Перейти до змісту

Відгуки про дозвільний центр у Луцьку


staras

Рекомендовані повідомлення

В рамках проекту "Громадський моніторинг реформи з дерегуляції господарської діяльності на місцевому рівні" проводиться аналіз діяльності дозвільних органів.

Якщо Ви мали нагоду звертатися в дозвільний центр міста Луцька або державного адміністратора (реєстрація ФОП і т.п.) будь-ласка залишіть відгуки про роботу центрів(наявність черг, відношення працівників, результативність вашого звернення та інше).

Дякую!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Не один раз проводив реєстрацію, цілком нормальні люди працють. Жодного разу не нахамили чи щось подібне.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

staras, що це за проект? Хто ініціатор?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

staras, що це за проект? Хто ініціатор?

Ініціатор - Інститут аналізу державної та регіональної політики за підтримки МФ Відродження.

Вся інформація на сайті - polityka.volyn.ua

Запрошуємо субєктів підприємницької діяльності до обговорень і участі у фокус-групах та круглих столах.

Інформація про час і місце проведення даних заходів буде висвітлюватись на сайті.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Якщо Ви мали нагоду звертатися в дозвільний центр міста Луцька або державного адміністратора (реєстрація ФОП і т.п.) будь-ласка залишіть відгуки про роботу центрів

Staras, Ви практикуючий юрист? з Вашого посту вбачається, що реєстрація ФОП і т.д. здійснюється в дозвільному центрі м. Луцька або державного адміністратора? це так? поясніть будь-ласка)

п.с. я там ще в темі "Безкоштовна юридична консультація" намагаюсь з Вами діалог зав'язати...Чому мовчите?)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Якщо Ви мали нагоду звертатися в дозвільний центр міста Луцька або державного адміністратора (реєстрація ФОП і т.п.) будь-ласка залишіть відгуки про роботу центрів

Staras, Ви практикуючий юрист? з Вашого посту вбачається, що реєстрація ФОП і т.д. здійснюється в дозвільному центрі м. Луцька або державного адміністратора? це так? поясніть будь-ласка)

п.с. я там ще в темі "Безкоштовна юридична консультація" намагаюсь з Вами діалог зав'язати...Чому мовчите?)

"дозвільний центр міста Луцька або державного адміністратора"

Ключове слово - "або"! (реєстрація ФОП і т.д.) було написано в дужках і після слів "державного адміністратора". Нажаль я вже неможу відредагувати повідомлення, щоб в дужках написати чим займається дозвільний центр.

Тим більше дозвільний центр і держреєстратори знаходяться в одному приміщенні і туди, як правило, звертаються підприємці, які мають відношення і з одним і з другим органом.

Пані Liberta, будь-ласка не паплюжте тему, ті хто зацікавлений в цьому, зрозуміють про що йдеться. Сподіваюся на Ваше розуміння і бажаю гарного дня)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Пані Liberta, будь-ласка не паплюжте тему, ті хто зацікавлений в цьому, зрозуміють про що йдеться.

тему я не паплюжу, а намагаюсь застерегти відвідувачів зазначеної теми від марного витрачання свого часу, оскільки з постановки питання відразу зрозуміло, що об'єктивного аналізу не буде

Сподіваюся на Ваше розуміння і бажаю гарного дня)

Ні, не сподівайтесь:

"дозвільний центр міста Луцька або державного адміністратора" Ключове слово - "або"! (реєстрація ФОП і т.д.) було написано в дужках і після слів "державного адміністратора". Нажаль я вже неможу відредагувати повідомлення, щоб в дужках написати чим займається дозвільний центр.

хлопче, причому тут або?! навіть якщо ти мав на увазі, що "реєстрація ФОП" відноситься до компетенції державних адміністраторів, то я змушена тебе засмутити, ось що відноситься до компетенції державних адміністраторів згідно Положення про державного адміністратора і порядок його взаємодії з регіональними, місцевими дозвільними органами та суб’єктами господарювання:

2.1. Основними завданнями державного адміністратора є:

2.1.1. Надання суб’єкту господарювання вичерпної інформації щодо вимог та порядку отримання документів дозвільного характеру.

2.1.2. Прийняття від суб’єкта господарювання документів, необхідних для отримання документів дозвільного характеру, їх реєстрація та подання документів (їх копій) відповідним регіональним, місцевим дозвільним органам.

2.1.3. Видача суб’єкту господарювання документів дозвільного характеру, оформлених регіональними, місцевими дозвільними органами.

2.1.4. Забезпечення взаємодії регіональних, місцевих дозвільних органів та документообігу.

2.1.5. Організаційне та інформаційне забезпечення проведення представниками регіональних, місцевих дозвільних органів спільного обстеження об’єкта.

2.1.6. Контроль за додержанням посадовими особами регіональних та/або місцевих дозвільних органів строків розгляду та видачі документів дозвільного характеру.

2.1.7. Формування та ведення реєстру документів дозвільного характеру.

2.1.8. Інформування посадової особи, якій він підпорядковується, а також спеціально уповноваженого органу з питань дозвільної системи у сфері господарської діяльності (далі - уповноважений орган) про порушення вимог законодавства з питань видачі документів дозвільного характеру посадовою особою регіонального, місцевого дозвільного органу.

2.1.9. Підготовка пропозицій щодо вдосконалення процедури видачі документів дозвільного характеру.

2.1.10. Ведення в мережі Інтернет веб-сторінки, що містить інформацію, необхідну для отримання документів дозвільного характеру.

2.1.11. Координація діяльності дозвільного центру.

2.1.12. Видача довідок з реєстру документів дозвільного характеру.

2.1.13. Складання протоколів про адміністративні правопорушення у випадках, передбачених законом.

2.2. Основними обов’язками державного адміністратора є:

2.2.1. Забезпечення видачі документів дозвільного характеру, оформлених регіональними, місцевими дозвільними органами, виключно через дозвільний центр.

2.2.2. Оптимізація процесу видачі (переоформлення, видачі дублікатів, анулювання) документів дозвільного характеру шляхом налагодження взаємодії між представниками регіональних, місцевих дозвільних органів.

2.2.3. Організація та інформаційне забезпечення діяльності представників регіональних, місцевих дозвільних органів щодо проведення спільного обстеження об’єкта.

2.2.4. Ведення документообігу та забезпечення обліку звернень суб’єктів господарювання (у тому числі звернень до представників регіональних, місцевих дозвільних органів).

2.2.5. Формування та ведення реєстру документів дозвільного характеру в порядку, установленому уповноваженим органом.

2.2.6. Підготовка пропозицій щодо вдосконалення процедури видачі (переоформлення, отримання дублікатів, анулювання) документів дозвільного характеру та надання їх керівництву відповідних міських рад (їх виконавчих органів), відповідних обласних, Київської та Севастопольської міських, районних, районних у місті Києві державних адміністрацій та відповідного уповноваженого органу виконавчої влади Автономної Республіки Крим.

2.4. Державний адміністратор має право:

2.4.1. Безоплатно отримувати від дозвільних органів інформацію, пов’язану з видачею документів дозвільного характеру, крім інформації, що становить державну таємницю. Дозвільний орган зобов’язаний надавати таку інформацію державному адміністратору протягом трьох робочих днів з дня отримання відповідного запиту.

2.4.2. Порушувати клопотання до міського голови відповідної міської ради міста обласного та/або республіканського Автономної Республіки Крим значення, голови обласної, Київської та Севастопольської міських, районної, районної у місті Києві державних адміністрацій, керівника відповідного уповноваженого органу виконавчої влади Автономної Республіки Крим щодо вжиття заходів у частині забезпечення роботи дозвільних центрів.

2.4.3. Відмовити у прийнятті заяви на отримання документа дозвільного характеру та документів, що додаються до неї, у разі подання суб’єктом господарювання документів, необхідних для одержання документа дозвільного характеру, не в повному обсязі з наданням обґрунтованої відповіді (у разі одержання документів поштою - письмово повідомити заявника).

де, блін, реєстрація ФОП?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В рамках проекту "Громадський моніторинг реформи з дерегуляції господарської діяльності на місцевому рівні" проводиться аналіз діяльності дозвільних органів.

Якщо Ви мали нагоду звертатися в дозвільний центр міста Луцька або державного реєстратора (реєстрація ФОП і т.п.) будь-ласка залишіть відгуки про роботу центрів(наявність черг, відношення працівників, результативність вашого звернення та інше).

Дякую!

Визнаю технічну помилку.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ключове слово - "або"! (реєстрація ФОП і т.д.) було написано в дужках і після слів "державного адміністратора". Нажаль я вже неможу відредагувати повідомлення, щоб в дужках написати чим займається дозвільний центр. Тим більше дозвільний центр і держреєстратори знаходяться в одному приміщенні і туди, як правило, звертаються підприємці, які мають відношення і з одним і з другим органом.

подивись уважно на виділені слова і знайди, нарешті, свою помилку))

Визнаю технічну помилку.

нєужелі! ну, можливо, й будуть люди...но не скоро

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ініціатор - Інститут аналізу державної та регіональної політики за підтримки МФ Відродження. Вся інформація на сайті - polityka.volyn.ua
А тако, по-людськи, хто за цією ініціативою стоїть? :)
Запрошуємо субєктів підприємницької діяльності до обговорень і участі у фокус-групах та круглих столах.

Я дуууууже сумніваюсь що СПД отако нема що робити, а тільки ходити по "круглих" столах і обговорювати роботу дозвільного центру.

Тепер, по суті. Я, як представник різних юридичних осіб, які прагнуть отримати певні дозволи, взагалі ПРОТИ діяльності такої структури як дозвільний центр.

Тому що - основна функція дц заключається у фразі "прийняти-передати-отримати назад-повернути", але в нас не може бути "по закону", і починається: "- А ваш документ не правильний. - Ви приймайте, а фахівці розберуться. - А якщо буде відмова? - То ще раз подам виправлене.". Так чи інакше приходиться як і раніше йти до дозвільного органу і вирішувати все в робочому порядку. Але я Вам цього не казав. :) Се ля ві.
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А тако, по-людськи, хто за цією ініціативою стоїть? :)

Фонд Відродження фінансується Соросом.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Добре. Перефразую питання.

Яким чином ТС і Ко збирається впливати на роботу д.ц. у випадку скарг на роботу д.ц.? :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А ніяк.. вони назбирають матеріалу, типу для дослідного інституту, а потім будуть оперувати статистикою.

Мов подивіться на їх хвалену дерегуляцію.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Імхо, вся діяльність зводиться до вчорашньої фрази "Харанта": Говорим мы много, а ощущения того, что это идет на пользу людям, у меня лично нет.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Всім дякую, не пройшло і дня, тему засмітили, мягко кажучи. Можна закривати.

Як то кажуть "Всем спасибо, все свободны".

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

"Розгрібаю" "сміття" - показую питання:

Яким чином ТС і Ко "Інститут аналізу державної та регіональної політики за підтримки МФ Відродження" збирається впливати на роботу д.ц. у випадку скарг на роботу д.ц.?

:0011:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

"Розгрібаю" "сміття" - показую питання:

Яким чином ТС і Ко "Інститут аналізу державної та регіональної політики за підтримки МФ Відродження" збирається впливати на роботу д.ц. у випадку скарг на роботу д.ц.?

:0011:

- інформування громадськості про реформу з дерегуляції господарської діяльності, принципи державної регуляторної та дозвільної політики.

- спрощення процедури отримання дозволів на реалізацію інвестиційних проектів;

- обмеження можливості органів влади вводити нові дозвільні документи;

- удосконалення нормативно-правової бази органів місцевої влади;

- посилення громадського контролю щодо місцевої дозвільної системи та дотримання посадовими особами принципів регуляторної політики;

- покращення доступу до отримання інформації щодо процедури отримання дозволів; підвищення якості адміністративних послуг,

- підготовка пропозиції органам виконавчої влади та органам місцевого самоврядування, Урядовому уповноваженому з питань дерегуляції щодо вирішення актуальних питань дерегуляції у сфері господарської діяльності.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

На чоколадку заробив

Скажеш Божидарнику, що робота проведена успішно: усі проінформовані, всі ждуть вдосконалення, покращення, відкритості, манни небесної і молочних рік :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

- інформування громадськості про реформу з дерегуляції господарської діяльності, принципи державної регуляторної та дозвільної політики.
ще один сайт створите?
- спрощення процедури отримання дозволів на реалізацію інвестиційних проектів;

по цьому нічого спитати не можу - не стикаюсь.

- обмеження можливості органів влади вводити нові дозвільні документи;

Оо У Інституту є вплив на КМУ, ВРУ та Гаранта?

- удосконалення нормативно-правової бази органів місцевої влади;

кого саме?

- посилення громадського контролю щодо місцевої дозвільної системи та дотримання посадовими особами принципів регуляторної політики;
будете сидіти в дозвільному центрі і слідкувати чи правильно приймають/видають документи?
- покращення доступу до отримання інформації щодо процедури отримання дозволів; підвищення якості адміністративних послуг,
я інформацію по процедурі беру в т.ч. з сайту ВРУ - куди вже краще, нє? Від першоджерела інформація, так сказать. А ті чиновники завжди щось перекрутять так як їм вигідно.
- підготовка пропозиції органам виконавчої влади та органам місцевого самоврядування, Урядовому уповноваженому з питань дерегуляції щодо вирішення актуальних питань дерегуляції у сфері господарської діяльності.
"Продаю" пропозицію: замініть дозвільний центр на електронну реєстрацію.
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

подивись уважно на виділені слова і знайди, нарешті, свою помилку))

Наталь, читаючи цю "полеміку", мені згадався вислів - спорить с юристом бесполезно, это доставляет ему удовольствие!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Возьму на работу юриста. В течение испытательного срока нужно выполнить сложное задание - по закону уволить предыдущего.

)))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Всім дякую, не пройшло і дня, тему засмітили, мягко кажучи. Можна закривати.

Як то кажуть "Всем спасибо, все свободны"

Повторюсь спеціально для Dream та Liberta !

Якщо дані слова не доходять до Вас, радив би звернутися до спеціалістів.

"Продаю" пропозицію: замініть дозвільний центр на електронну реєстрацію..

Все правильно.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Якщо дані слова не доходять до Вас, радив би звернутися до спеціалістів.

Ви так швидко відмовляєтесь вислуховувати критику (вважаю - конструктивну) на свою адресу?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Якщо дані слова не доходять до Вас, радив би звернутися до спеціалістів.

Ви так швидко відмовляєтесь вислуховувати критику (вважаю - конструктивну) на свою адресу?

Вважаю що Вам намає чим зайнятись, то можна забавлятись можна в іншому місці.

Критику сприймаю завжди і відповідаю на всі корректні запитання. Для кртикування моєї особистості відкривайте окрему тему і будь-ласка.

На даний момент питання полягає в зовсім іншому.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Вважаю що Вам намає чим зайнятись, то можна забавлятись можна в іншому місці.

Дєлу - врємя, потєхє - час. :) Це якщо жартувати. Якщо серйозно, то питання задавав конкретні, можливо з сарказмом, але він якраз зумовлений подачею матеріалу, а на Вашою особистістю - її, до речі, я не знаю.

Почну знову: яким чином не Ви, а Інститут, збирається впливати на якість надання послуг в Луцькому д.ц.? Через його начальника Соломко Юлю Іванівну? Через пані Соколовську (чи хто там в м.р курує д.ц.)? Через пана мера? Через губернатора? Через кого?

Просте коротке питання з площини реалізації планів "Громадського моніторингу".

Дякую.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...