Перейти до змісту

Про "Барьер"


Harddriver

Рекомендовані повідомлення

Днями мій друг їхав з Новомосковська на своєму мікроавтобусі в аеропорт Бориспіль - зустрічати дружину з дитиною, що поверталися з відпустки . Швидкісний режим не порушував, тому здивувався, коли прямо під колеса несподівано, кинувся співробітник ДАІ. Зупинив, попросив пред'явити документи. І тут, він зробив першу помилку - він віддав документи йому в руки. З цієї хвилини, мій друг став заручником ситуації ...

Працівник ДАІ урочисто оголошує йому, що його машину забирають на штрафмайданчик через те, що вона знаходиться в розшуку по лінії виконавчої служби. Він про цей арешт, природньо, ні сном, ні духом. Виявляється, на деяких трасах відеокамери відстежують номери проїжджаючих автомобілів, потім дають сигнал на найближчий пост ДАІ, і ... вуаля, ви "арештовані"! І ім'я цієї новації, розробленим на благо громадян України - програма «Бар'єр».

Після 5 годин знайомства з інспекторами ДАІ, коли вони вже стали розмовляти по простіше, йому пояснили, що 95% зупинених, завдяки «бар'єру», водіїв дізнаються про те, що їхні машини в розшуку від інспектора ДАІ і при цьому не приховують своєї радості і подиву, бажаючи здоров'я, щастя і благополуччя співробітникові, відбирають їх кровну власну авто.

Моєму другові теж довелося покинути свій автомобіль, але щоб з цього офісу на колесах, укомплектованого за останнім словом техніки, нічого не пропало, йому довелося в машині залишити водія. Простояла вона там три дні, поки він не привіз на пост ДАІ представника виконавчої служби м. Новомосковська Ольгу Пушкар по команді Москаленко В.В. - Начальника відділу виконавчої служби м. Новомосковська Дніпропетровської області. Так автомобіль повернувся в рідне місто, де його в три години ночі залишили на території райвідділу міліції, при цьому домовились з виконавцем зустрітися вранці з метою опису мат. цінностей що знаходяться в мікроавтобусі. Але від цього легше йому не стало - з цього моменту почалося найцікавіше.

Вранці машини не виявилося на місці, при цьому Москаленко В.В. відмовився обговорювати як місце її знаходження, так і причину, по якій не проводилася опис майна. Всі спроби дізнатися долю автомобіля не дали результату. Але сюрпризи на цьому не закінчилися.

Так от, ще через пару днів після того, як його мікроавтобус опинився вже в м. Новомосковську, йому телефонують друзі з Дніпропетровська і задають питання - а що ти продаєш свій мобільний офіс, ще й терміново, може потрібна допомога? Він не розгубився і попросив прослідкувати за машиною і зробити кілька фотографій. Так і виявилося, його мікроавтобус їздить по м. Дніпропетровську з табличками «терміново продам» і вказаний телефон. Само собою на цей номер подзвонили і вгадайте, чий це телефон??? Правильно - начальника відділу виконавчої служби міста Новомосковська, товариша Москаленко В.В. Вистачило ж розуму, напевно думав, що в іншому місті її не побачать.

Потрібно сказати, що спокуса таки подолала здоровий глузд, тому що на перший погляд простий мікроавтобус Рено Трафік всередині виявився не простим: два телевізори, ходова на повітряних подушках, камера заднього виду, пристрій автономного опалення «Вебасто», 220 вольт, «Вай-фай» , навігація, ноутбук та багато іншого. Очевидно, Москаленко, зміркувавши, що в його руки потрапила дуже навіть ліквідна машина, вирішив її по-швидкому сплавити без посередників. Та й без різниці, що рухає цією людиною.

Зараз мій друг, звичайно ж, написав скарги у всі контролюючі органи і подав до суду. Я довго думав над його історією і з юридичного боку вказав на його помилки і помилки виконавчої служби, від яких хочу застерегти інших автолюбителів, незнайомих ще з цим «Бар'єром»: інспектору ДАІ документи в руки не передавайте; при спробі арешту автомобіля він повинен був відразу вимагати прибуття на місце представника виконавчої служби з підтверджуючими документами, експертами для опечатування та огляду автомобіля і евакуатора для доставки на стоянку тимчасового утримання; виконавець ніяк не може оголосити в розшук транспортний засіб, не вживши при цьому будь-яких дій по його знаходженню, і про це прямо говорить стаття 40 Закону "Про виконавче провадження"

Все-таки хочу дати одну універсальну пораду всім автолюбителям. Вона ні як не злякає інспекторів і не вирішить проблему самодурства чиновників, але дозволить заощадити найдорожче - нерви, час і гроші.

Завжди перед виїздом у далеку дорогу телефонуйте до знайомого нотаріуса і просите перевірити ваше авто на відсутність його в базі «Державний реєстр обтяження рухомого майна», якщо ж є в зазначеній базі «згадка» про ваше авто, то рекомендую виїжджати тільки, після усунення причини, по якій вас туди внесли. Повірте вирішувати те питання в дорозі значно важче.

Весь текст (рос)

http://ord-ua.com/20...stviya/?lpage=1

Від себе додам, цей російський "диво-винахід", що являє собою симбіоз OСR і бази даних власників номерних знаків створив нашим сусідам-водіям справжню проблему. Як правило за кілометр від Барьеру (в них є ще мобільна версія на базі УАЗа-"буханця") виставляється пост ДАЇ, і всі дані про "підозрілі" номерні знаки йдуть туди. Маєш несплачені штрафи, просрочений техогляд (добре що нас це вже не стосується), червоні номери понад 3 місяці, попередньому власнику якось вдалося продати "підкредитне" авто, підозра на "двійника" і т ін. - сигнал летить на пост. Єдине, що радує - дороговизна цієї системи, точно не пригадую, ссилкі "втонули", але гуглилось десь порядку 100 тис. $., і її рентабельно ставити тільки на магістральні траси. Поки-що.

Але я бачу з такими "ноу-хау" цю вартість можна "відбити" досить швидко.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...