Rude Boy Опубліковано 23 Березня, 2013 в 19:55 #126 Опубліковано 23 Березня, 2013 в 19:55 Я б собі в село такого апарата (Запорожця) купив.
fedot Опубліковано 23 Березня, 2013 в 21:29 #127 Опубліковано 23 Березня, 2013 в 21:29 мда. короче бачу що все туго.... щоб рідний добре чистив, він сам має бути чистим, і масло рідке, а не гудрон, і налите точно по рівню, а не аби скільки. гезелевский, мова йде про сам тільки фільтруючий елемент. коштує 100 грн. москвічовский десь 50 грн. картерні гази врізаються в патрубок, що йде від фільтра до карба. а не перед фільтром. Дай народу перехворіти тим, чим перехворів я))) І не бубни))) от коли той нульовик випарить мосх (з кріпленням, мийками, чистками, нестабільним ХХ і т.д) - тоді і буде конструктив)
Ukrainec Опубліковано 23 Березня, 2013 в 21:36 #128 Опубліковано 23 Березня, 2013 в 21:36 Я б собі в село такого апарата (Запорожця) купив. Нафіга туди їм цей апарат, їм хвататає того що є, одного на все село. Ти краще дріжджі і цукру купи, щоб було чим заправляти нинішній! Дай народу перехворіти тим, чим перехворів я))) І не бубни))) от коли той нульовик випарить мосх (з кріпленням, мийками, чистками, нестабільним ХХ і т.д) - тоді і буде конструктив) А як часто ти його чистив, що він так вже цим напрягає?
fedot Опубліковано 23 Березня, 2013 в 22:03 #129 Опубліковано 23 Березня, 2013 в 22:03 Я б собі в село такого апарата (Запорожця) купив. Нафіга туди їм цей апарат, їм хвататає того що є, одного на все село. Ти краще дріжджі і цукру купи, щоб було чим заправляти нинішній! Дай народу перехворіти тим, чим перехворів я))) І не бубни))) от коли той нульовик випарить мосх (з кріпленням, мийками, чистками, нестабільним ХХ і т.д) - тоді і буде конструктив) А як часто ти його чистив, що він так вже цим напрягає? А ти не забувай, що МеМЗ це пилосос сам по собі. Відповідно - літом кожних 2-4тКм. Якщо десь по полям поносився - після поїздки (зняв-розібрав-помив-посушив-змастив). Зимою, звичайно, легше...Хоча закрадалися підозри, що при значній мінусовій температурі, мастильна складова, якою просочується фільтр, стає густіша. Відповідно повітрю важче проникати. Але, повторюсь, думка суто суб'єктивна. Кріплення - це окрема симфонія. Фільтр цей важкенький, жорстких патрубків нема - кріпимо на гофрошланг. Відповідно сам фільтр треба десь/якось/до чогось міцно кріпити. Це утруднює доступ, а також, автоматично, його монтаж/демонтаж (свічки перевірити - знімай, клапана регульнути - знімай, до карба толком добратися - знімай, до трамблера - теж). А засунути його приблизно на те місце, де зараз в мене стоїть - нема як і до чого кріпити.
Voytik Опубліковано 23 Березня, 2013 в 22:04 Автор #130 Опубліковано 23 Березня, 2013 в 22:04 А як часто ти його чистив, що він так вже цим напрягає?візьми любу тряпку, легенько змочи маслом (так як нульовіка треба мочити), поклади там дес біля мотора і поїздь, сам побачиш.це вже не кажучи щоб ту тряпку натягнути на всас двигуна, кудою повітря постійно смокче кубометрами за хвилини
Ukrainec Опубліковано 23 Березня, 2013 в 22:17 #131 Опубліковано 23 Березня, 2013 в 22:17 Ну да, ну може, але хоцу повітряний, щоб був в корпусі
Voytik Опубліковано 23 Березня, 2013 в 22:20 Автор #132 Опубліковано 23 Березня, 2013 в 22:20 в корпусі мати без сенсу, якщо в тебе нема подачі теплого повітря до того корпусу в зимовий період.інакше яка користь з корпусу?
Ukrainec Опубліковано 23 Березня, 2013 в 22:31 #134 Опубліковано 23 Березня, 2013 в 22:31 Мех пошкодження і більше віріантів для кріплення та фіксації
Ukrainec Опубліковано 31 Березня, 2013 в 18:42 #136 Опубліковано 31 Березня, 2013 в 18:42 Хто на якій гумі їздить?стою перед вибором: 155/80 - перід, 165/80- на зад чи повністтю 165/80 взятипитання стійкості на дорозі
fedot Опубліковано 31 Березня, 2013 в 18:55 #137 Опубліковано 31 Березня, 2013 в 18:55 Хто на якій гумі їздить?стою перед вибором: 155/80 - перід, 165/80- на зад чи повністтю 165/80 взятипитання стійкості на дорозі175/65, якщо не помиляюсь, в мене. Але R14. Висота 80 - непоганий захист від стану наших доріг. Але мені б вистачило 165/75 у твоєму випадку...На всі 4
Voytik Опубліковано 31 Березня, 2013 в 19:54 Автор #138 Опубліковано 31 Березня, 2013 в 19:54 за стійкість на дорозі більш відповідають справні амортизатори.
Ukrainec Опубліковано 31 Березня, 2013 в 21:12 #139 Опубліковано 31 Березня, 2013 в 21:12 за стійкість на дорозі більш відповідають справні амортизатори.Не зовсім згідний.Бо в мене після переходу з діагональної гуми ("дубової" 155/87) на радіальну (мяку, 155/80) в окремих випадках погіршилася "курсостійкість".Тому ось тепер думаю обрати щось з нищим профілем на керовані колеса (165/70 або 175/70), А ось на ведучі, з економічних міркувань, дати з рідним діаметром (И151 - 155/87) 610мм - 165/80.1) чи не будуть затиратись боковини шини 175/70 об деталі підвіски?2) Який тиск давати на радіалці для нормальної роботи профілю? качав 1,6/1,7, як по книжці, а на шиномонтажі сказали, що то мало, рекомендували не менше 2,0/2,5?!175/65, якщо не помиляюсь, в мене. Але R14.Висота 80 - непоганий захист від стану наших доріг. Але мені б вистачило 165/75 у твоєму випадку...На всі 4 165/75 не реально знайти, а якщо разово знайду, то в разі чого де взяти запаску?
cemiynick Опубліковано 10 Квітня, 2013 в 13:49 #140 Опубліковано 10 Квітня, 2013 в 13:49 http://www.ridus.ru/news/77537/В Мексиці жуки штампували аж до 2003, покататись би на такому, порівняти відчуття з зазом...
cemiynick Опубліковано 10 Квітня, 2013 в 14:33 #141 Опубліковано 10 Квітня, 2013 в 14:33 Хтось ставив лічильник витрати палива? На заз.кіев.юа було обговорення.
Voytik Опубліковано 10 Квітня, 2013 в 21:07 Автор #142 Опубліковано 10 Квітня, 2013 в 21:07 я ставив. калужский. міряє він не дуже точно.я там писав.
Ukrainec Опубліковано 18 Квітня, 2013 в 16:34 #143 Опубліковано 18 Квітня, 2013 в 16:34 В кого є механічний привод опускання бокового скла на праву дверку?Типу куплю! Або порадьте де можна купити?
fedot Опубліковано 18 Квітня, 2013 в 21:12 #144 Опубліковано 18 Квітня, 2013 в 21:12 В кого є механічний привод опускання бокового скла на праву дверку?Типу куплю! Або порадьте де можна купити?Якщо горить - в Понеділок взнаю.Якщо не горить - віддам свій, але десь, сподіваюсь, за місяць)
Ukrainec Опубліковано 19 Квітня, 2013 в 18:22 #145 Опубліковано 19 Квітня, 2013 в 18:22 Я не спішу. років 5 без нього катаюсь , але вже хочеться його поставити.
Ukrainec Опубліковано 20 Квітня, 2013 в 18:51 #146 Опубліковано 20 Квітня, 2013 в 18:51 Встановив сьогодні БЄСЗ-1 (безконтактну єлектронну систему запалювання). Перші враження позитивні, але ще нікуди не їздив окрім території гаражн.кооп.. - Запалювання кожного циліндру тепер можна виставити рівно по мітці - Чітка, широка іскра білого кольору, яка пробивається на ширину електрода (і якою можна навіть підсвічувати)! - Двигун перестав "троїти", робота при цьому стала рівнорною, що незвично і одразу помітилося - тепер на "холостих" тримає майже при 300-400 обертах, закрутив гвинт регулювання холостих об. на 1,25 оберта (оберти визначив суб"єктивно, на око. гайки на шківу можу узріти коли він обертається ), - а що найбільше сподобалося, так це споживання електрики системою запалювання. Раніше при переході на холості оберти (а вони були не маленькі) двигун починав живитися від АКБ, так зараз генератор навіть заряджає її. Але є нюанс! не знаю чи це нормально? Момент іскри став ніби трішки "затянутим". Як я зміг помітити, що між електродами проскакує декілька розрядів, так би мовити багатоїскровий режим. Чи не спричинить це проблем при високих обертах під час руху? Хто скаже: багатоіскрова робота БСЗ є нормальною?
uagav Опубліковано 22 Квітня, 2013 в 22:33 #147 Опубліковано 22 Квітня, 2013 в 22:33 не знаю чи це нормально? Момент іскри став ніби трішки "затянутим". Як я зміг помітити, що між електродами проскакує декілька розрядів, так би мовити багатоїскровий режим. Чи не спричинить це проблем при високих обертах під час руху? Хто скаже: багатоіскрова робота БСЗ є нормальною?Взагалі то на робочій БСЗ багатоіскровість повинна бути лише на малих оборотах, на великих конденсатори не будуть встигати заряджатись для декількох розрядів і буде тільки один розряд. А взагалі системи є різні і навіть однакові ведуть себе по різному - треба пробувати. Багатоіскровість і є для покращення роботи движка на малих оборотах, на великих він пару іскор може і пропустити, йому обертального момента вистачить для роботи.Собі теж хочу електронну поставити. Колись продавались комплекти (БСЗ, трамблер, катушка, провода (низькі й високі)), але останній бачив 2 роки тому і лише на Москаля 412. Зараз жалію що не взяв. Коштував той комплект 800 грн. Але були й на жужика, 40.
Ukrainec Опубліковано 23 Квітня, 2013 в 13:07 #148 Опубліковано 23 Квітня, 2013 в 13:07 Ти про це: http://aukro.ua/elek...3196563716.html ?Так ті хто пробував кажуть, що на ЗАЗ воно не підходить.Ось чим закінчилася моя "епопея" з модернізацією: після встановлення БЕСЗ покращилася робота на низах, стабілізувалися холості оберти, підвищилась "прийомистість" на низах до 1500-1800об. Але разом з цим авто неможливо розігнати понад 55км/год на 4-ті передачі. Машина просто піпець, НЕ ЇДЕ! Хоча перед цим з контактним і до 120км/год розганяв.Виявляється проблема в тому, що модернізації я піддав не рідний трамблер (на якому їздив/їжджу), а запасний який лежав в гаражі спеціально для цієї цілі. Зрівнявши маркування виявилося, що він від москаля 412, який в свою чергу має інші режими регулювання КВЗ (кута випередження запалювання).Тому думаю, що ті трамблери, що продаються в тих комплектах, це аналогічні "москалеві" комплекти і на заз вони навряд чи підійдуть.Хоча може, якщо хтось дасть його спробувати прокататись на ньому перед покупкою я буду вельми вдячний і зміню свою думку.Наразі маю намір встановити вищеописану систему на "рідний" розподільник (на благо не багато це потребує переробок), або переробити його під датчик Холла.Що для цього необхідно? який датчик буде оптимальним прошу порадити в тему, або в приват.
uagav Опубліковано 23 Квітня, 2013 в 18:45 #149 Опубліковано 23 Квітня, 2013 в 18:45 Да, схоже. А чому ж не підходить? В тому то і справа що трамблер там відрегульований під жужика. Люди раніше ставили, казали що люкс.Дякую за ссилочку. Зроблю підвіску, відкладу бабло на цей наборчик.Щодо трамблера - не заморочуйся. Перестав пружинки з рідного на Мокальовський. Все інше 1 в 1. Ну, звичайно що кінцевичок треба на 90 град. повертати, або провода на 1 циліндр змістити.P.s.: роздивився позначення на наборі. Трамблер ГАЗ-2410-3302, катушка 08, комутатор (761-3734) 08. Щодо Волжани я щось не подумав... Хоча в неті таких зв'язок на жужик повно.
Voytik Опубліковано 23 Квітня, 2013 в 19:07 Автор #150 Опубліковано 23 Квітня, 2013 в 19:07 тільки пружинки? а нічого що там і грузіки інші, і ричаг механізму у тих грізуків теж трохи відрізняється, і вакумний настроєний на інший тиск.глибоко сумніваюсь що хтось спеціально заморочувався носив його на стенд щоб перенастроїти на ЗАЗ характеристики."то ж "запор" він і так пердить-їде, всьо підходить люкс!" головне продати, а в морду ж не дадуть.звісно можна і так поставити, заводитись і їхати воно буде... але справа хозяйська. комусь вистачить щоб воно перділо як запор, а комусь треба всі 40 конячок на всіх обертах.
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.