Жовтня, 2013 в 15:58 Поділитися #14 Опубліковано 30 Жовтня, 2013 в 15:58 SysR , я вже вкотре прошу кинути пагубну манеру спілкування `не умнічай, сам дурак і а ти кто такой` Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Portegue Опубліковано 30 Жовтня, 2013 в 15:59 Автор Поділитися #15 Опубліковано 30 Жовтня, 2013 в 15:59 і на майбутне, прошу говорити реальне рішення проблеми, або до кого за таким звернутись. (і тоді я не буду говорити того, в чему до кінця не впевнений) Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Саня Опубліковано 30 Жовтня, 2013 в 16:00 Поділитися #16 Опубліковано 30 Жовтня, 2013 в 16:00 Portegue, ти також ай який молодець.Дійсно на E32 кузов ставилися мотори M60B30 та M60B40, а от двигун 3,5 л був іншої серії. Це була рядна шістка M30.Для початку я б радив розібратися зі своїм двигуном. 300 тис. доволі невеликий пробіг, а причини такого розбігу показів компресії по циліндрам можуть бути різні. Якщо блок алюсиловий, то варто зробити свого, якщо ж там нікасилове покриття, тоді дійсно вигідніше замінити двигун. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Portegue Опубліковано 30 Жовтня, 2013 в 16:12 Автор Поділитися #17 Опубліковано 30 Жовтня, 2013 в 16:12 на рахунок 3.5, згіден перепутав з м62, покриття в мене якраз то нікасиль я це вже давно взнавав, все через що двигун може трясти я вже перевірив, свечі, опори, коробка, та все інше.... робив повну діагностику, помилок в роботі двигуна немае.... Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Skalyan Опубліковано 30 Жовтня, 2013 в 16:15 Поділитися #18 Опубліковано 30 Жовтня, 2013 в 16:15 На скільки я знаю оберти інжекторного двигуна можна змінити без всяких прошивок регулюванням відкриття дросселя, що смокче повітря. Регулювання це здійснюється фіксацією в певне положення троса, який керується педаллю "газу", і думаю БМВ не виключення. Я не є спеціаліст по двигунах, можливо такий варіант не дуже добрий для інжектора, але спробував порадити. А витрата пального збільшиться лише на холостих обертах двигуна, на відміну від підсоса, який збільшує подачу пального в карбюраторних двигунах не залежно від кількості обертів.Такий варіант був запропонований, як тимчасове рішення, поки не буде усунута причина тряски, яка вже так дістала топікстартера.Ніби все сказав ... йду з теми Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Portegue Опубліковано 30 Жовтня, 2013 в 16:22 Автор Поділитися #19 Опубліковано 30 Жовтня, 2013 в 16:22 хворобу треба лікувати а не заклеювати пластиром Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
nicolay Опубліковано 5 Листопада, 2013 в 23:49 Поділитися #20 Опубліковано 5 Листопада, 2013 в 23:49 якщо ще невирішив проблему то можу порадити хорошого моториста мені він робив двигун на е39 роботою задоводений. наберай розкажу 0504384741 Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.