Перейти до змісту

Opel Vivaro \ Renault Traffic


DMK

Рекомендовані повідомлення

Сообственно, для работы требуется минивенчик, а тоесть - поехал взял, вернулся доставил.. Есть возможность притащить его из Польши \ Германии. Но взялся за выбор, между Opel Vivaro и Renault Traffic, нотут сколько людей - столько и мнений. Чисто мне - больше падает на глаз Vivaro.

Знаю что в обслуживании доступен, и в експлуатации не плох. Сам использую технику Opel - качеством рад.

Хочу внятные, и конкретные качества и минусы каждого автомобиля, думаю многие, имеют это добро )

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Opel Vivaro и Renault Traffic

Крім шильдиків - більш нічим не відрізняються.

є ще 3й клон - Nissan Primastar

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Opel Vivaro и Renault Traffic

Крім шильдиків - більш нічим не відрізняються.

є ще 3й клон - Nissan Primastar

+1
...Но взялся за выбор, между Opel Vivaro и Renault Traffic, ...
;) якось погано ти взявся за вибір, раз до цих пір ще не взнав, що Renault Trafic, Nissan Primastar і Opel Vivaro - близнюки однояйцеві ;)
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Почерпнути інфо таки краще на спец. ресурсах, типу opel-club.com.ua

Хороша альтернатива - Т4 2.5 TDI - якщо бюджет дозволяє, і авто підходить по вимогах.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Сообственно, для работы требуется минивенчик, а тоесть - поехал взял, вернулся доставил.. Есть возможность притащить его из Польши \ Германии. Но взялся за выбор, между Opel Vivaro и Renault Traffic, нотут сколько людей - столько и мнений. Чисто мне - больше падает на глаз Vivaro.

Знаю что в обслуживании доступен, и в експлуатации не плох. Сам использую технику Opel - качеством рад.

Хочу внятные, и конкретные качества и минусы каждого автомобиля, думаю многие, имеют это добро )

Саме цікаво що середина це Рено а рено це "..івно" P.S.Хтось правильно зауважив за Транспортер.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

...Саме цікаво що середина це Рено а рено це "..івно" ...
і до чого це? можеш щось кокретно сказати проти Рено, чи то було так..., пучить...?
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Те, що ці всі 3 авто близнюки - це я знаю. Т4 - не витягну поки, тому і йде вибір саме з цих 2-х авто.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

DMK

Вони реально відрізняються значком )

Тут вже дивись на саме авто, яку хоч комплектацію, колір, стан, ну і пробіг з сервісною )

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Вних поворотники різні.

Разницы между Опель Виваро, Рено Трафик, Ниссан Примастар в техническом плане НЕТ! Моторы, ходовая и т.д. одинаковые. Разница только в оформлении интерера и немного передка.

Цены на сами авто разнятса. Так если взять машины в одинаковой комплектухе, пробеге, состоянии - самый дешовый будет Рено, самый дорогой Ниссан. Это из за ставок растаможки ориентированых по брэндам машин.

Цены на запчасти тож рознятса в зависимости от брэнда. Нечто может быть дороже как для опеля чем для Рено или Нисан, так и на оборот дешевле. Надо искать, смотреть. сравнивать.

По моторах. По мне идеальный вариант 1,9 dCi (100). Он имеет 100 жабонских сил под капотом и агрегатируетса с 6-ти ступенчатой КПП. Такой же мотор есть и в исполнении 80 л.с. Но он идёт с 5 ступенчатой КПП.

Мотор 2,5 это отдельная песня, симфония, удовольствие и печаль. Он мощный, резвый но в тоже время более прожорливый и более дорогой в облуживании.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

По моторах. По мне идеальный вариант 1,9 dCi (100). Он имеет 100 жабонских сил под капотом и агрегатируетса с 6-ти ступенчатой КПП. Такой же мотор есть и в исполнении 80 л.с. Но он идёт с 5 ступенчатой КПП.

Мотор 2,5 это отдельная песня, симфония, удовольствие и печаль. Он мощный, резвый но в тоже время более прожорливый и более дорогой в облуживании.

Тут, зачасту, кожен пише в такому дусі: вот купив 1,9 дці - самальот, коробка - мізинцем клацається. Інший - 2,5 - взрив - тяга як в трактора К700 ітд. Кожен нахвалює те - що має, бо признатися, да я лох купив 80 кобил, а кладу 2 тони і машинка ледь клигає - ніхто ж не буде :)

ТС - окресли коло задач та вимог від машинки, а тоді вже орієнтуйся по двигуну, базі, трансмісії.

Вдалого пошуку, нехай фортане нарватися на живенький апарат

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Саме таку відповідь і хотів почути. Бо багато теж, хто каже - що різниці між цими апаратами - немає. Все рівно, якось більше очі дивляться на Vivaro..

Всім подякував!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Застережу від їзди по місту на 6-тій передачі (при наявності такої КП)...Тягнути буде, але тоді КП вистачить ненадовго.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Застережу від їзди по місту на 6-тій передачі (при наявності такої КП)...Тягнути буде, але тоді КП вистачить ненадовго.

Маю трафіка 1.9 сотка довга база, по місту максимум четверта (80-90), а шосту передачу включав пару раз по хорошій трасі, 110-120 йде спокійно на пятій обороти не дотягують до 3000. З Любомля їхати пісня, дорога, шоста і кнопка круїзу..

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Також стояв перед вибором Трафік/Віваро і зупинився на останньому. Поки не жалію. Однією з переваг Віварика знаючі люди назвали наявність форсунок Бош, які прослужать трохи довше на ношому ДП.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Брєд, в кожній автівці - реновські двигуни, збирається уся трійка в Іспанії.

У Віваро, припустимо, бош, а в Прімастар чи Трафік ярославські або білоруські ставлять?

Понавішують "спєци" макаронів, і пішло сарафанне радіо...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Чоловік 20 років машини таскає, от і сказав таке... Може й брєд, вам видніше.

Брєд, в кожній автівці - реновські двигуни, збирається уся трійка в Іспанії

ну і так, трошки інформації...

"На заводе Opel/Vauxhall в Лутоне (Великобритания) с 2001 года собирают семейство коммерческих автомобилей Vivaro - совместного проекта Adam Opel AG и Renault."

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 місяця потому...

тут написано по факту.

http://uk.wikipedia.org/wiki/Renault_Trafic

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 11 місяців потому...

Апну тему, постало питання Віваро 1,9 (рік до 2006) чи 2,0 (2008 рік). Як люблять писати у нас "...багато форумів перечитав, ще хочу думку Бордівчан почути..."")

А чи правду брешуть, що в 1,9 та 2,0 форсунки однакові? На форумах вичитав, що ремон форсунок на 2,0 піпєц який дорогий?

Хто реально вкурсі (розбирається), відпишіть, пліз, сюди, а бо ж в ПС про ето та інше.

ПС1. Що кожна жаба своє болота хвалить я вкурсі. Так то і є поради)

ПС2. Корову, напевно, легше вибрати))

ПС3. Машина для дому, відпочинку, дачі. 1,5-2 тони думаю везти не доведеться.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ремонтів не буває дешевих. Я б радив 1.9dci 100h.p. Їх і на ринку більше, і поторгуватись можна, відповідно вибрати можна кращого.

Хоча 2.0 115h.p, теж нормальний мотор, от тільки авто з ним буде доржче - бо новіше )

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ремонтів не буває дешевих. Я б радив 1.9dci 100h.p. Їх і на ринку більше, і поторгуватись можна, відповідно вибрати можна кращого.

Хоча 2.0 115h.p, теж нормальний мотор, от тільки авто з ним буде доржче - бо новіше )

Так в томі і суть, що 2,0 2008 рік можна взяти майже за таку саму суму що і 1,9 100 2006 ;( мол капец який класний мотор 1.9 100, а після 2006 року (2006 рік перехідний) вже таких немає, от і деруть гроші за 2005-2006 рр...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.


Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...