SOAD Опубліковано 15 Листопада, 2012 в 14:28 #26 Опубліковано 15 Листопада, 2012 в 14:28 Взяти відмову від сервісного центру а потім подати до суду)))а пс. як на мене то й по справедливості компанія одна то й відповідати повина вона чи японії ти россії)
Braytner Опубліковано 15 Листопада, 2012 в 14:36 #27 Опубліковано 15 Листопада, 2012 в 14:36 найкращий для тебе варіант відати телік продавцю І хай вони самі розбираються з цим або заміну роблять
Karabasbarabas Опубліковано 23 Листопада, 2012 в 10:17 Автор #28 Опубліковано 23 Листопада, 2012 в 10:17 виникло ще таке запитання: якими законодавчими актами регулюється порядок ввезення на територію України товарів для подальшої реалізації в роздрібних мережах, які документи оформляються, які податки сплачуються? хоча б в двох словах. сподіваюсь правильно висловився. бо покопався в законодавчих базах і так конкретної відповіді для себе не знайшов
Black Опубліковано 23 Листопада, 2012 в 10:23 #29 Опубліковано 23 Листопада, 2012 в 10:23 Митний кодекс http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show/4495-17
Rysger Опубліковано 23 Листопада, 2012 в 10:36 #30 Опубліковано 23 Листопада, 2012 в 10:36 Самым лучшим вариантом , связаться с продавцом товара ,на что имеешь законное основание. Хотя есть не одиночные случаи когда техника Российская , купленная в Украине обслуживается в Украинских АСЦ по всемирной гарантии, в таком случаи желательно обратиться с письмом на представительство Samsung.
Black Опубліковано 23 Листопада, 2012 в 11:50 #31 Опубліковано 23 Листопада, 2012 в 11:50 Karabasbarabas, чого ти хочеш добитись? Вивчити законодавство, боротись проти Самсунга чи відремонтувати телік? Якщо останнє, і якщо ти не мазохіст, то грузи продавця.
Karabasbarabas Опубліковано 23 Листопада, 2012 в 11:52 Автор #32 Опубліковано 23 Листопада, 2012 в 11:52 В 23.11.2012 в 10:36, Rysger сказав: Самым лучшим вариантом , связаться с продавцом товара ,на что имеешь законное основание. Хотя есть не одиночные случаи когда техника Российская , купленная в Украине обслуживается в Украинских АСЦ по всемирной гарантии, в таком случаи желательно обратиться с письмом на представительство Samsung.взагалі, як мені пояснили в Самсунг, то вся техніка, що імпортується в Україну, зроблена в Росії.то в Самсунга все ж присутня всесвітня гарантія чи як?
Karabasbarabas Опубліковано 23 Листопада, 2012 в 12:04 Автор #33 Опубліковано 23 Листопада, 2012 в 12:04 В 23.11.2012 в 11:50, Black сказав: Karabasbarabas, чого ти хочеш добитись? Вивчити законодавство, боротись проти Самсунга чи відремонтувати телік? Якщо останнє, і якщо ти не мазохіст, то грузи продавця.я хочу вирішити ситуацію на свою користь і роблю для цього все можливе. для того, щоб комусь пред'являти якісь претензії, треба хоч більш-менш орієнтуватись в законодавчих актах, які регулюють дану сферу відносин. одне прийти і влаштувати шкандаль, а інша справа змістовно сформулювати свої вимоги і підкріпити їх відповідними посиланнями на чинне законодавство.
Black Опубліковано 23 Листопада, 2012 в 12:04 #34 Опубліковано 23 Листопада, 2012 в 12:04 В Samsung-а не worldwide гарантія. В Росії на даний момент просто виробляють якусь певну продукцію на ринок України, зокрема телевізори. Телефони на наш ринок зараз робить В'єтнам в основному. Заводи можуть відкривати і закривати, або змінювати схеми поставок, як оптимально звідки куди поставляти вирішує служба логістики Самсунга. Яка мета цього всього розпитування?????
Karabasbarabas Опубліковано 23 Листопада, 2012 в 12:07 Автор #35 Опубліковано 23 Листопада, 2012 в 12:07 В 23.11.2012 в 12:04, Black сказав: Яка мета цього всього розпитування????? знание - сила, о юный падаван
Black Опубліковано 23 Листопада, 2012 в 12:14 #36 Опубліковано 23 Листопада, 2012 в 12:14 Все, що тобі треба знати (а не розмитнення, ввіз товару і сертифікація):Закон про захист прав споживачів Цитата Стаття 8. Права споживача у разі придбання ним товару неналежної якості1. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати:1) пропорційного зменшення ціни;2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару.У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від ПРОДАВЦЯ або виробника:1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у ПРОДАВЦЯ (виробника), товар.Ну і ще є про це стаття в Цивільному кодексі, номер не пам'ятаю.Виробник відмовляється ремонтувати, бо твій телевізор був ввезений нелегально в Україну контрабандою. Але ти можеш нагружати продавця, якщо він відмовляється ремонтувати, звертаєшся у Спілку захисту прав споживачів, вони тобі допоможуть, якщо маєш чек і гарантійний талон. Про це вже писали тобі тут 100 разів, але тобі не доходить чи що, незрозуміло...
Karabasbarabas Опубліковано 23 Листопада, 2012 в 12:26 Автор #37 Опубліковано 23 Листопада, 2012 в 12:26 Black, та не переживай ти так. я ж тебе не змушую відповідатителевізор вже на ремонті. чекаю на результат, а там буде видно
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.