Перейти до змісту

General Motors та Microsoft


Orfey

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

На останній комп'ютерній виставці COMDEX, Біл Гейтс виконуючи порівняння комп'ютерної промисловості з автомобільною сказав таке: "Коли б, GM зробив такий самий поступ в своєму розвитку, який ми зробили в світі комп'ютерів, то ми усі їздили б на машинах, собівартість котрих складала би 25 доларів, і споживав би цей автомобіль галон бензину на 1000 кілометрів". У відповідь на це зауваження, прес-аташе GM заявив наступне: Такий автомобіль ламався б два рази на день. Після кожного нового нанесення дорожніх знаків потрібно було би купувати новий автомобіль. Час від часу без жодної причини автомобіль ставав би на дорозі; ставитись до цього потрібно нормально, знову завести двигун та продовжувати їзду. Виконання будь-якого маневру, наприклад повороту ліворуч, спричиняло би зупинку двигуна, неможливість його знову завести призводить до необхідності заміни його новим. Тільки одна особа мала б право користуватись авто, хіба ви купили версію "Auto95" чи "AutoNT". Але в цьому випадку потрібно було б докупити більше сидінь. У відповідь, Макінтош, зробив би у п'ять разів швидший, в два рази легший у керуванні та обслуговуванні автомобіль, що приводився у рух сонячною енергією, але їздити він би міг тільки на 5% доріг. Датчик температури моторної оливи, води та контрольна жарівка генератора були б замінені одним сигнальним світлодіодом "general car default". Нові сидіння вимагали би завжди мати один і той самий розмір. Перед тим як спрацювати, система повітряних подушок, ставила б запитання "Are you sure?". Час від часу, без жодної причини, автомобіль би замикався, і відчинити його можна було би тільки одночасно потягнувши за клямку, повернувши ключ в замку запалювання та притримуючи руками антену радіоприймача. GM вимагав би від кожного користувача закупівлі люксусової мапи автомобільних доріг видавництва Rand McNally (що була б підрозділом GM) навіть, коли покупець їх не хотів та не потребував. Нехтування такої пропозиції спричиняло би негайне зменшення можливостей автомобіля на 50 і більше відсотків. Кожного разу, коли GM випускала б на ринок нову модель, покупці автомобіля мусили би навчатись всього від початку, бо все не діяло так як до цього часу. Щоб зупинити двигун, потрібно було б натиснути клавішу "Старт".

Взято тут

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...