Перейти до змісту

Тема шанувальників авто марки "Запорожець"


Voytik

Рекомендовані повідомлення

Я б собі в село такого апарата (Запорожця) купив.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 205
  • Створено
  • Остання відповідь

мда. короче бачу що все туго....

щоб рідний добре чистив, він сам має бути чистим, і масло рідке, а не гудрон, і налите точно по рівню, а не аби скільки.

гезелевский, мова йде про сам тільки фільтруючий елемент. коштує 100 грн. москвічовский десь 50 грн.

10124-22.jpg

картерні гази врізаються в патрубок, що йде від фільтра до карба. а не перед фільтром.

Дай народу перехворіти тим, чим перехворів я))) І не бубни)))

от коли той нульовик випарить мосх (з кріпленням, мийками, чистками, нестабільним ХХ і т.д) - тоді і буде конструктив)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я б собі в село такого апарата (Запорожця) купив.

Нафіга туди їм цей апарат, їм хвататає того що є, одного на все село. Ти краще дріжджі і цукру купи, щоб було чим заправляти нинішній! :D

Дай народу перехворіти тим, чим перехворів я))) І не бубни)))

от коли той нульовик випарить мосх (з кріпленням, мийками, чистками, нестабільним ХХ і т.д) - тоді і буде конструктив)

А як часто ти його чистив, що він так вже цим напрягає?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я б собі в село такого апарата (Запорожця) купив.

Нафіга туди їм цей апарат, їм хвататає того що є, одного на все село. Ти краще дріжджі і цукру купи, щоб було чим заправляти нинішній! :D

Дай народу перехворіти тим, чим перехворів я))) І не бубни)))

от коли той нульовик випарить мосх (з кріпленням, мийками, чистками, нестабільним ХХ і т.д) - тоді і буде конструктив)

А як часто ти його чистив, що він так вже цим напрягає?

А ти не забувай, що МеМЗ це пилосос сам по собі. Відповідно - літом кожних 2-4тКм. Якщо десь по полям поносився - після поїздки (зняв-розібрав-помив-посушив-змастив). Зимою, звичайно, легше...Хоча закрадалися підозри, що при значній мінусовій температурі, мастильна складова, якою просочується фільтр, стає густіша. Відповідно повітрю важче проникати. Але, повторюсь, думка суто суб'єктивна.

Кріплення - це окрема симфонія. Фільтр цей важкенький, жорстких патрубків нема - кріпимо на гофрошланг. Відповідно сам фільтр треба десь/якось/до чогось міцно кріпити. Це утруднює доступ, а також, автоматично, його монтаж/демонтаж (свічки перевірити - знімай, клапана регульнути - знімай, до карба толком добратися - знімай, до трамблера - теж). А засунути його приблизно на те місце, де зараз в мене стоїть - нема як і до чого кріпити.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А як часто ти його чистив, що він так вже цим напрягає?

візьми любу тряпку, легенько змочи маслом (так як нульовіка треба мочити), поклади там дес біля мотора і поїздь, сам побачиш.

це вже не кажучи щоб ту тряпку натягнути на всас двигуна, кудою повітря постійно смокче кубометрами за хвилини

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ну да, ну може, але хоцу повітряний, щоб був в корпусі

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

в корпусі мати без сенсу, якщо в тебе нема подачі теплого повітря до того корпусу в зимовий період.

інакше яка користь з корпусу?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Мех пошкодження і більше віріантів для кріплення та фіксації

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Хто на якій гумі їздить?

стою перед вибором: 155/80 - перід, 165/80- на зад чи повністтю 165/80 взяти

питання стійкості на дорозі

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Хто на якій гумі їздить?

стою перед вибором: 155/80 - перід, 165/80- на зад чи повністтю 165/80 взяти

питання стійкості на дорозі

175/65, якщо не помиляюсь, в мене. Але R14.

Висота 80 - непоганий захист від стану наших доріг. Але мені б вистачило 165/75 у твоєму випадку...На всі 4

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

за стійкість на дорозі більш відповідають справні амортизатори.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

за стійкість на дорозі більш відповідають справні амортизатори.

Не зовсім згідний.

Бо в мене після переходу з діагональної гуми ("дубової" 155/87) на радіальну (мяку, 155/80) в окремих випадках погіршилася "курсостійкість".

Тому ось тепер думаю обрати щось з нищим профілем на керовані колеса (165/70 або 175/70), А ось на ведучі, з економічних міркувань, дати з рідним діаметром (И151 - 155/87) 610мм - 165/80.

1) чи не будуть затиратись боковини шини 175/70 об деталі підвіски?

2) Який тиск давати на радіалці для нормальної роботи профілю? качав 1,6/1,7, як по книжці, а на шиномонтажі сказали, що то мало, рекомендували не менше 2,0/2,5?!

175/65, якщо не помиляюсь, в мене. Але R14.

Висота 80 - непоганий захист від стану наших доріг. Але мені б вистачило 165/75 у твоєму випадку...На всі 4

165/75 не реально знайти, а якщо разово знайду, то в разі чого де взяти запаску?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

http://www.ridus.ru/news/77537/

В Мексиці жуки штампували аж до 2003, покататись би на такому, порівняти відчуття з зазом...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Хтось ставив лічильник витрати палива? На заз.кіев.юа було обговорення.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

я ставив. калужский. міряє він не дуже точно.

я там писав.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В кого є механічний привод опускання бокового скла на праву дверку?

Типу куплю! Або порадьте де можна купити?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В кого є механічний привод опускання бокового скла на праву дверку?

Типу куплю! Або порадьте де можна купити?

Якщо горить - в Понеділок взнаю.Якщо не горить - віддам свій, але десь, сподіваюсь, за місяць)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я не спішу.

років 5 без нього катаюсь :D, але вже хочеться його поставити.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Встановив сьогодні БЄСЗ-1 (безконтактну єлектронну систему запалювання). Перші враження позитивні, але ще нікуди не їздив окрім території гаражн.кооп..

- Запалювання кожного циліндру тепер можна виставити рівно по мітці

- Чітка, широка іскра білого кольору, яка пробивається на ширину електрода (і якою можна навіть підсвічувати)!

- Двигун перестав "троїти", робота при цьому стала рівнорною, що незвично і одразу помітилося

- тепер на "холостих" тримає майже при 300-400 обертах, закрутив гвинт регулювання холостих об. на 1,25 оберта (оберти визначив суб"єктивно, на око. гайки на шківу можу узріти коли він обертається :) ),

- а що найбільше сподобалося, так це споживання електрики системою запалювання. Раніше при переході на холості оберти (а вони були не маленькі) двигун починав живитися від АКБ, так зараз генератор навіть заряджає її.

Але є нюанс!

не знаю чи це нормально? Момент іскри став ніби трішки "затянутим". Як я зміг помітити, що між електродами проскакує декілька розрядів, так би мовити багатоїскровий режим. Чи не спричинить це проблем при високих обертах під час руху?

Хто скаже: багатоіскрова робота БСЗ є нормальною?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

не знаю чи це нормально? Момент іскри став ніби трішки "затянутим". Як я зміг помітити, що між електродами проскакує декілька розрядів, так би мовити багатоїскровий режим. Чи не спричинить це проблем при високих обертах під час руху? Хто скаже: багатоіскрова робота БСЗ є нормальною?

Взагалі то на робочій БСЗ багатоіскровість повинна бути лише на малих оборотах, на великих конденсатори не будуть встигати заряджатись для декількох розрядів і буде тільки один розряд. А взагалі системи є різні і навіть однакові ведуть себе по різному - треба пробувати. Багатоіскровість і є для покращення роботи движка на малих оборотах, на великих він пару іскор може і пропустити, йому обертального момента вистачить для роботи.

Собі теж хочу електронну поставити. Колись продавались комплекти (БСЗ, трамблер, катушка, провода (низькі й високі)), але останній бачив 2 роки тому і лише на Москаля 412. Зараз жалію що не взяв. Коштував той комплект 800 грн. Але були й на жужика, 40.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ти про це: http://aukro.ua/elek...3196563716.html ?

Так ті хто пробував кажуть, що на ЗАЗ воно не підходить.

Ось чим закінчилася моя "епопея" з модернізацією: після встановлення БЕСЗ покращилася робота на низах, стабілізувалися холості оберти, підвищилась "прийомистість" на низах до 1500-1800об. Але разом з цим авто неможливо розігнати понад 55км/год на 4-ті передачі. Машина просто піпець, НЕ ЇДЕ! Хоча перед цим з контактним і до 120км/год розганяв.

Виявляється проблема в тому, що модернізації я піддав не рідний трамблер (на якому їздив/їжджу), а запасний який лежав в гаражі спеціально для цієї цілі. Зрівнявши маркування виявилося, що він від москаля 412, який в свою чергу має інші режими регулювання КВЗ (кута випередження запалювання).

Тому думаю, що ті трамблери, що продаються в тих комплектах, це аналогічні "москалеві" комплекти і на заз вони навряд чи підійдуть.

Хоча може, якщо хтось дасть його спробувати прокататись на ньому перед покупкою я буду вельми вдячний і зміню свою думку.

Наразі маю намір встановити вищеописану систему на "рідний" розподільник (на благо не багато це потребує переробок), або переробити його під датчик Холла.

Що для цього необхідно? який датчик буде оптимальним прошу порадити в тему, або в приват.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Да, схоже. А чому ж не підходить? В тому то і справа що трамблер там відрегульований під жужика. Люди раніше ставили, казали що люкс.

Дякую за ссилочку. Зроблю підвіску, відкладу бабло на цей наборчик.

Щодо трамблера - не заморочуйся. Перестав пружинки з рідного на Мокальовський. Все інше 1 в 1. Ну, звичайно що кінцевичок треба на 90 град. повертати, або провода на 1 циліндр змістити.

P.s.: роздивився позначення на наборі. Трамблер ГАЗ-2410-3302, катушка 08, комутатор (761-3734) 08. Щодо Волжани я щось не подумав... Хоча в неті таких зв'язок на жужик повно.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

тільки пружинки? а нічого що там і грузіки інші, і ричаг механізму у тих грізуків теж трохи відрізняється, і вакумний настроєний на інший тиск.

глибоко сумніваюсь що хтось спеціально заморочувався носив його на стенд щоб перенастроїти на ЗАЗ характеристики.

"то ж "запор" він і так пердить-їде, всьо підходить люкс!" головне продати, а в морду ж не дадуть.

звісно можна і так поставити, заводитись і їхати воно буде... але справа хозяйська. комусь вистачить щоб воно перділо як запор, а комусь треба всі 40 конячок на всіх обертах.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...