Перейти до змісту

Тема шанувальників авто марки "Запорожець"


Voytik

Рекомендовані повідомлення

В суботу попередньо планую вліпити сіє "чудо":

post-5408-0-42821900-1361909572_thumb.jp post-5408-0-80017200-1361909621_thumb.jp

о, я собі подібне робив :)

цікаво, за яким принципом твоє працює, якщо там тільки один провід, і припустимо другий на масу.

походу це не датчик хола.

поставити туди стандартний вазівський ДХ і буде взагалі нормально :)

Ні не Хола, а звичайний, параметричний датчик і латунна крильчатка

стандартний заводський комплект для модернізації. 1980р :)

Тільки спочатку вийняти і продивитись привід того, що називається трамблер в народі. Складається із вала та двух причуд, скріплених шпонками. Так от на тих шпонках люфт стає по 15 градусів на кожній. От і поробуй виставити момент запалювання. Коли крутиш в одну сторону, то все в нятяг і виставляєш. Коли скидаєш "газ", то і збивається на тих 15+15=30 градусів. Коли виймати, то запамятати положення, бо як не так вставити, то потім довго гадати, як правильно виставити.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 205
  • Створено
  • Остання відповідь

Ого!

1. Це що, в тебе мотор тридцятка стоїть? Яка ставилась мета? Через розхід? Який він?

2. Повітряний фільтр - нема чи всередині труби?

ну і, судячи з труби глушника, там теж не оригінал стоїть? Що саме ставив/варив, від якої машини.. Цікаво послухати звук... Я наслуханий про "бархатний" звук 30-ок : - )

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

молодець, доглянутий Запік thumbs.gif

а ручнік рідний?

рідні ручнікі всі сильно торчать догори. я собі його трішечки переварював щоб він в опущеному стані був більш паралельний тонелю.

тоді і між сідушками не торчить, і тягнути його зручніше.

10 хв. роботи щоб переробити. як схочеш за пиво загну і твому :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Хто як вирішує проблему з ущільнювачами труб торсіонів? бо в мене рідних пилозахистників вистачило максимум на 3 роки. Хотілося щось силіконове, таке як на шарніри москалика.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Селиконовые тоже не надолго! Такое гавно нам тюхают!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Селиконовые тоже не надолго! Такое гавно нам тюхают!

Ну не скажи! в мене ще поки цілі, головне щоб з м"якого силікону були, а не ті жовті, що продають переважно на базарі. Але це на шарніри, а на труби що?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

...а що це я такого доглянутого Жужика не спостерігав на наших дорогах??

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Та їздить він, в районі Київської-Рівненської точно буває. Хотів зробити фото поки робили, але шось не вийшло. Там основна красота під краскою і обшивкою.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

5qjLMEfOfL0.jpg

....Провокатор!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

хто підскаже від чого можна уплотнітель на переднє лобова на заз 965 поставити, або де оригінал недорого купити в норма стані..

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Маю комплект б\в стекол до ЗАЗ. уплотнітель вже пішов.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

стьокла і вмене є з двох заз 965, мені потрібен уплотнітєль на переднє скло

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

я робив з жигулівського переднього.

вирізав йому по середині, зверху і знизу по фрагменту, і склеював назад.

все звісно добре натягнувши і намірявши.

найважче це відрізати. щоб точно перпендикулярно в двох площинах, ще й щоб сам зріз був плоским.

зріз вирівнювати добре виходить болгаркою. або на наждаку.

клеїв клейом спеціально для гуми. поліуритановим.

але певно і "88" добре піде.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

я робив з жигулівського переднього.

вирізав йому по середині, зверху і знизу по фрагменту, і склеював назад.

все звісно добре натягнувши і намірявши.

найважче це відрізати. щоб точно перпендикулярно в двох площинах, ще й щоб сам зріз був плоским.

зріз вирівнювати добре виходить болгаркою. або на наждаку.

клеїв клейом спеціально для гуми. поліуритановим.

але певно і "88" добре піде.

дякую, я тож так думаю робити навіть на ю-тубі відео дивився.... бо нормальний найтизаводський важко, або дуже дорого...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

де взяти пов. фільт від "41-го" москаля?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

на варшавці, мужики що торгують б\у запчастинами від радянських авто, біля формули.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

на варшавці, мужики що торгують б\у запчастинами від радянських авто, біля формули.

Немає!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ну, тоді тільки по інету гуглити.

от наприклад.

з архіву, але дата там не стара, і є номер телефону. дзвони питай, може ще є.

http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:u2IHHT03JHEJ:emarket.ua/objavlenie/korpus-filtra-2141-moskvich-karbjuratora-ID1MWLd.html

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ай хрен з ним, певно візьму нульовика та й все. Місця на фільтр з 2141 й так немає

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

пф.. якщо руки звідки треба то прикрути сам фільтруючий елемент, без коробки. і туде тобі нульовик.

можеш тоді купити фільтр зразу від газелі. він подібний до москвичовського, тільки ще більший.

два рідних колісних ковпака і три шпильки з гайками щоб затиснути фільтр між ковпаками.

в одному ковпаку робиш по центру дирку на гофру, чи що там хочеш далі.

доречі рідний масляний фільтр теж нульовик. тільки ж не понтовий :))

і так само як і понтовий нульовик, вимагає доглядання (миття та змащування).

так що, якщо розібратися, то нема сенсу випєндрюватися і тратити бабло на фігню.

рідного розбираєш, миєш чи керасіном чи керхером з хімією (якщо сильно засраний), заливаєш йому вказаний на корпусі рівень самого дешевого масла, і їздиш не морочиш мозгі.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

пф.. якщо руки звідки треба то прикрути сам фільтруючий елемент, без коробки. і туде тобі нульовик.

можеш тоді купити фільтр зразу від газелі. він подібний до москвичовського, тільки ще більший.

два рідних колісних ковпака і три шпильки з гайками щоб затиснути фільтр між ковпаками.

в одному ковпаку робиш по центру дирку на гофру, чи що там хочеш далі.

доречі рідний масляний фільтр теж нульовик. тільки ж не понтовий :))

і так само як і понтовий нульовик, вимагає доглядання (миття та змащування).

так що, якщо розібратися, то нема сенсу випєндрюватися і тратити бабло на фігню.

рідного розбираєш, миєш чи керасіном чи керхером з хімією (якщо сильно засраний), заливаєш йому вказаний на корпусі рівень самого дешевого масла, і їздиш не морочиш мозгі.

Рідний мені треба міняти, бо в ньому є певні пошкодження після однієї з попередніх чисток. Та й якісттю фільтрації повітря я ніколи не був задоволений. Особливо це помітно коли чистиш карбюратор і бачу кількісьть пилового осаду на патрубках.

Ні, баста! Або сухий, або нульовик!

Газелевський Б\В знайти те ж саме що і до 2141, а новий коштує просто "космос". Мастерити то можна і не лише з ковпаків, але це вже кустащина, і є одне НО...

Нульовик теж не вирішує всіх проблем, що і самозборка, а саме - куди підєднати шланг відсосу картерних газів?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

мда. короче бачу що все туго....

щоб рідний добре чистив, він сам має бути чистим, і масло рідке, а не гудрон, і налите точно по рівню, а не аби скільки.

гезелевский, мова йде про сам тільки фільтруючий елемент. коштує 100 грн. москвічовский десь 50 грн.

10124-22.jpg

картерні гази врізаються в патрубок, що йде від фільтра до карба. а не перед фільтром.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...